زنان از کنیا و نیجریه در حال اجرا برای سازمان تجارت جهانی را بالا کار

نیجریه و کنیا زن در میان هفت نامزد برای تبدیل شدن به بعدی مدیر کل سازمان تجارت جهانی. دیگران می آیند از مصر کر

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

نیجریه و کنیا زن در میان هفت نامزد برای تبدیل شدن به بعدی مدیر کل سازمان تجارت جهانی. دیگران می آیند از مصر کره جنوبی و مکزیک مولداوی و بریتانیا است.

نیجریه نگزی خانم اکونجو Iweala توسعه اقتصاددان و وزیر دارایی سابق (سمت چپ در عکس) و آمنه محمد, کنیا, ورزش, فرهنگ و میراث فرهنگی, وزیر (راست) در میان هفت نامزد به آینده مدیر کل سازمان تجارت جهانی (WTO).

خانم اکونجو Iweala و محمد نامزد شده اند در کنار نامزدها از مصر کره جنوبی و مکزیک مولداوی و بریتانیا است. نامزد نزدیک جولای 8.

ژنو-سازمان مبتنی بر این است که به دنبال جایگزینی برای برزیل روبرتو Azevedo که پله در مرداد ماه — یک سال قبل از پایان برنامه ریزی خود را به چهار سال مدت است.

Azevedo جانشین نیاز به هدایت سازمان تجارت جهانی از طریق اصلاحات و مذاکرات در صورت افزایش حمایت از تولیدات داخلی یک رکود عمیق ناشی از کوروناویروس همه گیر و رو به رشد تجارت تنش — ویژه بین ایالات متحده و چین است.

وجود پشتیبانی گسترده ای برای انتخاب یک نامزد از آفریقا و منابع زیر روند گفت: خبرگزاری رویترز.

هیچ آفریقایی شده است مدیر کل پس از شکل گیری سازمان تجارت جهانی در سال 1948.

'سیاسی hitter وظیفه سنگین'

خانم اکونجو Iweala توسعه و متخصص مالی که صرف 25 سال فعالیت حرفه ای در بانک جهانی به عنوان یک اقتصاددان توسعه, افزایش, به سمت مدیر عامل.

Photograph of Ngozi Okonjo-Iweala, nominated candidate for the WTO top job

"تجارت برنده-برنده برای همه آن است که اگر به درستی انجام شود," خانم اکونجو Iweala گفت: DW

"چند شکی نیست که خانم اکونجو Iweala یک نیروی محسوب می شود و" ما اخبار سایت سیاسی در گزارش ماه ژوئن خواستار یک "سیاسی hitter وظیفه سنگین" در یک مقاله در مورد نامزدی.

خانم اکونجو Iweala نیز نیجریه وزیر دارایی دو بار خدمت از سال 2003 تا 2006 رئیس جمهور Olusegun Obasanjo و 2011 تا 2015 تحت Goodluck Jonathan.

در طول دوره دوم به عنوان وزیر امور مالی خانم اکونجو Iweala بود "با اعتبار در حال توسعه برنامه های اصلاحات است که به کمک بهبود دولتی شفافیت و ثبات اقتصاد" با توجه به ما در کسب و کار مجله فوربسکه رتبه او را شماره 48 میان جهان بالا 50 "قدرت زنان" در سال 2015.

دانشگاه هاروارد تحصیل اقتصاددان که دارای مدرک دکترا از دانشگاه MIT نیز به عنوان نیجریه وزیر امور خارجه.

66-سال پیر نشسته در صفحه توییتر شبکه های رسانه های اجتماعی و بانک استاندارد چارترد و صندلی هیئت Gavi یک واکسن جهانی داد.

"من علاقه مند هستم در [سازمان تجارت جهانی] موقعیت زیرا معتقدم در قدرت تجارت منجر به رفاه مشترک به زندگی مردم" خانم اکونجو Iweala گفت: DW در Facebook مصاحبه زنده هنگامی که او نامزدی اعلام شد.

"همه می دانند که سازمان تجارت جهانی این است که رفتن را از طریق یک زمان," او گفت: صحبت از واشنگتن ،

"بنابراین من به دنبال برای دیدن آنچه که مهم اصلاحات اعضا می توانند اشتراک — یا اصلاحات به حل و فصل اختلاف سیستم یا به روز رسانی کتاب قانون را از سازمان تجارت جهانی آن را زمان" خانم اکونجو Iweala گفت.

بیشتر بخوانید: سازمان تجارت جهانی در مشکل — آنچه شما باید بدانید

خانم اکونجو Iweala اشاره کرد که آفریقا سهم از تجارت جهانی است و تنها 3% — چیزی که او معتقد است که او می تواند کمک به افزایش اگر او برای تبدیل شدن به سازمان تجارت جهانی است مدیر کل.

"رفتن وجود دارد, و من مشغول به کار خواهد شد برای همه اعضای" خانم اکونجو Iweala گفت. "البته من و من علاقه مند به مطمئن شوید که آفریقا نیز از هر سازمان تجارت جهانی را به من بدهید. کاملا وجود دارد هیچ دلیلی که چرا من نمی توانم مطمئن شوید که آفریقا و همچنین مزایای."

جامعه اقتصادی کشورهای آفریقای غربی (ECOWAS) حمایت کرده است خانم اکونجو Iweala نامزدی.

محمد: دیپلمات ماهر

کنیا ورزشی, فرهنگ و میراث فرهنگی, وزیر آمنه محمد وکیل دیپلمات و سیاستمدار است که قریب به اتفاق خدمات عمومی تجربه در سطوح ملی و بین المللی.

"او یک بازیکن مهم در کنیا مذاکرات چند جانبه در بدن مانند کشورهای مشترک المنافع و سازمان تجارت جهانی" با توجه به کتاب زنان مسلمان در پسااستعماری کنیاکه به ذکر "او مهارت های اقتصادی و تجاری و دیپلماسی است."

محمد که از یک گروه قومی سومالی خانواده نیز برگزار شد و موقعیت از وزیر امور خارجه از سال 2013 تا 2018 تبدیل شدن به اولین زن به این موقعیت نگه دارید و اولین زن مسلمان در کنیا کابینه.

جمعه گذشته او رسما اعتراف به نوار وضعیت.

58 ساله که صحبت می کند به زبان انگلیسی روسی و سواحیلی افزایش از طریق صفوف در کنیا سرویس سیاسی برای تبدیل شدن به کنیا سفیر ایران در سازمان تجارت جهانی و در سال 2005 اولین زن به صندلی سازمان تجارت جهانی را در شورای عمومی.

محمد سابق دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و معاون مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل آفریقا در نایروبی.

او موفق به دریافت یک استاد حقوق دانشگاه ملی کیف در اوکراین و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل در دانشگاه آکسفورد.

محمد زد برای تجارت جهانی مدیر کل موقعیت در سال 2013 از دست داد اما به Azevedo. او انتخاب خواهد شد در سال 2017 به عنوان تنها نامزد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن