کار جمعی برای سرعت بخشیدن به امنیت آب برای همه

ما به صورت end-to-end کسب و کار وابسته است ادامه داد: دسترسی به آب است. چه که ما کشاورزان و تامین کنندگان مواد

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

ما به صورت end-to-end کسب و کار وابسته است ادامه داد: دسترسی به آب است. چه که ما کشاورزان و تامین کنندگان مواد اولیه; تولید ما سایت و یا مصرف کنندگان که نیاز به آب برای لذت بردن از محصولات ما به انجام لباس های شسته شده خود و یا یک فنجان چای.

در اوایل این ماه سازمان ملل متحد-که هماهنگ ملل متحد پاسخ در آب و فاضلاب اعلام کرد که جهان "نگران کننده off-track" در جلسه توسعه پایدار هدف 6 (SDG 6) که به نظر می رسد برای اطمینان از در دسترس بودن و مدیریت پایدار آب و بهداشت برای همه تا سال 2030.

بیش از حد بسیاری از مردم هنوز هم خود را پایه آب نیاز به ملاقات کرد. در سراسر جهان از هر سه نفر دسترسی به آب آشامیدنی سالم. دو نفر از پنج ندارد اساسی شستن دست ها و امکانات بیش از 673 میلیون نفر هنوز باز عمل اجابت مزاج. امروز آب ناامنی بر 40 درصد از جمعیت جهانی و پیش بینی افزایش به آینده است.

Covid-19 به ما آموخته است که دسترسی به آب و اساسی است برای مردم برای حفظ زندگی سالم است. آن را نیز به ما آموخت که در مبارزه با یک بحران بزرگ – مانند همه گیر جهانی – نیاز به اقدام جمعی با کسب و کارهای دیگر جامعه مدنی و دولت برای ایجاد تغییر در مقیاس.

آنچه در پاسداشت آب به معنی به ما

نظارت در مورد در نظر گرفتن مسئولیت برای چیزی است که شما خود را ندارد. برای Unilever, پاسداشت آب است در مورد اقدام برای مقابله با تاثیر از محصولات و عملیات و در مورد کار با دیگران برای تقویت کل سیستم. آن را در مورد راه های ما می توانید با استفاده از آب است که همه را قادر می سازد نه فقط برای زنده ماندن اما به رشد است.

سه آب اهداف تا سال 2030

بیش از ده سال گذشته ما را ساخته اند تصمیم گیری های آگاهانه به عنوان بخشی از ما Unilever زندگی پایدار طرح (USLP) برای کاهش تولید ما ردپای آب. و به تاریخ ما به دست آورد 47 درصد کاهش در شدت و مطلق اساس بیش از ما 2020 هدف 7٪. اما ما می دانیم وجود دارد بیشتر به انجام.

به همین دلیل در ماه ژوئن این سال Unilever مجموعه ای از یک سری جدید از اقدامات و تعهدات برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و حفاظت و بازسازی طبیعت برای حفظ این سیاره و منابع برای نسل های آینده است.

به عنوان بخشی از تعهدات ما در اطراف ما اعلام کرد که تا سال 2030 ما خواهد:

  • ما را فرمولاسیون محصول زیست تخریب پذیر
  • پیاده سازی آب پاسداشت برنامه حدود 100 Unilever ساخت سایت در آب-مکان تاکید کرد
  • تاریخ 2030 منابع آب گروه (WRG) به منظور کمک به تحول و تغییر ساخت مدیریت آب انعطاف پذیری در آب کلید-تاکید کشورهای.

برای کمک به ما در تحقق این اهداف ما را به کار با شرکای جدید. 2030 منابع آب گروه (2030 WRG) را ببینید ما شرکت در اقدام جمعی برای رسیدن به آب های امنیتی برای همه تا سال 2030. اتحاد برای نظارت بر آب (AWS) را راهنمای ما آب تاکید کرد ساخت سایت به آدرس خطرات آب فراتر از کارخانه دیوار با همکاری با سایر ذینفعان مشترک آب حوضه آبریز منطقه است.

تغییر راه جهان با استفاده از آب یک کشور در یک زمان

میزبانی شده توسط بانک جهانی در سال 2030 WRG جاه طلبی است که با استفاده از قدرت دولتی و خصوصی مشارکت – آنچه ما تماس بگیرید ذی نفعان سیستم عامل – برای ایجاد آب انعطاف پذیری برای اقتصاد و جوامع که به صورت جدی به چالش آب است.

"همه ما می دانیم که آب حیاتی است برای زندگی و معیشت و در عین حال ما در حال هدر رفتن آن آلوده کردن آن و مصرف آن را برای اعطا. ما نیاز به اقدام جمعی برای حل بحران آب است که wreaking ویران در روستاها و شهرهای سراسر سیاره ما می گوید:" مدیر عامل Unilever آلن Jope. "Unilever پله تا اقدام خود را در آب و ما مشتاقانه منتظر به کار با 2030 منابع آب گروه بزرگتر و گسترده تر تاثیر است."

2030 WRG برنامه های داده محور و دیدن نقشه راه در محل قرار داده و در درخواست از سطوح ارشد دولت برای کمک به ایجاد روابط بلند مدت آب امنیت در یک کشور یا در سطح دولت است. این یک جاه طلبی بزرگ اما امنیت آبی است که یک مشکل بزرگ است که نیاز به تغییرات بزرگ است.

"ما یک فرصت را به بخشی از زمان احیا کننده کسب و کار جنبش است که تمرکز بر تفکر سیستم برای محافظت از, بازیابی و دوباره پر کردن هر دو سرمایه انسانی و منابع طبیعی می گوید:" بانک جهانی VP برای توسعه پایدار و 2030 WRG حاکم بر شورای همکاری صندلی یورگن Voegele.

"با رشد کمبود آب چالش, تشدید تغییرات آب و هوایی آن است مهم تر از همیشه برای سهامداران به پیوستن به نیروهای برای پیشبرد امنیت آبی نتایج," او می گوید. "ما خوشحال به استقبال Unilever به عنوان یک جهانی 2030 WRG شریک با هسته آن تعهد به اصول پایداری آب عادلانه دسترسی امرار معاش و امنیت است."

و این کار در حال حاضر آغاز شده است. در بنگلادش, Unilever همکاری با 2030 WRG در کنار هلال احمر برای جلوگیری از گسترش Covid-19 در معاون امور دفاتر در 64 منطقه و انجام یک کشور کمپین آموزش عمومی در شستن دست و بهداشت با هدف رسیدن به 20 میلیون نفر است.

تغییر راه Unilever و کسب و کارهای دیگر استفاده از آب

دوم ما همکاری می بیند ما پیوستن به اتحاد برای نظارت بر آب سازمانی که در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده چارچوبی برای نظارت بر آب های AWS استاندارد کمک می کند تا آب عمده کاربران خود را درک آب وابستگی و اثرات.

به عنوان یک بودجه عضو ما هستند trialling این AWS استاندارد در انتخاب آب تاکید کرد سایت بود و به دنبال تدوین و ساخت آن را به فرآیندهای موجود و روش.

ما همچنین ساختمان های موجود با تجربه در پرداختن به مسائل مربوط به آب را از طریق ما Hindustan Unilever بنیاد و Prabhat برنامه که اجرا شده در هشت ساخت سایت به آدرس شکاف در آب عرضه و تقاضا در هند.

در شش سال آن فعال شده است از این برنامه کمک کرده است 2.95 میلیون نفر از طریق پروژه هایی مانند ساختمان سیستم های آبیاری سازماندهی جمع آوری آب باران و کمک به کشاورزان محلی را انتخاب کنید آب کارآمد محصولات. که منجر به 12 میلیارد لیتر آب اضافی عرضه 22 میلیارد لیتر آب صرفه جویی و بیش از 18,000 تن اضافی کشاورزی عملکرد.

آدریان Sym مدیر عامل در اتحاد برای نظارت بر آب می گوید: "ما تا حد زیادی خوش آمدید Unilever به عنوان یک بودجه عضو AWS. داشتن شاهد پروژه های اجرا شده توسط Hindustan Unilever بنیاد من یک احترام عمیق برای چگونه کار خود ایجاد روابط اعتماد با جوامع است. ما هیجان زده در مورد تخصص و دانش و تجربه است که Unilever می تواند به ما کمک اعضای, بهبود نظارت آب عمل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن