وینونا رایدر و Vanessa Paradis دفاع از جانی دپ: 'او هرگز خشونت'

جانی دپ سابق عاشقانه, همکاران, Winona Ryder and Vanessa Paradis, آمده اند به بازیگر به عنوان دفاع از او شکایت

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

جانی دپ سابق عاشقانه, همکاران, Winona Ryder and Vanessa Paradis, آمده اند به بازیگر به عنوان دفاع از او شکایت بریتانیا تلخیص خورشید برای افترا. در سال 2018 روزنامه زد یک داستان با یک تیتر تماس دپ یک "wife-beater" با اشاره به همسر سابق خود Amber Heard داخلی سوء استفاده اتهامات که دپ را رد کرده است.

انواع گزارش می دهد که هر دو رایدر که مورخ دپ در اوایل 1990s و Paradis بود که در ارتباط با او از سال 1998 تا 2012 و دارای دو فرزند با او شده اند که اظهارات شاهد جلوتر از دپ افترا محاکمه. هر دو می گویند اظهارات دپ هرگز خشونت نسبت به زنان است.

شنیده می شود به دست آمده یک سفارش محدود در برابر دپ در سال 2016 پس از دو ازدواج در سال 2015. او منتشر شد, عکس از صورت مجروح او پس از یک اتهام حادثه با دپ. دپ همواره رد ادعا و در سال گذشته به ثبت 50 میلیون دلار افترا کت و شلوار در برابر شنیده می شود. دو طلاق در سال 2017.

در بیانیه دپ را مورد تهمت در برابر خورشید, Paradis نوشت: "من شناخته شده جانی برای بیش از 25 سال" در انواع. "ما شده است همکاران برای 14 سال و ما مطرح شده ما دو فرزند با هم. از طریق این همه سال من شناخته ام جانی به یک نوع توجه بخشنده و غیر خشونت آمیز فرد و پدر... او هرگز خشونت آمیز و یا توهین آمیز به من."

اضافه شده رایدر "من نمی توانم قرار دادن سر من در اطراف (شنیده ها) اتهامات. او هرگز خشونت به سمت من. او هرگز سوء استفاده در همه به سوی من است."

در پاسخ به اظهارات یک نماینده برای شنیده گفت: تنوع "در رابطه با Vanessa Paradis و وینونا رایدر شواهد ما خوشحالیم که آنها همان تجربه به عنوان خانم شنیده می شود. اما یک زن را تجربه می کند مشخص نیست تجربه دیگری است."

رایدر و Paradis باید هر دو دفاع دپ در نوبت قبلی—از جمله در خود افترا کت و شلوار در برابر شنیده می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن