Wolters کتاب ذیل سرمایه گذاری, ریسک و تنظیم گزارش سهام پتانسیل COVID-19 پرچین حسابداری مفاهیم جدید در whitepaper

پرچین حسابداری یک راه برای تراز قرار گرفتن در معرض خطر با درست اقتصادی و مالی قرار گرفتن در معرض. پرچین حسابدا

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

پرچین حسابداری یک راه برای تراز قرار گرفتن در معرض خطر با درست اقتصادی و مالی قرار گرفتن در معرض. پرچین حسابداری تضمین می کند که درآمد نشان دهنده اقدامات انجام شده برای کاهش ریسک در یک نمونه کارها وام. این به این هدف با تنظیم حسابداری ارقام برای خنثی کردن بخشی از تحقق و یا بالقوه سود و یا از دست دادن است که بانک های محافظت شده با یک پرچین.

با توجه به کاغذ سفید همه گیر خواهد شد و قطعا تاثیر قابل توجهی بر پرچین حسابداری. شرکت ها اغلب به نوبه خود به جریان نقدی هجز برای جبران معاملات که بسیار قابل پیش بینی نتایج. استفاده از پرچین حسابداری نیز می تواند تحت تاثیر قرار زمانی که شرایط قرارداد اساسی ابزار مالی در حال تغییر است. یک بانک ممکن است اعمال می شود نمایشگاه-ارزش پرچین حسابداری به سپرده های بلند مدت با شرایط که شامل مجازات های قابل توجه برای زود برداشت مثلا. اگر بانک دیگر اعمال این مجازات در طول همه گیر پس از آن مصون سازی رابطه عملا حل به عنوان سپرده به سپرده تقاضا وجود دارد و دیگر نمایشگاه با ارزش قرار گرفتن در معرض پرچین.

اثر دیگری از COVID-19 ممکن است رخ دهد اگر افزایش در وام های اعتباری در معرض خطر کاهش اثربخشی یک پرچین. اگر یک hedged دارایی می شود اختلال پس از آن مصون سازی رابطه به پایان خواهد رسید اگر پرچین دیگر نمی تواند تلقی موثر است.

پرچین الزامات حسابداری و بهترین شیوه های تحول در خط با روند بازار و اغلب تکمیل اصلاحات مربوط به استانداردهای حسابداری. وجود دارد برای مثال در راه است که در آن پول نرخ بازار و گسترش رفتار و تاثیر کلی بین بانکی ارائه شده نرخ (IBOR) اصلاحات برای موسسات مالی را در نظر بگیرید. به همان اندازه مهم هستند و پیامدهای اقتصادی COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر در حال بررسی توسط دولت اقدامات امداد است که می تواند تاثیر رفتار موسسات مالی و پیمانکاران. این به نوبه خود باعث تغییر در اندازه گیری و ابزار طرح ریزی جریان های نقدی موثر بر مصون سازی و پرچین حسابداری. مقدار زیادی از انعطاف پذیری است بنابراین نیاز به تراز مصون سازی و پرچین حسابداری با واقعیت های اقتصادی جدید از کاغذ سفید یادداشت ها.

"پرچین قوانین حسابداری سعی کنید برای مقابله با خار معضل چگونه برای نشان دادن زمان واقعی واقعیت های اقتصادی در حسابداری عبارت" نظرات Frederik Roeland مدیر مدیریت محصول برای سرمایه گذاری راه حل در Wolters کتاب ذیل FRR و نویسنده از کاغذ سفید. "شرایط بازار به طور مداوم در حال تغییر است و نیاز به مقدار زیادی از انعطاف پذیری برای حل و فصل اختلاف بین دنیای واقعی و راه آن را به تصویر کشیده است در یک شرکت حساب. کسب و کار نیاز به نظارت مستمر و آماده به اصلاح خود پرچین فرآیندهای حسابداری برای رسیدگی به تغییرات مکرر آنها به احتمال زیاد به روبرو می شود و قادر به به طور خودکار این فرآیند در هر کجا که عملی مانند عود پرچین اثربخشی تست."

به کمک این Wolters کتاب ذیل FRR مشتریان در حال استفاده از آن OneSumX برای امور مالی حل شده است. از طریق استفاده از راه حل موسسات مالی توانمند هستند برای ساده کردن و به طور خودکار سرمایه گذاری های زنجیره ای و مدیریت بهتر پیچیده فرآیندهای کسب و کار از جمله حسابداری پرچین. این است که از طریق اجرای شفاف سیاست همراه با حسابداری موتور قادر به پشتیبانی از multi-GAAP حسابداری طرح تولید محتوای غنی در دانه های ریز ترین سطح.

"یک داده های انعطاف پذیر راه حل باید یک طراحی مدولار است که می تواند پیکربندی مجدد با جدید کسب و کار و استراتژی های مدیریت ریسک و که می تواند به جای تنظیم مقررات به روز رسانی" Roeland می افزاید. "این خواهد شد از ویژگی های به طور کامل خودکار فرآیند برای اطمینان از بهره وری عملیاتی و دقیق و قابل اعتماد دنباله ممیزی برای پیگیری پرچین روشهای حسابداری. صفحات گسترده به اندازه کافی نیست."

در مورد WOLTERS کتاب ذیل

Wolters کتاب ذیل (WKL) یک رهبر جهانی در حرفه ای اطلاعات راه حل های نرم افزار و خدمات برای سلامت, مالیات و حسابداری, حکومت, risk & compliance و حقوقی و تنظیم مقررات بخش است. ما کمک به مشتریان ما را بحرانی تصمیمات هر روز با ارائه راه حل های تخصصی است که ترکیب عمیق و دامنه دانش تخصصی و فن آوری و خدمات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب