چرا که میت رامنی خیلی بهتر از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن? نگاه به پدران خود.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک پدر مشکل است. میت رامنی نیست. می تواند جورج رامنی مثال بود چه اجبار پسر خود را

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک پدر مشکل است. میت رامنی نیست.

می تواند جورج رامنی مثال بود چه اجبار پسر خود را به مارس گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن هتل—که در آن معترضان به حال انباشته بدن کیسه شش هفته پیش زمانی که بسیار متفاوت بیماری همه گیر از خشونت پلیس در مرکز این کشور با توجه به کاخ سفید ؟

در حال حاضر آن را پایدار نژادپرستی که فرمانده ما توجه و جوان رامنی زمزمه به همراه "این نور کمی از معدن" مراتب بهتر راهنمای پاسخ از پسر توسعه دهنده املاک و مستغلات فرد تهمت که تا به حال برنامه های کاربردی برای آپارتمان های مشخص شده با "C" به صورت رنگی به مطمئن شوید که دونالد نمی اجاره به آنها. Fred شیر خواص خود را برای آخرین نیکل بهره برداری handymen و مبارزه بازرسان. مستاجر بود که همیشه اشتباه است.

پس از وارد شدن به ایالت میشیگان در سال 1963 سالمند رامنی تشویق دکتر مارتین لوتر کینگ به دیترویت به ماه مارس با 120,000 شهروندان (جورج تا به حال به دست آوریل به دلیل آن را در یک یکشنبه) مقدمه ای برای پادشاه "من یک رویا دارم" سخنرانی دو ماه بعد. در دولت خود را از دولت آدرس آن سال رژیم صهیونیستی است. رامنی گفت که "میشیگان فوری ترین حقوق بشر مشکل تبعیض نژادی در مسکن عمومی و امکانات رفاهی آموزش و پرورش دولت عدالت و اشتغال است." زمانی که هاشمی نامزد ریاست جمهوری Barry Goldwater حاضر به قرار دادن یک ضد تبعیض تخته در حزب پلت فرم رامنی حاضر به حمایت از او.

در مقابل فرد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده بسیار در راه پول به پسرش اما کمی در راه از شخصیت. در روز یادبود در سال 1927 رئیس جمهور بود دستگیر و به اتهام "امتناع پراکنده از رژه زمانی که دستور به انجام این کار" در جمع 1,000, سفید-robed Klansmen در کوئینز. در حال حاضر دونالد که انکار کرد که علی رغم همزمان به گزارش پیرمرد او را بازداشت, همه چیز در مورد استفاده از زور برای "تسلط" Black Lives Matter معترضان.

به ناروا وجود دارد هیچ چیز مانند یک تظاهرات مسالمت آمیز تنها غارتگران و آشوبگران حمله به 99% کامل پلیس است. در مورد که 75 سال در شرایط بحرانی پس از یک بوفالو پلیس تحت فشار قرار دادند و او را از پا ؟ او احتمالا antifa تهمت توییتی ساعت قبل از فلوید بود eulogized در هوستون و او احتمالا جعلی سقوط که در سمت چپ او بی توجه با خون جوشان را از گوش خود را.

از یک طرف شما می توانید بپرسید که چگونه سخت می تواند آن را به راه رفتن در تاریکی پدر و شلوار جین و یک N95 ماسک در میان هزاران نفر از پروتستان های انجیلی و دیگران به چیزی اعتراض بنابراین بدیهی است که اشتباه به عنوان یک افسر پلیس snuffing زندگی یک مرد که مطرح شده هیچ تهدیدی به عنوان سه نفر دیگر از افسران تماشا ؟ به اندازه کافی سخت است که دیگر جمهوری خواه از توجه او پیوست. دادستان کل William P. بر سازمان یافته خشونت آمیز سرکوب پلیس به طوری که تهمت می تواند مارس پیروزمندانه در سراسر پارک لافایت با وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک به عنوان غرفه برای برگزاری مقدس وارونه مانند یک مرده ماوس. فراتر از واشنگتن ده جمهوریخواه کشور صندلی در تگزاس, چاپ, ارسال مطلب تماس فلوید, وحشیانه, جنایی" و قتل او یک "صحنه رویداد" طراحی شده برای کاستن از "افزایش محبوبیت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن." دولت کمیسیون کشاورزی ،

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن آموخته است که رامنی تا به حال كوتاه با معترضان او بلافاصله او را به نام بازنده, اگر چه رامنی برنده بیشتر از آرای مردمی با 47 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن را با 46. و رامنی به شرکت. سناتور. لیزا Murkowski زمزمه که او دیگر ترس از تهمت را بد توییتهایی و فقط ممکن است—اما فشار ندهید او رای علیه او.

و در ناگهان برگشت طنين انداز اطراف واشنگتن و آرسنال در یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن شدیدترین هواداران که تنها چند روز پیش مورد علاقه با استفاده از نیروهای فدرال به توقف تظاهرات ایستاده در عربستان هفتگی جمعه ناهار به گزارش خبرنگار جیک شرمن و گفت: "جوان مرد سیاه و سفید را یک تجربه بسیار متفاوت با اجرای قانون در این کشور از مردم سفید... ما باید نسبت به آن و انجام همه ما می توانید آن را تغییر دهید." جمهوری خواه مشاور فرانک Luntz که مارک "مرگ و مالیات" و قرارداد با امریکا مشاهده شده است که در 35 سال رای گیری او "هرگز دیده می شود به نظر این تغییر سریع و یا عمیق. ما یک کشور متفاوت از امروز فقط 30 روز پیش."

او در مبارزات انتخاباتی میت نیست همیشه افزایش یافته است به پدرش در ارتفاعات است. سالمند رامنی کاهش یافته و از ریاست جمهوری كارش پس از گفت او "شستشوی مغزی" ما در مورد دخالت در ویتنام است که تقریبا هر کس بود, اما که بیش از حد انتظاری برای زمان. جوان رامنی بیشتر رفت و برنده خود را از نامزدی در سال 2012 اما در روند ساخته شده و نور از اوباما زادگاه تمسخر 47 درصد کسانی که نیاز به کمک دولت و استقبال تایید Birther-in-Chief دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که همیشه غرق به پدرش سطح.

در حالی که میت به آسانی اذعان او "ایستاده بود بر روی شانه های" یک مرد متولد شده در مکزیک که گل رز برای اجرای یک شرکت خودرو و برای رئیس جمهور دونالد پسر یک میلیونر توسعه بیش از حد سرمایه گذاری در بودن خود ساخته "میلیاردر" به اعتراف او متولد شد و در پایه سوم. بخشی از دلیل وکلا استدلال به دیوان عالی کشور که مغلوب ساختن پیشی جستن است بیش از حد شلوغ بودن رئیس جمهور (و به tweeting) به نوبه خود بیش از مالیاتی است که آنها را نیز نشان می دهد که چگونه بسیاری از قوانین نقض شده در bequests. یک نیویورک تایمز تحقیقات نشان داده است که مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت حداقل $413 میلیون دلار امروز از پدر خود بسیار از آن از طریق تقلب مالیاتی و پرداخت حدود 5 درصد در مالیات است.

هر دو فرزندان موفق فراتر از پدران خود. قله کوه تهمت رسیده است و یکی دکتر شاه صحبت کرد اما او گفت که پدرش او را به صعود زمانی که او اولین نگاه از محله های قدیمی به چراغ های چشمک زن منهتن سفر او parlayed در عصر کارداشیان به یک تلویزیون نشان می دهد و در حال حاضر ریاست دوره ای است که بسیار شبیه به یک تلویزیون نشان می دهد.

میت رامنی خود را از دست داده نژاد به رئیس جمهور بود و در 73 است و بعید است که تا کنون اجرا دوباره. اما از پدرش به او به ارث برده وجدان و بی بها. مهم نیست که چگونه بالا مغلوب ساختن پیشی جستن صعود او هرگز یکی از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن