کار در خانه بهداشت و درمان دیجیتال کنسرتهایی بازار راه اندازی شده توسط Telehealth شرکت

PointNurse, LLC امروز اعلام کرد راه اندازی آن دیجیتال جدید بهداشت و درمان کنسرتهایی بازار. این برنامه ارائه یک

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

PointNurse, LLC امروز اعلام کرد راه اندازی آن دیجیتال جدید بهداشت و درمان کنسرتهایی بازار. این برنامه ارائه یک بازار دیجیتال وظایف و مأموریت درگیری های مرتبط با پزشکی از راه دور مجازی و در محل مراقبت.

این مجازی مراقبت گرا مباحث ذکر شده در PointNurse جامعه پلت فرم ارائه تعامل مستقیم برای علاقه مند بهداشت و درمان و حمایت از حرفه ای ها که ثبت نام در PointNurse پلت فرم.

این برنامه فراهم می کند یک درآمد جایگزین برای مراقبت های بهداشتی و حمایت از متخصصان توسعه دیجیتالی زرنگ و دانا و مجازی نیروی کار و پیشرفت PointNurse دیجیتال جامعه قابلیت های. "وضعیت فعلی ما به ذکر مجازی بهداشت و درمان است که به حالت ارتجاعی پزشکی ما زیرساخت ها است. PointNurse در حال ساخت ریل برای این واقعیت جدید می گوید:" کوروش Maaghul بنیانگذار PointNurse, LLC.

مجازی بهداشت و درمان و پزشکی از راه دور در حال ظهور به عنوان یک تعداد زیادی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سیستم های, شرکت های بیمه, کارفرمایان و دولت برنامه های تشخیص ارزش مجازی بهداشت و درمان می تواند به زندگی واقعی مراقبت.

"ما ایجاد بازار برای ارائه انعطاف پذیر دیجیتال کار جایگزین. اعضا را در انجام وظایف یا تکالیف است که می توان در دوره های زمانی کوتاه کسب درآمد $25-$400 در هر کار و برنامه ریزی آنها را در اطراف خانه های موجود و برنامه کار., می گوید Maaghul.

PointNurse همکاری با پی پال به پرداخت سریع و آسان برای تمام شرکت کنندگان در بازار. مباحث گسترده ای دارد-اعم و پشتیبانی PointNurse موجود شبکه ای از بیش از 1500 بهداشت و درمان و حمایت از حرفه ای. این وظایف شامل انجام تحقیقات ایجاد محتوای آموزش مجازی و شبیه سازی, تست و بررسی, دیجیتال, محصولات بهداشتی, وبلاگ نویسی, تجزیه و تحلیل داده ها و نظارت و کارهای دیگر در پشتیبانی از مجازی اولیه و مراقبت های دقیق.

یک telehealth مراقبت فوری سفر با پزشک پرستار پزشک یا رفتاری متخصص سلامت است که تنها یکی از جنبه های مجازی بهداشت و درمان. آینده بهداشت و درمان را شامل منحصر به فرد یکپارچه سازی مجازی, واقعی, زندگی, هوش مصنوعی, دیجیتال, بهداشت و درمان, تشخیص و درمان محصولات.
PointNurse در حال حاضر در حال توسعه مجازی, ناوبری شخصی دستگاه و برنامه نظارت بر داده ها و تفسیر بر روی تقاضا و تدارکات و یادگیری ماشین و آموزش های مجازی قابلیت های.

PointNurse یک بازدید مجازی و دیجیتال سلامت پلت فرم اعمال نفوذ فن آوری اختصاصی با یک شبکه در حال رشد از متخصصان مراقبت های بهداشتی برای ارائه به مصرف کننده محور راه حل های فوری پیشگیرانه تعمیر و نگهداری دقیق و وضعیت گرا مراقبت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن