'مرد عاقل' بایدن عذرخواهی برای 'You ain't سیاه" اشتباه

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن عذرخواهی کرد بعد از ظهر روز جمعه تنها چند ساعت پس از گفتن میزبان رادیو Charlama

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن عذرخواهی کرد بعد از ظهر روز جمعه تنها چند ساعت پس از گفتن میزبان رادیو Charlamagne Tha خدا که او "ain't سیاه" اگر او تا به حال سوالی در مورد اینکه آیا برای حمایت بایدن ریاست جمهوری پیشنهاد بیش از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من باید شده اند تا اسب سوار. من همیشه گرفته آفریقایی-آمریکایی جامعه برای اعطا" بایدن " در تماس با اتاق بازرگانی است. "من نباید داشته است از جمله یک مرد عاقل."

قبل از بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد خطاب به سخن گفتن مبارزات انتخاباتی خود نقل مکان کرده بود به سرعت به آن روشن کرد و گفت که او صحبت کردن در شوخی.

"نظرات در پایان صبحانه باشگاه مصاحبه شد در شوخی, اما اجازه دهید به روشنی در مورد آنچه VP شد و گفت: او در حال ایجاد تمایز است که او را به قرار دادن رکورد خود را با جامعه آمریکا در برابر تهمت را هر روز. دوره" Symone Sanders, مشاور ارشد بایدن در توییتر نوشت پس از این بخش پخش شد.

بایدن ساخته شده از اظهار نظر در صبح روز جمعه طی مصاحبه ای با Charlamagne محبوب رادیو نمایش "صبحانه باشگاه است." پس از اینکه از او خواسته در مورد جستجوی خود را برای یک معاون نامزد ریاست جمهوری بایدن اولین پاسخ مبهم گفت که او "نه تصدیق کسی که در نظر گرفته" قبل از اضافه کردن که او می تواند "تضمین" وجود دارد "سیاه و سفید چند زنان در نظر گرفته می شود."

رای دهندگان آفریقایی-آمریکایی هستند, وفادار ترین حوزه در حزب دموکرات و نقش کلیدی در بالا بردن بایدن نامزدی به وضعیت presumptive نامزد.

فشرده برای جزئیات بیشتر, مشاور قطع برای قرار دادن تا مصاحبه. Charlamagne سپس گفت: "شما نمی توانید انجام دهید که به رسانه ها!"

"من که به رسانه و رسانه از آنجا که همسر من به رفتن در 6 ساعت" بایدن پاسخ داد: در حالی که به دنبال در تماشا و گفت: "من در مشکل است."

"گوش دادن شما رو به دیدن ما در زمانی که شما به نیویورک آمده VP بایدن" Charlamagne گفت. "این یک راه طولانی تا نوامبر است. ما رو بیشتر از سوال است."

بایدن گفت: در روشنی نور دل مد: "تو بیشتر است ؟ خوب من به شما بگویم اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،"

Charlamagne گفت: آن را به حال چیزی برای انجام با تهمت بود اما در مورد تمایل چیزی "برای جامعه من."

"نگاهی به رکورد من مرد!" بایدن در پاسخ. "من یک رکورد است دوم به هیچ کدام. NAACP تایید شده است و من هر بار که اجرا کردم منظور من بیا. نگاهی به سابقه بوده است."

در عرض چند دقیقه مغلوب ساختن پیشی جستن-تراز جمهوری خواهان با خوشحالی ضبط در حال حاضر. میزبانی بداهتا تماس با خبرنگاران دیابت تیم اسکات (R-SC) و کاترینا پيرسون یک مشاور ارشد در مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین به نام بایدن نظر "بسیار نژادپرست است."

"ما می شنوید زیادی در سمت چپ, به ویژه در رسانه ها در مورد سفید امتیاز" Pierson گفت. "و من فکر می کنم این ویدئو... از 80 سال گفتن یک جوان سیاه چگونه به سیاه است تعریف امتیاز سفید." (بایدن است 77.)

او افزود: "او در واقع می گوید:" چطور جرات به شما به عنوان اگر سیاه امریکا جسارت به سوال در مورد یک نامزد است که در حال اجرا برای رئيس جمهور ایالات متحده است."

اسکات تنها آفریقایی-آمریکایی جمهوری خواه در سنا گفت که او "شوکه و شگفت زده" توسط بایدن را در سخن گفتن. انتخاب برای پاسخ به طور مستقیم به یک سوال در مورد این پیشنهاد آن بود که گفت: در شوخی اسکات گفت که او "زده مدارا و استکبار در نظرات خود."

"من نمی توانستم باور من گوش که او می خواهد خم شدن بسیار پایین برای گفتن مردمی چه باید بکنند و چگونه باید به آنها فکر می کنم و آنچه در آن به معنی به سیاه و سفید. است که به عنوان متکبر و توهین آمیز و تحقیرآمیز به عنوان من می توانم تصور کنید که در این زمان که ما هستیم زندگی" سناتور گفت.

یک تعداد انگشت شماری از برنی ساندرز' حامیان و آفریقایی-آمریکایی مشهور شد و سریع به غوطه دادن در بایدن ظاهرا فرض او سیاه و سفید رای مهر و موم شده.

"Aye نیم," رپ P Diddy توییتی در بایدن. "من در حال حاضر گفت: شما #BlackVoteAintFree"

اما دیگر دموکرات ها و چهره های برجسته رسانه ای وزن در ظرافت با برخی از مسواک کردن لحظه ای که بعید است برای برخی از رای دهندگان.

جاناتان Capehart یک واشنگتن پست نظر نویسنده که آفریقایی-آمریکایی نوشت که این به وضوح یک شوخی زمانی که در نظر گرفته شده در این زمینه از 18 دقیقه مصاحبه. استدلال او بود بازتوییت شده توسط Charlamagne.

یک استراتژیست دموکرات نزدیک به بایدن کمپین عنوان ارز به عنوان "حباب مسائل" با اشاره به فلش لحظات است که خودی و سی را فشار دهید بحث در مورد اما که نمی خواهد طنین انداز گسترده با رای دهندگان در ماه نوامبر.

تیفانی صلیب نویسنده آن را می گویند با صدای بلند! سیاه رای دهندگان سفید روایت & صرفه جویی در دموکراسی مانوشت که نامه سرگشاده ای با چندین برجسته, سیاه, عمومی, آمار و ارقام توافق بعید بود به نفوذ آرا و یا مشارکت. اما او افزود: "درخواست تجدید نظر خود را به رای دهندگان نیاز به چیزی فراتر از" من بهتر از آن مرد دیگر.'"

"بایدن باعث اشتباه فرض او رای سیاه پوستان در کیسه. او نمی کند. او نیاز به یک بلیط است که انرژی مردم" صلیب گفت: تاکید بر نیاز به بایدن برای انتخاب یک سیاه زن همسر در حال اجرا.

"او ممکن است احساس راحتی ساخت دیدگاه در شوخی. اما باید بدانید که همه سیاه و سفید رای دهندگان هنوز راحت با او. هنوز هم وجود دارد کار انجام می شود. این بدان معنا نیست که سیاه و رای دهندگان بازیگران یک رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن. اما او نمی کند و فقط می خواهند ما رای. او یک مسئولیت در بالای بلیط به فکر کردن رای. از این رو او و حزب می خواهد ما رای ما دلار ما canvassing ما تلفن بانکداری ما شور و شوق."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن