جادوگری با یک چرخش مدرن در کامپیوتر ویز را اولین رمان

نویسنده ماریو Eisenbacher نوشتن تحت نام قلم ماریو گارنت برآورده رویای مادام العمر خود را از به اشتراک گذاری دا

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

نویسنده ماریو Eisenbacher نوشتن تحت نام قلم ماریو گارنت برآورده رویای مادام العمر خود را از به اشتراک گذاری داستان های جادویی او می داند که قلب او اولین رمان.

"مدرسه جادوگری" غرق خوانندگان به عرفانی زندگی دانش آموزان و معلمان این مدرسه جادوگری. این داستان فراموش نشدنی از ماجرا گفت: از دیدگاه مدرن جادوگر. طرفداران جادویی عوالم هیجان زده هستند منحصر به فرد grottoes شامل پنج جنبه مهم از سحر و جادو. مدرسه مدرسان هستند که یک ترکیب جالب از شخصیت ها و شخصیت رهبری مدیر Muhlaton.

در نوشتن این رمان ماریو کشید و از تجارب خود و در عمق دانش در سنت عرفانی همه در حالی که نگه داشتن نسل جدیدی از خوانندگان در ذهن است. موفقیت او به عنوان یک نویسنده منتشر شده از کامپیوتر زبان نیز به او بسیار مورد نیاز فشار به شجاع نوشتن یک کتاب در یک موضوع است که او عاشق ترین. او معتقد است که در تفکر خارج از جعبه. او می خواهد مردم را به دیدن است که می توان آنها را بیشتر اگر آنها فقط این باور را در خود و هرگز.

خوانندگان از همه سنین ماریو پیدا کردن کار قلب و گرم شدن کره زمین و متفکر. داستان موظف است به بازیگران طلسم بر روی هر کسی است که با الهام از زیبایی سحر و جادو.

مدرسه جادوگری: کتاب راهنما برای مدرن جادوگر
نوشته شده توسط ماریو گارنت
شومیز | $16.00
گالینگور | $18.99
 
نسخه کتاب موجود در آمازون و بارنز و شریف و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
درباره نویسنده
ماریو Eisenbacher زندگی می کردند به یاد ماندنی دوران کودکی مطرح آلمانی و آمریکایی-مجارستانی پدر. او سفر جهان با آنها با شروع زندگی در پایگاه های نظامی ایالات متحده به دنبال یک مهد کودک سال در کوبه ژاپن; مدرسه ابتدایی در کنتاکی و مریلند دبیرستان در نیوجرسی, کالج کارشناسی در رشته مهندسی هوانوردی در موسسه پلی تکنیک رنسلیر (RPI) در نیویورک و به دنبال آن با MBA در Widener کالج در پنسیلوانیا است.

او سال ها وقت صرف سفر و ساختمان حرفه خود مشغول به کار در بسیاری از مکان ها از جمله آلمان بومی و به دنبال آن با مکزیک هند و تایلند و سریلانکا و عربستان سعودی است. تشنگی خود را برای ماجراجویی کاوش در مکان های جدید برای الهام هیچگاه پژمرده.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن