ویلیام Barr, فاشیستی می فرستد نیروهای نظامی به سرکوب سکولارها

به طوری که کسانی که مرموز پلیس در میدان لافایت هفته گذشته در شورش دنده پوشیدن هیچ insignias هیچ مدالها هیچ صور

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

به طوری که کسانی که مرموز پلیس در میدان لافایت هفته گذشته در شورش دنده پوشیدن هیچ insignias هیچ مدالها هیچ صورت شناسایی به دلیل خودداری از پاسخ به پرسش های خبرنگاران و مردم در مورد آنچه که واحد آنها ،

"ما لازم نیست که پلیس مخفی در ایالات متحده آمریکا" استیو اشمیت گفت: در صالح پارگی در مورد این Rachel Maddow را نشان می دهد. "یک بخش ضروری از این داستان درک" چه کسانی هستند؟' ما لازم نیست که پلیس مخفی. این مردان نیاز مدالها آنها نیاز به شناسایی. مردم آمریکا حق دارند بدانند که بودجه آنها زنجیره ای از فرمان و آنها که گزارش به است. این ایده است که دادستان کل ایالات متحده است به طور ناگهانی تبدیل به یک وزیر کشور در thugocracy با یک ارتش خصوصی از برخی از نوع است که گزارش های او در تضاد به هر قاعده از دموکراسی آمریکایی."

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است این غرایز از یک فاشیست اما این لایحه Barr که اجرای آن دید. این مرد که یک فاشیست و هوشمند. او کتاب بخوانید. او احتمالا یک مجسمه نیم تنه از فرانکو جایی در خانه. من را انتخاب کنید فرانکو چرا که بر نام تجاری فاشیسم reeks Falangism این جنبش فاشیستی در اسپانیا بود که با فرانکو در جنگ داخلی و معتقد به وحدت کلیسا (کاتولیک) و دولت است.

این چیزی است که Barr معتقد است. او اما به ما گفت که در نوتردام سخنرانی سال گذشته است. سخنرانی شد فورا بدنام برای برخی از آن بیشتر خطوط عجیب و غریب در مورد "شبه سکولارها" در تلاش برای از بین بردن نظم اخلاقی, اما اگر شما خواندن همه چیز شما می بینید که این پیام بود که دولت باید با استفاده از قدرت خود برای پیشبرد و ترویج دین است. کلمات خود را به عنوان صحبت عمدتا آمریکایی صدا به اندازه کافی آموزش ندیده گوش—مقدار زیادی از بحث در مورد آزادی و آزادی.

اما اگر شما خواندن بین خطوط و یا اگر شما فقط به عنوان خوانده شده خطوط مربوطه در مورد چگونه "دولت آزاد بود و تنها مناسب و پایدار برای مردم مذهبی مردم که به رسمیت شناخته شده است که وجود متعالی نظم اخلاقی"—آن را آسان به اندازه کافی برای دیدن چه نوع از جامعه Barr واقعا می خواهد.

و او را به انجام همه چیز را او می تواند به ایجاد آن است. اجازه دهید فقط سرعت خلاصه بر پیشرفت:

اولین بار, audition, برای دادستان کل کار با یک یادداشت است که می گوید: رئيس جمهور قانون فوق در هر شکل و فرم.

دوم در وعده های خود را تایید جلسات برای حفاظت از مولر بررسی است.

سوم تضعیف مولر بررسی توسط چرخش آن را در اکثر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن جهت ممکن است قبل از اجازه دادن به آن را ببینید.

چهارم, انتصاب یک دادستان به تلاش برای ساخت یک مورد که مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین 2016 شد در واقع هدف از یک حالت عمیق توطئه است.

پنجم در برابر خود را اداره کنید و سعی کنید برای پاک کردن مایکل فلین محکومیت منجر به زوزه اعتراض از به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از دادستان ها از هر دو طرف.

ششم unseal اف بی آی اسناد به طوری که فلین وکلا می تواند بیرون رفتن وجود دارد و فریاد که آنها به اثبات فلین قاب شده بود که در واقع آنها ثابت کرد هیچ چیز مانند.

من مطمئن هستم که من فراموش کردن برخی از دیگران است, اما آن را انجام خواهد داد. آنها به مقدار آنچه به نظر می رسد خوب فکر کردن عمد و برنامه ریزی در بر بخشی به خود نصب شده در وزارت دادگستری که به نام دفاع از نظم اخلاقی در برابر سکولارها او می تواند پیچ و تاب و واژگون قانون به تهمت انتخاب مجدد است که دقیقا آنچه که او را تا.

جان دورهام Barr دادستان است و هنوز هم سخت در محل کار احتمالا در تلاش برای پیدا کردن indictable جرائم مرتکب شده که بسیاری از عمیق-staters به عنوان او می تواند. من فکر دورهام را نقل مکان کرد و در حال حاضر. کمی دیر در این بازی electorally صحبت به راه اندازی سیاسی موثر دادگاه های نمایشی برای جیم Comey و جان برنان و هر کس دیگری است. اما شاید تهمت واقعا نیاز به آزمایشات زیرا بدیهی است که عاقل داوران را تبرئه و مردان در پنج دقیقه. او فقط نیاز به کیفرخواست.

همانطور که برای بار تلاش برای دریافت فلین تبرئه ایده این است برای تمیز کردن تخته سنگ به دلیل آن ارتباط برقرار زود باور رای دهندگان که هیچ کس در Trumpland بود گناه از هر چیزی (ارائه شده به شما در تنظیم کنار مایکل کوهن و پل Manafort و جورج Papadapoulos و راجر سنگ و ریک گیتس و ریچارد پیندو و Alex van der Zwaan) و آن همه 100 درصد جعل و از ابتدا فقط به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن شده است گفت: برای سال در حال حاضر. تفاوت بین مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آن را در حال حاضر زمانی که او فقط برای تلفن های موبایل مانند مجنون عاشق او است و گفتن آن اگر فلین محکومیت خالی است که رئیس جمهور خواهد شد در واقع "قانون" در کنار او.

چگونه است که برای "نظم اخلاقی"?

و در حال حاضر این راز نیروی پلیس. اشمیت مطرح دقیقا سوال حق به Maddow—که استخدام این افراد که آنها را می پردازد به چه کسی انجام آنها گزارش ؟ و من شما را افزایش دیگری است. خواهد Barr واقعا دور با پاسخ دادن به این سوالات در یک دموکراسی است ؟

Barr را رد کرده است او به منظور دوشنبه گذشته پلیس برای حمله به شهروندان آمریکایی ورزش اول خود را اصلاح حقوق. او سریع به اضافه کردن که او خوب بود با حمله کند. "من نه درگیر در دادن دستورات تاکتیکی بود که" او گفت:. "من نا امید شد و من نیز نگران است که به عنوان جمعیت و رشد آن خواهد شد سخت تر و سخت تر به انجام. بنابراین نگرش من بود آن را انجام داده اما من نمی گویند " برو آن را انجام دهد.'"

یکشنبه, بر چهره ملتاو سه برابر کردن. آنها "نمی شد و معترضان مسالمت آمیز." وجود دارد "سه هشدارهای داده شده است." میزبان مارگارت برنان اشاره کرد که او CBS همکاران در صحنه گفت: آنها را نمی شنوند و هیچ گونه هشدار و یا دیدن هر جمعیت خشونت است. بر مصمم بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده و ادامه خواهد داد به انجام آسیب های زیادی به این کشور است. خوشبختانه او احتمالا بیش از حد احمق و خود محور را بیشتر از آن می چسبد و پس از او رفته است. اما بر یک داستان متفاوت است. برتر کشور مقام اجرای قانون تحریف قانون به نام دفاع از ایده خود را از سنت مذهبی می توانید همه نوع از آسیب است که مجموعه سوابق.

و او دارای قدرت بیشتری به دکل انتخابات از تهمت تا به حال خواهد شد. به خصوص اگر این نیروی پلیس دست نخورده باقی می ماند. که در آن خواهد شد بر ارسال آنها را در انتخابات روز ؟

همه همین دلیل است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تنها دوم خطرناک ترین در امریکا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن