Wolters کتاب ذیل پیروزی در ریسک عملیاتی جوایز

انطباق برنامه مدیریت (CPM) کسب و کار از Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق موفق به کسب دو جایزه معتبر جشن تعال

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

انطباق برنامه مدیریت (CPM) کسب و کار از Wolters کتاب ذیل راه حل های انطباق موفق به کسب دو جایزه معتبر جشن تعالی و نوآوری در ریسک عملیاتی است. مالی و فن آوری های فروم (FTF) اخبار به نام OneSumX آن بهترین مدیریت ریسک عملیاتی راه حل در آن به شدت مورد بحث و مجادله در سال 2020 نوآوری در فن آوری جوایز. RegTech بینشدر ضمن نام این راه حل بهترین راه حل فروشنده برای مدیریت ریسک عملیاتی در آن بسیار رقابتی 2020 جوایز برای سال دوم در حال اجرا است.

Wolters کتاب ذیل رعایت مدیریت برنامه ارائه می دهد راه حل را قادر می سازد که رئیس انطباق ماموران در بانک ها, اوراق بهادار و شرکت های بیمه به ماندن در بالای انطباق با بی شمار از مالی و غیر مالی قوانین و مقررات. OneSumX برای ریسک عملیاتی را قادر می سازد خدمات مالی سازمان ها برای دیدار و انطباق با داخلی ریسک عملیاتی مورد نیاز با خودکار و ساده سازی فرآیند جمع آوری, ذخیره سازی, تجزیه و تحلیل ردیابی و گزارش اطلاعات مربوط به عملیاتی زیان و خطر کنترل و ارزیابی.

این RegTech بینش جوایز سازمان یافته توسط یک تیم از گروه مالی اخبار فناوری خدمات و محتوای شرکت مشاوره تاسیس سابقوال استریت ژورنال, خطر و آبهای مجله و روزنامه نگاران در سال 2001. این RegTech بینش مشورتی هیئت مدیره وظیفه با انتخاب کوتاه برای جوایز شامل نمایندگان ارشد از عمده گروه بانکی از جمله بارکلیز BNY ملون, Credit Suisse, Deutsche Bank, JP Morgan Chase, Société Générale و استاندارد چارترد.

FTF اخبار تاسیس شد در سال 2006 توسط یک تیم با تجربه از ناشران و روزنامه نگاران با پس زمینه در داو جونز تجارت تکنولوژی روز و دیگر پیشرو اخبار مالی خدمات. ایالات متحده خود را مبتنی بر تیم است که به شدت مورد احترام و جوایز سالانه خود در نظر گرفته به عنوان یکی از برجسته تمجید جشن تعالی و نوآوری در فن آوری مالی.

"از طرف Wolters کتاب ذیل من می خواهم برای تشکر از یک تیم و گروه FTF اخبار برای شناخت تکنولوژی برتر و کاربر قابلیت OneSumX برای ریسک عملیاتی است. مستقل به رسمیت شناختن بازار ما موقعیت پیشرو در این زمینه مهم برای ما این است که همیشه خوش آمدید اخبار" گفت: استیون Meirink معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل Wolters کتاب ذیل را مطابق راه حل های کسب و کار. "مشتریان در اروپا و آمریکا با آن مواجه هستند همیشه نصب ریسک عملیاتی فشار در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است و ما همچنان برای رسیدگی به نیاز مشتری از طریق OneSumX برای ریسک عملیاتی است."

در مورد WOLTERS کتاب ذیل

Wolters کتاب ذیل (WKL) یک رهبر جهانی در حرفه ای اطلاعات راه حل های نرم افزار و خدمات برای سلامت, مالیات و حسابداری, حکومت, risk & compliance و حقوقی و تنظیم مقررات بخش است. ما کمک به مشتریان ما را بحرانی تصمیمات هر روز با ارائه راه حل های تخصصی است که ترکیب عمیق و دامنه دانش تخصصی و فن آوری و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن