خواهد 51 مادران همیشه دیدن نوزادان خود را به دام افتاده در Coronavirus مستند?

مسکو—نوزادان شایان ستایش همه صورتی و براق در رنگ سفید تی شرت با نام خود مزین شوند اما بیش از 50 نوزادان مستقر

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

مسکو—نوزادان شایان ستایش همه صورتی و براق در رنگ سفید تی شرت با نام خود مزین شوند اما بیش از 50 نوزادان مستقر در ردیف بر ردیف cribs در کیف هتل در مرکز یک رسوایی بزرگ در اوکراین.

آنها متولد شده از مادران قائم مقام و پدر و مادر است که مرتب برای تولد خود را نمی توانید به آنها به دلیل جهانی COVID-19 مستند با توجه به تصویری نوشته شده در اواخر ماه آوریل با یک کیف مبتنی بر شرکت به نام BioTexCom. آن ساخته شده است که یک کسب و کار—چه به نظر می رسد تقریبا مانند یک صنعت از رحم جایگزین. جای تعجب نیست, اوکراین وبلاگ نویسان تمسخر از آن به عنوان "یک کودک کارخانه" و نام هتل یک انبار برای "کالا."

این وضعیت یک منبع عظیم نا امیدی و درد برای پدر و مادر در سراسر جهان پراکنده. زوج از ایالات متحده, مکزیک, بریتانیا, چین و بسیاری از کشورهای دیگر در حال تلاش برای رسیدن به اوکراین برای دیدن تازه متولد شده خود را فرزندان تنها به صورت تروما از لغو پرواز و یا رد درخواست ویزا.

BioTexCom مستقر در کیف یکی از چندین درمانگاه ارائه صدها نفر از اوکراین مادران قائم مقام خارجی برای پدر و مادر برای $20,000-$30,000 است که در کسری از هزینه های آمریکایی پدر و مادر ممکن است پرداخت هزینه برای رحم جایگزین در خانه و دور می زند که قوانین در بسیاری از کشورها که رحم جایگزین غیر قانونی است.

در این ویدئو یک BioTexCom مدیر اطمینان پدر و مادر و عموم مردم در سراسر جهان است که این شرکت نگهداری از کودکان, مراقبت از نوزادان 24/7: "هر روز آنها را به صرف برخی از زمان با کودکان در هوای آزاد و استحمام آنها را." یکی از BioTexCom مربوط می افزاید: cheerily "ما 46 نوزادان در هتل ما. آن را دشوار است برای ما اما ما آن را اداره کند." و بیشتر وجود دارد در این راه به ما گفته.

در slickly تولید ویدیو نگهداری از کودکان در حال تغذیه برخی از بچه ها در حالی که دیگران در حال جیغ, البته, و با وجود این پالت نقاشی با مداد رنگی, آن می تواند یک صحنه معمولی از اتحاد جماهیر شوروی و پس از فروپاشی شوروی کار خانه. به طور معمول کسانی که تا به حال بخش برای 30 تا 40 نفر از مادران و نوزاد اتاق که در آن مادران نمی تواند بروید و در آن ده ها تن از نوزادان نگهداری می شدند برای سه تا شش ماه از زندگی خود را.

اوکراین Ombudswoman حقوق بشر لیودمیلا Denisova گفت: در اخبار جلسه توجیهی در روز پنج شنبه که به عنوان بسیاری از 51 نوزادان در حال حاضر ماندن بدون پدر و مادر خود را در ونیز هتل در کیف همه آنها متولد شده در BioTexCom.

"صحبت کردن با این درمانگاه متوجه شدم که وجود دارد 100 نوزادان در انتظار پدر و مادر خود را در مراکز مختلف از پزشکی تولید مثل" Denisova گفت. "آنها می گویند که در پایان قرنطینه ما نمی خواهد که صدها بلکه هزاران نفر از این نوزادان است."

برای حل این مسئله برای پدر و مادر از ونیز هتل نوزادان و صدها نفر دیگر به دلیل متولد شدن در اوکراین در ماه های آینده Denisova گفت: او رسیده به اوکراین را ملی پلیس و وزارت بهداشت و وزارت سیاست اجتماعی. ترتیبات لازم در حال انجام برای محافظت از نوزادان' حقوق او گفت: اما پدر و مادر حقوق در حال روشن نیست.

برای اوکراین شده است به عنوان شناخته شده در اروپا رحم جایگزین سرمایه است. برای هزاران جوان زنان اوکراین که ممکن است زندگی در 200 دلار به 300 دلار در ماه حمل شخص دیگری کودک نه ماه به نظر می رسد یک راه خوب برای کسب درآمد از $13,000 به $20,000.

اما حتی قبل از همه گیر, برخی از والدین خارجی باقی مانده بودند در برزخ شکایت در مورد فساد با مسائل شهروندی و مدیریت ضعیف.

"رحم جایگزین است و نه غیر قانونی در اوکراین اما از آن است که هدایت هر قانون یا مقررات دولت هم که یک مشکل می گوید:" Daria Kaleniuk مدیر اجرایی اوکراین مبارزه با فساد اکشن سنتر. "بسياری از زنان جوان که سعی می کنید برای دریافت پرداخت برای تحمل یک کودک درمان وحشتناکی و ممکن است تحت نیروی کار در بدترین شرایط است."

این BioTexCom تصویری است که به صراحت در نظر گرفته شده برای فشار آوردن به دولت اوکراین و دولت های پدر و مادر کشور برای رسیدن به یک توافق اجازه می دهد آنها را به بلند کردن نوزادان خود را. اما این تبلیغات ممکن است نتیجه معکوس.

"ما می بینیم بسیاری از مردم خواستار ممنوعیت تجاری رحم جایگزین و بین المللی تصویب در مجموع" کاترینا Sergatskova بنیانگذار Zaborona پروژه های رسانه ای گفت: روزانه وحش. "خواهد بود که غم راه حل برای هزاران نفر از کودکان است."

آینده خود را تقریبا به طور قطع خواهد بود تلخ. با توجه به آخرین گزارش منتشر شده از سوی یونیسف همه گیر ممکن است فشار اضافی 6.3 میلیون اوکراینی زیر خط فقر از جمله 1.4 میلیون کودک. یک مثال از آنچه که اتفاق می افتد زمانی که خارجی فرزندخواندگی هستند ممنوع شده توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که منع آنها را در سال 2012 به مقابله به مثل در برابر ایالات متحده برای قانون او را دوست ندارم. امروز بیش از 40 ، 000 روسیه زندگی کودکان در پرورشگاه ها.

به نظر می رسد چند پدر و مادر موفق به دریافت از طریق تمام موانع ساخته شده توسط اروپا و اوکراین در این بیماری همه گیر. در یک ویدیو ارسال شده توسط BioTexCom در مارس 6, یک زن و شوهر به عنوان ماریا و چت خود را توصیف مصیبت گرفتن تمام اسناد و مدارک لازم تحت "شرایط وحشتناک."

پس از اخبار خود را در مورد وضعیت پخش تلویزیونی سوئدی آنها می گویند یک "عظیم حامی" نامیده می شود ارائه برای کمک به پرداخت هزینه برای یک جت خصوصی به طوری که آنها می تواند آن را به کیف خود را قبل از نوزادان دوقلو متولد شده اند. همانطور که از هفته گذشته آنها هنوز در قرنطینه در کیف هتل احساس کاملا خسته با استرس: "ما شده ایم خیلی خسته شده است از جمله یک مبارزه سخت برای پیدا کردن یک راه برای رسیدن به اینجا با تعداد زیادی از اضطراب و جستجو برای اطلاعات مخاطبین مغز ما واقعا خسته گفت:" ماریا. "امیدوارم ما را از طریق این قرنطینه قبل از نوزاد متولد شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب