Wolters کتاب ذیل منتشر TSoftPlus چک حفاظت از برنامه اعطای وام بینش

تجزیه و تحلیل کامل Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق را نشان می دهد که آن چک Protection Program (PPP) پشتیبان

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

تجزیه و تحلیل کامل Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق را نشان می دهد که آن چک Protection Program (PPP) پشتیبانی شده توسط TSoftPlus™ راه حل کمک کرده است کسب و کارهای کوچک حفظ حدود یک میلیون آمریکایی شغل نمایندگی تقریبا 100 صنایع مختلف. سرویس کامل رستوران ها منجر لیست بالا انواع کسب و کار که به دست آمده انتقادی حقوق و دستمزد بودجه در طول COVID-19 بحران تسهیل محلی از طریق وام دهندگان استفاده از TSoftPlus فن آوری است. پزشک دفاتر و وکیل و دفاتر و پیمانکاران برق و تجاری و سازمانی ساخت و ساز ساختمان کسب و کار در میان سایر صنایع را دریافت کرده اند Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون کمک.

تجزیه و تحلیل اضافی بر اساس PPP وام پردازش با TSoftPlus راه حل نشان می دهد که TSoftPlus-فرآوری PPP وام باید به شدت متمرکز شده است در حمایت از خیابان اصلی کسب و کار با 90 درصد از این بودجه به کارگردانی سازمان ها با 20 یا کارکنان کمتر. متوسط تعداد کارکنان کمک دهندگان محلی استفاده می شود که TSoftPlus-سرچشمه وام 12 است.

استیون D'Alfonso مدیر پژوهش با IDC مالی بینش اشاره می کند که فراتر از وام دهندگان استفاده از TSoftPlus به منظور تسهیل PPP وام و وام بخشش کاربردهای این فرایند ممکن است ارائه یک گنجینه ای از بینش های جدید به مشتری اولویت ها و ترجیحات در نهایت بهره کسب و کارهای کوچک در جوامع در سراسر کشور است.

"پس از شاهد یک تظاهرات TSoftPlus قابلیت های آن می شود که, با تشکر از اطلاعات تولید شده توسط PPP فرآیند وام دهندگان در حال حاضر خواهد شد در یک موقعیت بهتر به واقعا درک نیازهای مشتریان خود را. آنها قادر خواهد بود به افزایش موجود محصولات بانکی و یا توسعه های جدید ارائه شده برای مشتری سود" گفت: D'Alfonso. "نزدیک همکاری لازم بین وام گیرندگان و وام دهندگان به دیدار PPP مورد نیاز ممکن است مهم به نفع طرف در کمک به تعمیق و تقویت روابط با مشتری کمک به ایجاد اعتماد متقابل برای مدت طولانی."

"ما کمک کرده است تا حد زیادی متمرکز بر کمک به ارائه دهندگان محلی خیابان اصلی کسب و کار با بودجه ضروری برای حفظ تیم خود و عملیات بی سابقه ای در طول این زمان. به تاریخ PPP وام ما پردازش پوشش یک نوار گسترده ای از سازمان های کوچکتر با بودجه کمک کرد که کارفرمایان اعم از خوداشتغالی سویا از کشاورزان و دندانپزشک دفاتر به عوامل املاک و مستغلات و رستوران" گفت: استیون Meirink معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل برای راه حل های انطباق. "وام دهندگان محلی واقعا در آغوش این برنامه بی سابقه ای به عنوان برخی از 70 درصد از وام های ساخته شده در هر کشور خاص ساخته شده بودند توسط وام دهندگان قرار دارد که در همان دولت است."

Wolters کتاب ذیل در حال حاضر آماده برای کمک به وام دهندگان محلی و کسب و کار کوچک خود مشتری دریافت کنندگان PPP بودجه منظور تسهیل در وام های آنلاین آمرزش برنامه های کاربردی با توجه به نیاز به خوبی مستند انطباق با هر دو معامله و به حمایت از یک وام دهنده موجود انطباق سیستم مدیریت به عنوان مرحله بعدی PPP گستراند. شرکت TSoftPlus™ PPP بخشش ماژول را تسهیل خواهد کرد و به طور خودکار روند درخواست برای بخشش وام به کسب و کارهای کوچک است که دریافت PPP بودجه اضطراری تحت ایالات متحده مراقبت در عمل و در دسترس خواهد بود به وام دهندگان محلی و PPP وام گیرندگان پس از نهایی مورد نیاز از اداره کسب و کار کوچک و وزارت خزانه داری ایالات متحده.

Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق یک رهبر بازار و مورد اعتماد ارائه دهنده مدیریت ریسک و مقررات راه حل ها و خدمات به بانک های ایالات متحده و اتحادیه های اعتباری بیمه و اوراق بهادار شرکت. کسب و کار که نشسته در Wolters کتاب ذیل حکومت, Risk & Compliance (GRC) بخش کمک می کند تا این موسسات مالی و مدیریت کارآمد رعایت تعهدات به وام و سپرده منشاء معاملات و گردش مدیریت خطر و سایر مقررات رعایت تعهدات و به دست آوردن بینش مورد نیاز برای تمرکز بهتر در خدمت مشتریان خود و رشد کسب و کار خود را.

چک حفاظت از برنامه های پشتیبانی شده توسط TSoftPlus یکی از راه حل های مختلفی راه اندازی شده توسط Wolters کتاب ذیل GRC بخش در پاسخ به COVID-19 بحران است. راه حل های انطباق' Expere نگهداری و کاهش از دست دادن تکنولوژی و موجه اسناد در ترکیب با آن خدمات مشاوره تیم قرار دارد به کمک کنندگان در کمک به مقابله با چالش های که چک حفاظت برنامه پس از تحمل تمرینات را به ارمغان خواهد آورد. نهاد کسب و کار جستجو برای مراقبت در عمل راه حل ارائه شده توسط Wolters کتاب ذیل رهن راه حل های کسب و کار انجام فله/دسته هویت سازمانی جستجوها به منظور بررسی وضعیت کسب و کار از وام گیرندگان بالقوه است.

در مورد Wolters کتاب ذیل حکومت, Risk & Compliance

حکومت Risk & Compliance (GRC) است که یک بخش از Wolters کتاب ذیل فراهم می کند که قانونی و بانکی و حرفه ای با راه حل های برای اطمینان از انطباق با همیشه در حال تغییر تنظیم مقررات و تعهدات قانونی, مدیریت ریسک, افزایش بهره وری و تولید و کسب و کار بهتر نتایج. GRC ارائه می دهد مجموعه ای از تکنولوژی را فعال کنید متخصص خدمات و راه حل های متمرکز در نهاد قانونی انطباق حقوقی مدیریت عملیات بانکی و انطباق محصول و بانکی و مقررات.

Wolters کتاب ذیل (AEX: WKL) یک رهبر جهانی در اطلاعات خدمات و راه حل برای حرفه ای ها در بخش سلامت, مالیات و حسابداری, ریسک و انطباق امور مالی و حقوقی بخش است. Wolters کتاب ذیل گزارش 2019 درآمد سالانه €4.6 میلیارد دلار است. این شرکت که مقر آن در آلفن آن درین هلند در خدمت مشتریان در بیش از 180 کشور حفظ عملیات در بیش از 40 کشور و استخدام 19,000 مردم در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب