چرا " سمج " گرجستان Guv نمی توانم بگویم بله به ماسک

الیز Partin منتظر بود برای دیدن اگر او فرماندار اقدام خواهد بود. شهردار کیسی, کارولینای جنوبی, شهرستان حدود 14

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

الیز Partin منتظر بود برای دیدن اگر او فرماندار اقدام خواهد بود.

شهردار کیسی, کارولینای جنوبی, شهرستان حدود 14000 نفر شنیده بود برای تماس های محلی, ماسک, منظور از مردم در جامعه او را و او بر این باور است که یک ایالت حکم از رژیم صهیونیستی است. هنری مک مستر را ثابت خواهد بود آسان تر به دنبال و درک برای ساکنان دولت در طول coronavirus بیماری همه گیر.

وقتی که اتفاق نمی افتد شهرستان رهبران تصمیم گرفت خود به خود حکم است که در اثر هفته گذشته که "ماسک توان در داخل مکان های باز به عموم مردم" با توجه به بیانیه ای در کیسی وب سایت.

تردید هرگز در مورد علم Partin گفت.

"آن را به وضوح نشان می دهد که پوشیدن ماسک کمک می کند, کاهش, انتقال," او گفت:. "من نمی دانم چرا ما نمی خواهم به تشویق است که تا آنجا که ما می توانیم."

مک مستر یک متحد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در میان جمعی از رهبران ایران در جنوب برای جلوگیری از فشار دادن یک ایالت ماسک صورت نیاز حتی به عنوان دیگر جمهوری خواهان در تلاش برای مهار این ویروس را متمایل به این واقعیت است که با پوشیدن ماسک ضروری است.

در حالی که 28 متحده تا به حال ماسک سفارشات از روز شنبه با توجه به Axios بسیاری از مذاکرات رهبران دولت تشویق رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن شده اند و تمایلی به در آغوش تاکتیک.

الزامی ماسک تبدیل شده است آخرین بهداشت عمومی محدودیت تبدیل به مسئله سیاسی تقسیم توافق رهبران در جنوب. به عنوان برخی از رهبران اکراه در آغوش حرکت به امید توقف گسترش سریع این ویروس دیگران همچنان به اجرای دور در جهت دیگر

که شروع به تغییر این هفته زمانی که محافظه کار پایگاه های آلاباما و آرکانزاس relented ایجاد تیز U-نوبه خود برای یک جمهوری خواه بهداشت عمومی ایدئولوژی بود که بیشتر در معرض ابتلا به ضربه در بهداشت عمومی محدودیت نسبت به حرکت به آنها را در آغوش.

"در حالی که من تحسین فرماندار در ایالت ماسک منظور من فکر می کنم که این چند ماه خیلی دیر از آنجا که ما می تواند واقعا نجات بسیاری از زندگی اگر ما تا به حال گرفته شده از این روش قبلا" آلاباما خانه رهبر اقلیت Anthony Daniels از حزب دموکرات گفت: روزانه وحش.

رهبران آرکانزاس و آلاباما منتظر ماند تا coronavirus همه گیر کردم خیلی بد در کشورهای خود را که آنها تا به حال به نوبه خود به نوع ایالت دستور است که حزب خود را ساخته شده است یک نام تجاری از خندیدن در در ماه های اخیر.

"من هنوز هم معتقدم این است برای رفتن به یک مشکل منظور به اجرا درآوردن و من همیشه ترجیح می دهند مسئولیت شخصی بیش از یک دولت دستور" آلاباما کالیفرنیا ، کی Ivey گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه اعلام ماسک سفارش. "و در عین حال من نیز می دانم که با تمام قلب من است که اعداد و داده ها بیش از چند هفته گذشته قطعا روند در جهت اشتباه است."

پس از قبل با تاکید بر اینکه محلات' حرکت می کند نمی تواند سختگیرانه تر از خود را اجرایی جهت در گرجستان کالیفرنیا ، برایان کمپ تشدید تنش ها به طور چشمگیری با دیگر فرمان اجرایی در این هفته است که به طور خاص "معلق" محلی, ماسک, الزامات مورد نیاز برای اماکن عمومی. که به زودی منجر به طرح دعوی در دادگاه از کمپ در برابر آتلانتا شهردار و اعضای شورای شهر را محلی, ماسک, منظور با توجه به آتلانتا-مجله اساسی.

در اوایل این ماه در کمپ بود و با افتخار شعار در توییتر خود #WearAMask تور و هنوز هم اصرار مردم به پوشیدن ماسک بر روی رسانه های اجتماعی جمعه, حتی به عنوان بخشی از نظم هدفمند در دولت های محلی در ادامه منجر به واکنش.

"این است که در رقابت برای که او چه کسی است و این مایه تاسف است که بیشتر گرجی در حال رفتن به مرگ به دلیل تصمیم گیری است که او بر اساس سیاست و نه به نفع سلامت عمومی" گفت: گرجستان حزب دموکرات صندلی Nikema ویلیامز که همچنین به عنوان یک سناتور و آزمایش مثبت برای COVID-19 در ماه مارس.

هنوز هیت گرت یک استراتژیست جمهوری خواه در گرجستان توصیف کمپ رویکرد به عنوان یک قانون از قانون استدلال است که به پیروی از ایالت رهبر اصلی فلسفه.

"من فکر می کنم او به رسمیت می شناسد و او را به گرفتن کوتاه مدت روابط عمومی, آمار, اما من فکر می کنم او اعتماد به نفس است که اطلاعات ما را متفاوت از فلوریدا و آریزونا, آلاباما, تگزاس و دیگر این کمربند آفتاب متحده گفت:" گرت که مشغول به کار در کمپ گذشته وزیر امور خارجه مبارزات قبل از جمهوری خواه فرماندار شد.

دیگران نیست بنابراین مطمئن شوید که در مورد این رویکرد است.

"این ظروف سرباز یا مسافر. آن را در سال 2020 ما دو مجلس سنا نژادها ممکن است به عنوان به خوبی می شود در کانون صورت-ماسک پرونده های حقوقی" گفت: یکی گرجستان بر اساس استراتژیست جمهوری خواه.

استراتژیست اضافه شده که تفاوت بین آبی و قرمز دولت فرمانداران به احتمال زیاد جوش پایین به پایه های فلسفی تفاوت در مورد نقش دولت—اما در رابطه با کمپ وجود دارد می تواند چیزی دیگری در بازی است.

"این فرماندار است بسیار سمج" استراتژیست گفت. "هنگامی که او شروع به جویدن استخوان او نمی خواهد اجازه دهید هر سگ در نزدیکی استخوان که این چیزی است که او واقعا حفر است."

دیگر توافق رهبران متحده در تلاش برای مهار coronavirus مانند فلوریدا و می سی سی پی باید اجتناب شود یک ایالت ماسک مورد نیاز است. در اوایل این هفته ایالتی می سی سی پی انجمن پزشکی عمومی به نام دولت ایران با رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز به چنین حرکت کرد و گفت در توییتر که این گروه احساس "بدون یک ایالت ماسک قیمومیت دولت ما را به سیستم بهداشت و درمان نمی تواند حفظ مسیر از این شیوع."

در کشورهای دیگر روند ضعیف مانند اوهایو و رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine رشد کرده است به طور فزاینده ای نگران در مورد تغییر جزر و مد از coronavirus اما نرفته است به عنوان دور به عنوان یک ایالت ماسک سفارش. مانند بسیاری از خود ایران هم این حرکت به احتمال زیاد باعث واکنش از یک پایه از جمهوری خواهان که در حال حاضر روشن ساخته است که آنها احساس DeWine است تجاوز اقتدار خود را.

هر دو ریوز و DeWine, اما, گرفته اند, بیشتر, محدود, مرحله, مشخص است که ماسک باید فرسوده در برخی از سخت ضربه شهرستانهای استان است.

در آنچه که تبدیل به یک روند در طول همه گیر دموکراتیک فرمانداران اغلب ثابت مناسب تر برای پیاده سازی در سطح ایالت ماسک سفارشات هر چند ترس از یک ثانیه خاموش روشن هستند با این بیماری همه گیر در ادامه به کشتن سراسر کشور با هیچ روشن پایانی در چشم. از بعد از ظهر جمعه کشور مرگ و میر در ایستاده بود بیش از 138,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

پس از ماهها از در نظر گرفتن یک رویکرد سهل انگاری با ماسک در طول بحران بهداشت و معاون رئیس جمهور مایک پنس شده است روشن تر در مورد خواست مردم را به پوشیدن ماسک و ساخت نقطه از پوشیدن یک خود را. زمانی که Trump عینک, ماسک, در طول سال های اخیر ظاهر خود را از مدار ساخته شده یک نقطه از تشویق او با وجود محوری در آینده پس از ماه ها که ویروس کشتن آمریکایی ها و مردم در سراسر جهان است.

اما هنوز هم وجود دارد نبوده است, روشن فشار کاخ سفید به اصرار فرمانداران به دستور ماسک به بی تفاوتی در مورد موظف coronavirus محدودیت همچنان به عنوان یک موضوع میان ایران پایه.

مقاومت به ماسک سفارشات از برخی از فرمانداران باقی مانده است گیج کننده به چت هندل یک دانشیار در گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه گرجستان دانشکده بهداشت عمومی.

"من واقعا نمی بینید چرا کسی نمی خواهد حمایت از این" هندل گفت.

-با گزارش های اضافی از جکی کوسینیچ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب