Wipro قرار به عنوان یک "رهبر" گارتنر در سال 2020 Magic Quadrant برای مرکز داده های برون سپاری و ترکیبی زیرساخت های خدمات مدیریت, شمال امریکا,

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار خدمات شرکت امروز اعلام کرد که از آن شده است به عنوان یک رهبر در گارتنر Magic Quadrant برای مرکز داده های برون سپاری و ترکیبی زیرساخت های خدمات مدیریت, شمال امریکا است. گزارش نوشته شده توسط علامت گذاری ری دانیل بررس استفانی Stoudt-هانسن اندرو Miljanovski, Leah Ciavardini شد منتشر شده در تاریخ 9 ژوئن سال 2020 است. Wipro شده است به عنوان یک رهبر در این گزارش تحقیقات برای سومین سال متوالی است.

"این سحر و جادو ربع ارزیابی ارائه دهندگان خدمات' توانایی ارائه DCMSs — از جمله DCO, HIMSs خصوصی خدمات ابری پردازنده مرکزی خدمات ERP میزبانی مرکز داده, تحول, ابر, خدمات مهاجرت, edge, DCMSs و دیگر IUS. خدمات فعال هستند توسط RIM خدمات هوشمند اتوماسیون خدمات و نرم افزار-تعریف زیرساخت (SDI)."

با توجه به تحلیلگران گارتنر "توسط 2022 سازمان هایی که موفق به تراز کسب و کار واحدهای دیجیتال توسعه محصول با متمرکز منابع استراتژی برای پلت فرم های دیجیتال خواهد شد که هزینه های زیرساخت تا 40 درصد بالاتر از حد انتظار است."

کیران دسای معاون ارشد رئیس جمهور و جهانی سر ابر و زیرساخت های خدمات Wipro محدود گفت: "ما معتقدیم این به رسمیت شناختن یک عهد به ما next gen قابلیت های مرکز داده و ابر راه حل. از نظر ما این شامل نوسازی مهاجرت Edge/اینترنت از همه چیز و ترکیبی زیرساخت های خدمات مدیریت, طراحی توسط هوشمند اتوماسیون. Wipro متعهد به درایو انتقال دیجیتال برای مشتریان جهانی و ارائه نتایج کسب و کار با آن BoundaryLess حل های سازمانی و طراحی-led سفر مشتری روش"

گزارش کامل را می توان در اینجا یافت نشد.

گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر سازمان پژوهش و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

در مورد Wipro محدود

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار شرکت خدمات. ما مهار قدرت شناختی محاسبات hyper-اتوماسیون رباتیک ابر تجزیه و تحلیل و فن آوری های نوظهور به کمک به مشتریان انطباق با دنیای دیجیتال و آنها را موفق. یک شرکت شناخته شده در سطح جهانی برای آن جامع نمونه کارها از خدمات تعهد قوی به پایداری و خوب شرکتی ما بیش از 180,000 کارکنان اختصاص داده شده در خدمت مشتریان در سراسر شش قاره است. با هم, ما کشف ایده ها و نقطه اتصال برای ساخت بهتر و جسورانه جدید آینده.

به دنبال اظهارات

این اظهارات به جلو نگاه مندرج نمایندگی Wipro اعتقادات در مورد رویدادهای آینده که بسیاری از آنها توسط خود طبیعت ذاتا نامشخص و خارج Wipro را کنترل کنید. چنین اظهاراتی شامل, اما نه محدود به, اظهارات در مورد Wipro چشم انداز رشد آن در آینده مالی عامل, نتایج و برنامه های خود انتظارات و اهداف. Wipro, هشدار به خوانندگان که به دنبال اظهارات مندرج در معرض خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از نتایج پیش بینی شده توسط بیانیه چنین است. از جمله خطرات و عدم قطعیت شامل, اما نه محدود به ریسک و عدم قطعیت در مورد نوسانات در, درآمد, درآمد و سود ما توانایی تولید و مدیریت رشد کامل پیشنهاد شده, شرکت, عملیات, رقابت شدید در آن خدمات و توانایی ما برای حفظ مزیت هزینه دستمزد را افزایش می دهد در هند توانایی ما برای جذب و حفظ بسیار ماهر و حرفه ای, زمان و سرریز هزینه ثابت-قیمت ثابت-قاب زمان قرارداد مشتری غلظت محدودیت در مهاجرت توانایی ما برای مدیریت بین المللی ما عملیات کاهش تقاضا برای فناوری در مناطق تمرکز اصلی ما اختلال در شبکه های مخابراتی و توانایی ما برای موفقیت کامل و ادغام بالقوه ادغام مسئولیتی در قبال خسارات وارده بر خدمات ما قرارداد موفقیت شرکت های که در آن ما را استراتژیک سرمایه گذاری و خروج از مالی دولتی مشوق بی ثباتی سیاسی و جنگ محدودیت های قانونی برای افزایش سرمایه و یا دستیابی به شرکت های خارج از هند استفاده غیر مجاز از ما مالکیت معنوی و به طور کلی شرایط اقتصادی ما تاثیر کسب و کار و صنعت. شرایط ناشی از COVID-19 همه گیر فن آوری می تواند منجر به کاهش هزینه های منفی تقاضا برای محصولات ما بر نرخ مشتری هزینه و می تواند تاثیر منفی مشتریان ما توانایی و یا تمایل به خرید ما ارائه تاخیر مشتریان آینده نگر' خرید تصمیم گیری تاثیر منفی توانایی ما برای ارائه بر روی سایت خدمات مشاوره و ناتوانی ما برای ارائه به مشتریان ما و یا تاخیر تأمین ارائه ما همه از آن می تواند اثر نامطلوبی بر آینده ما, خرید و فروش, نتایج عامل و به طور کلی عملکرد مالی. عملیات ما نیز ممکن است تاثیر منفی توسط طیف وسیعی از عوامل خارجی مربوط به COVID-19 همه گیر که در کنترل ما است. خطرات اضافی است که می تواند بر آینده ما را عامل نتایج به طور کامل شرح داده شده در ما براده با ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار, از جمله, اما نه محدود به گزارش های سالانه در فرم 20-F. این براده ها موجود در www.sec.gov. ما ممکن است از زمان به زمان اضافی کتبی و شفاهی به دنبال اظهارات از جمله اظهارات موجود در این شرکت براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار و گزارش ما به سهامداران است. ما متعهد به روز رسانی به دنبال بیانیه ای که ممکن است از زمان به زمان توسط ما و یا از طرف ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن