Wirecard سقوط: اتحادیه اروپا به کاوشگر آلمانی مالی ناظر

پس از آلمان شرکت فناوری برای ثبت ورشکستگی کمیسیون اروپا راه اندازی یک تحلیل مستقل برای تعیین "کفایت" از آلمان

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

پس از آلمان شرکت فناوری برای ثبت ورشکستگی کمیسیون اروپا راه اندازی یک تحلیل مستقل برای تعیین "کفایت" از آلمان مالی تنظیم کننده BaFin. یک بررسی حقوقی می تواند به دنبال.

کمیسیون اروپا اعلام کرد جمعه آن را ترتیب رسیدگی به آلمانی تنظیم کننده های مالی در مورد اینکه آیا آن را شکست اتحادیه اروپا در ارتباط با ورشکستگی شرکت فناوری Wirecard.

این شرکت آلمانی برای ثبت عجز از پرداخت دیون در روز پنج شنبه پس از €1.9 میلیارد دلار ($2.1 میلیارد دلار) رفت و از دست رفته از حساب خود پول است که هیئت مدیره بعد گفت: "احتمالا وجود نداشت." مدیر عامل سابق مارکوس براون دستگیر شد در اوایل این هفته پس از استعفا در میان رسوایی.

متعاقب آن بحث مطرح است پرسش بر نقش BaFin آلمانی مالی ناظر است.

ادامه مطلب: نظر: Wirecard افتضاح در معرض ترک در آلمان تنظیم کننده های مالی

کمیسیون اروپا در حال حاضر خواسته اوراق بهادار و بازارهای اروپایی اقتدار (اسماعیل) برای انجام یک "حقیقت یاب تجزیه و تحلیل" و گزارش قبل از ژوئیه 15.

"مقدماتی تجزیه و تحلیل باید به دنبال ایجاد توضیحات جامع و ارزیابی از حوادث از جمله کفایت نظارت بر پاسخ به این حوادث منجر به فروپاشی Wirecard AG" نوشت: کمیسیون ثبات مالی مدیر جان Berrigan در نامه ای به اسماعیل دیده می شود توسط AFP news agency.

پس از EMSA گزارش بروکسل می تواند به دنبال یک بررسی حقوقی به BaFin اتحادیه اروپا معاون رئیس جمهور برای خدمات مالی Valdis Dombrovskis گفت: روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز.

ادامه مطلب: Wirecard متعهد 'استادانه درست شده و پیچیده تقلب بگو حسابرسان

است ناظر به سرزنش ؟

این Wirecard فروپاشی اتحاد چپ طلبکاران بدهکار تقریبا 4 میلیارد دلار میان آنچه در آن حسابرس ای به عنوان یک مورد پیچیده جهانی تقلب.

گزارش های رسانه ها در سال 2019 به نام حسابداری شرکت را زیر سوال اما BaFin هدفمند سرمایه گذاران به جای شرکت خود را.

BaFin توصیف کرده است حوادث این هفته در اطراف Wirecard به عنوان یک "فاجعه" و رئیس فلیکس Hufeld بستری شده در این هفته است که BaFin "تا به حال نشده است به اندازه کافی موثر برای جلوگیری از چیزی شبیه به این اتفاق می افتد."

آلمانی, وزیر امور اقتصادی پیتر Altmaier نیز علنا خواستار رسیدگی به BaFin نقش در سقوط این هفته در حالی که وزیر دارایی اولاف شولز در توصیف این امر به عنوان یک "بی نظیر رسوایی است."

COO فرار به چین

اخبار اتحادیه اروپا بررسی می آید آن را به عنوان ظهور که سابق Wirecard اجرایی فرار آلمان خبرگزاری رویترز گزارش داد.

فیلیپین' وزیر دادگستری Menardo Guevarra گفت که سابق Wirecard افسر ارشد عامل Jan Marsalek بود به طور خلاصه در فیلیپین در راه خود را به چین ظاهرا در حال فرار از پیامدهای رسوایی.

جزئیات بیشتر در مورد بی نظمی های مالی و سوال از کسانی که دارای مسئولیت هنوز به درستی مورد بررسی قرار گرفت.

اد/msh (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن