خواهد تورنتون "آیا ما هنوز وجود دارد?" - دانلود رایگان فردا (7/13/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار خواهد تورنتون کتاب جدید "آیا ما وجود دارد هنوز؟: این بیماری همه گیر از خطر

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار خواهد تورنتون کتاب جدید "آیا ما وجود دارد هنوز؟: این بیماری همه گیر از خطر تجاوز و انحراف آن را ضربه به ملت ما جاده و عملی برنامه به پایان رسید و در نتیجه مرگ و میر و Wrecks." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 13th.

آیا شما امن راننده ؟ شده است در برخورد? نیاز به دریافت مجوز رانندگان? چرا رانندگان با سرعت? این و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ داده می شود در "آیا ما هنوز وجود دارد?"

آن است که در عمق نگاه در نهان بیماری همه گیر است که در هر روز در تمام زندگی از رانندگان در اینجا در ایالات متحده آمریکا (به طور متوسط 200 مرگ و میر روزانه) و در واقع در سراسر جهان (1.3+ میلیون مرگ در هر سال). از ما چگونه تمام درایو به یک طرح عملی برای پایان دادن به این بیماری همه گیر. این کتاب شما را در "سفر" از کشف خود را که شما را به چالش به صورت یک درایور جدید و یا بسیار با تجربه است.

"آیا ما هنوز وجود دارد?" است در عمق نگاه فیل در اتاق است که رفته ناشناخته به مراتب بیش از حد طولانی و عمدتا نادیده گرفته شده توسط بیش از حد بسیاری از رانندگان از آنچه ضروری است به امن بودن به خصوص در حال حاضر ما فرهنگ رانندگی. که واقعی اما ناشناخته رانندگی خطر است.

در هر بخش از این کتاب وجود دارد که البته کم خطر تمرینات گنجانده شده است به عنوان یک طرح اولیه برای بهبود نه تنها رانندگان با تجربه مهارت و همچنین درایور جدید. به خصوص رانندگان جوان که اغلب ثابت بودن غافل از خطر و بیش از حد مایل به گرفتن خطرات.

جایزه بخش آدرس نگرانی های جدید که بالغ رانندگان عصبی و نگران پدر و مادر ممکن است در اطراف یادگیری و آموزش چگونه به درایو و پیشنهادات خود را برای همه چیز از گرفتن درس گرفتن مخوف درایو تست و فراتر از آن.

"آیا ما هنوز وجود دارد?" خواهد شد Thornton رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/13/2020 – 7/17/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B08BJFW7DT.

"آیا ما هنوز وجود دارد?" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:

"من خوش شانس می دانم که خواهد تورنتون به عنوان او می آموزد پسر من در حال حاضر. من با خواندن این کتاب بیشتر بینش به چه پسر من است شنوایی خود را در طول درس. معلوم گرفتم چیزهای جدید برخی از راه های تازه تفکر از خواندن این کتاب. من قطعا این توصیه به هر کسی که احترام به قرارداد اجتماعی از به اشتراک گذاری این جاده واقعا در مورد مراقبت از همه از ورود زنده است. خواهد شد و شور و انگیزه روشنگری تجربه می آید از طریق به وضوح. از دست دادن مادر غم انگیز است ... آنچه اتفاق افتاده پس از الهام بخش است. با تشکر از شما!" – مایک

"نمی توانم بگویم به اندازه کافی در مورد خواهد تعهد و تعهد به ما نگه داشتن جاده های امن به خصوص برای رانندگان جدید." – S. بری
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

خواهد Thornton شده است یک مربی رانندگی برای بیش از 10 سال قبل که یک پرستار برای 12 سال و متخصص در مراقبت از خانقاه. به عنوان یک مربی رانندگی او آموخته است فیزیکی در کلاس های درس. دریافت مربی سال 2016 از طریق Safeway رانندگی مستقر در هوستون, TX از بیش از 100 مدرسان. در حالی که آموزش در دو ایالت واشنگتن و تگزاس در حالی که در و تدریس برای منحرف کردن راننده آموزش رانندگی دفاعی مدارس که در آن در حالی که در هر دو ملاقات راس Bently نویسنده از سرعت اسرار در حالی که ترویج و تجویز شنود دوره ایجاد شده توسط راس Bently. در حال حاضر او تقریبا تک دسته راهنما گری فاولر ساخت یک Safeway حق رای دادن در سیننا پلنتتین, TX. قبل از Safeway او برای هوستون منطقه مدرسه رانندگی کمک عمدتا expiates خود را دریافت صدور مجوز برای TX. او نیز با توجه به وضعیت مورد نیاز درایو تست در هر دو WA و TX به صورت تجمعی دوره بیش از 2 سال است. سرگرمی های او شامل گیتار, خوشنویسی آواز و پیاده روی. او در حال حاضر ساکن در ریچموند در TX با همسر خود Sandi و آنها برنامه ای برای حرکت بیشتر شمالی در آینده نزدیک احتمالا AZ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب