آیا اتحادیه اروپا ایستادن برای ICC?

آمریکا امیدوار است دولت های اروپایی را به پیوستن به آن در حمله به دادگاه جنایی بین المللی بیش از آن پروب به ات

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

آمریکا امیدوار است دولت های اروپایی را به پیوستن به آن در حمله به دادگاه جنایی بین المللی بیش از آن پروب به اتهام جنایات جنگی است. دویچه وله Teri شولتز توضیح می دهد که چرا واشنگتن بعید است به آن آرزو.

"من یک پیام به بسیاری از متحدان نزدیک در سراسر جهان" وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: به عنوان او اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا فرمان اجرایی اجازه ممنوعیت ویزا و مسدود ساختن دارایی ها در ICC مقامات و هر کسی که همکاری با بدن در یک پروب به جنگ احتمالی جنایات در طول جنگ افغانستان است. Pompeo پیشنهاد پرسنل نظامی که در خدمت كارش در افغانستان "در نظر گرفتن تروریست ها" می تواند تعطیلات در اروپا با خانواده های خود و ناگهان پرتاب می شود پشت میله های زندان "همه به ابتکار برخی از دادستان در هلند است."

لاهه-بر اساس ICC که به ما تعلق ندارد اما افغانستان می کند, در حال بررسی اتهام جنایات جنگی مرتکب شده تا حد زیادی توسط طالبان و نیروهای امنیت ملی افغانستان اما آمریکایی پرسنل متهم به طور غیرقانونی سوء استفاده از مردم برگزار شد در راز سیاه و سفید "سایت" در لیتوانی و لهستان و رومانی و همچنین در افغانستان ،

"مردم خود را می تواند بعد" Pompeo هشدار داد متحدان "به ویژه کسانی که از کشورهای ناتو که در مبارزه با تروریسم در افغانستان درست در کنار ما است."

اروپا آشفته و نگران

با وجود نمایشی تحویل تا کنون متحدان در حال خرید آن در حال تیراندازی در واشنگتن و نه دادگاه.

اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell به نام حرکت یک ماده از "نگرانی جدی" تکرار بلوک حمایت ICC.

فرانسه اعلام کرد که تا به حال "گرفته شده توجه داشته باشید با بی میلی گفت:" از ما نظر خواست واشنگتن به تجدید نظر و برداشت کنید. Stef, بلوک, وزیر امور خارجه هلند صندلی دادگاه گفت که او "بسیار ناراحت" و اضافه کرد که امیدوار است آمریکا نمی خواهد بروید با تحریم.

پوست گوساله و بره حال یک وکیل آمریکایی در حال حاضر در اروپا بر اساس بررسی قساوت جرایم و کمک به راه اندازی کانون وکلای آمریکا را ICC پروژه که از سال 2011 تلاش کرده است به منظور تسهیل در ارتباط و همکاری بین دو طرف است. با وجود بسیاری از نا امیدی ها در رویکرد آمریکا به ICC حال می گوید که او هرگز نمی تواند تصور کرده اند این وضعیت است.

"من هرگز خجالت به یک آمریکایی در این زمینه گفت:" DW. "هرگز من فکر می کنم من دولت را به طور فعال و آشکارا در برابر ترویج بین المللی عدالت کیفری."

بیشتر بخوانید: آفریقا دادگاه حقوق بشر در آستانه فروپاشی

ضربه بدن یا بلوف?

زمانی که برگ برنده دولت اعلام کرد که قصد لغو ویزا ICC رئیس دادستان فاتو آغاز سال گذشته برای باز کردن این کاوشگر آن به دنبال از طریق با آن است. اما پس از تماشا اجرای این تهدید تحریم هیل معتقد است که این زمان ممکن است "بیشتر پوست نسبت به نیش" در بخشی به دلیل اجرایی خود را ارائه.

ICC Chief Prosecutor Fatou Bensouda had her U.S. visa revoked in retaliation for opening a probe into alleged atrocities committed in the Afghan war.

ICC رئیس دادستان فاتو آغاز کرده بود او به ما ویزا لغو

Pompeo شد flanked توسط دادستان کل لایحه Barr حتی وزیر دفاع علامت Esper اما وزیر خزانه داری استیون Mnuchin نیست وجود دارد, حال, یادداشت ها و این که چه کسی مسئول انجام تحریم. "آنها اعلام اقدامات و دست اجرای این اقدامات نشان نمی دهد?" او اشاره کرد. "شده است وجود دارد هیچ آزادی مطبوعات هیچ چیز از وزارت خزانه داری را نشان می دهد که آنها در حال حمایت از این. به طوری که جالب است."

هیل می گوید: حضور دادستان کل Barr بود "خالص هیاهو" در دولت بخشی به این دلیل که "وزارت دادگستری است که یک بخشی از این حکم اجرایی."

که گفت: حال اذعان اگر واشنگتن واقعا پیاده سازی این به حد کمال آن را تهدید می کند, هدف قرار دادن حتی اعضای خانواده از وکلا یا سازمان های غیر دولتی مشغول به کار با اتهام قربانیان "این می تواند یک اثر سرما." اما تاکید این اقدام به احتمال زیاد گرفته شده در درجه اول به نمره امتیاز سیاسی با تهمت رای دهندگان او می گوید آن را فقط به عنوان مهم به در نظر گرفتن اقدامات به ما را ندارد مانند تحمیل مستقیم تحریم بر کشورهایی که ICC عضو یا مطبوع کمک های نظامی در برخی از اقدامات که در برابر ICC.

American. attorney Kip Hale worked on improving U.S.-ICC relations

آمریکا وکیل پوست گوساله و بره حال کار بر روی بهبود ما-ICC روابط

مفاهیم برای مصونیت از مجازات

با این حال سفیر سابق آمریکا در-بزرگ برای جنایات جنگی مسائل دیوید Sheffer میسازد که چگونه به منظور که او می گوید "خواهد شد در تاریخ به عنوان یک عمل شرم آور از ترس و عقب نشینی از قانون" در حال حاضر یک مشکل عملی سیاسی است. Sheffer به نمایندگی از ما در امضای اساسنامه رم ایجاد ICC در 31 دسامبر 2000 هر چند واشنگتن تصمیم گرفت بعد از آن به پیوستن به.

بیشتر بخوانید: چگونه ICC در پاسخ به انتقاد که آن را نامشروع?

Sheffer می گوید اقدام آمریکا پایین می آید اعلام کرد که "ما از نیروهای امنیتی می تواند به ارتکاب جنایات فجیع در داخل هر یک از 123 احزاب دولت اساسنامه رم ... بدون پاسخگویی قبل از ICC."

هر چند لیتوانی, لهستان و رومانی شده اند مشتاق به آدرس خود و مشارکت در میزبانی, سیاه, سایت, Sheffer یادداشت ها در حال حاضر آنها را علاوه بر "تحت فشار به تحسین" دولت و به "تسلیم حداقل به عنوان یک نظری موضوع" به هر غیر ICC کشور عضو "ارتکاب جنایات فجیع در خاک خود و بدون مراجعه به عدالت بین المللی."

Sheffer می گوید رژیم مانند میانمار و سوریه و روسیه را به قلب از حمله آمریکا به دادگاه اما حال نشان می دهد همچنین می تواند نتیجه معکوس در واشنگتن به آمریکا مخالفت کرده است در واقع سوخت برای حمایت از دادگاه قبل از.

اتحادیه اروپا فرصتی برای غرغر Pompeo

مارسل Dirsus یک متخصص امنیتی کار با Konrad-Adenauer-Stiftung و موسسه سیاست امنیتی در دانشگاه کیل یادداشت این است که فقط یک عمل بی ثباتی در روابط اروپا و آمریکا. "در حالی که آمریکا خصومت نسبت به ICC جدید نیست این خواهد بود در عین حال یکی دیگر از یادآوری به اروپایی ها که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می بیند جهان بسیار متفاوت است," او گفت: DW. "این نمی تواند بیش از حد مشکل ساز است اما در بسیاری از اروپایی ها در حال حاضر احساس می کنید که آنها را کمتر و کمتر مشترک با متحدان خود در سراسر تالاب."

وزرای خارجه اتحادیه اروپا باید از این فرصت برای بالا بردن اعتراض خود را به روز دوشنبه در یک نشست مجازی با ما همتای مایک Pompeo. اما آنها خواهد شد ؟ "من می خواهم امیدوارم" پوست گوساله و بره Hale گفت. "آنها بهتر فشار سخت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب