در سطح جهانی دو و میدانی در Weltklasse – و در سراسر جهان در زوریخ را بازی الهام

با Weltklasse زوریخ قادر به پیش بروید به عنوان برنامه ریزی شده در این سال نوآوری محور نشست برگزارکنندگان باید

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

با Weltklasse زوریخ قادر به پیش بروید به عنوان برنامه ریزی شده در این سال نوآوری محور نشست برگزارکنندگان باید به جای راه اندازی شد 'بازی الهام', مرز پوشا واندا الماس لیگ نمایشگاه رویداد برگزار خواهد شد در روز 9 جولای.

این 'Weltklasse زوریخ با الهام بازی' را ببینید 30 و میدانی superstars رقابت در سراسر هشت رشته در ابتکاری تیم ملی پوشا هفت استادیوم و سه قاره. هدف این است که نه تنها به ارائه زندگی می کنند, ورزش برای دو و میدانی طرفداران در سراسر جهان بلکه برای الهام بخشیدن به نسل بعدی.

به عنوان میزبان این واندا Diamond League Final, Weltklasse انتظار داشتند به استقبال بزرگترین ستاره دو و میدانی به زوریخ این سال است. اما با این جشنواره لغو شد با توجه به در حال انجام coronavirus بحران سوئیس طرفداران شما در حال حاضر باید صبر کنید تا 2021 و 2022 به مدت سه روز سری به بازگشت به شهر.

به جای زوریخ برنامه را به خود را به جهان در 9 جولای با میزبانی ابتکاری جدید زنده رویداد تیم با ده ها تن از ورزشکاران رقابت به طور همزمان در سالن های مختلف در سراسر جهان است.

"ما می خواهیم به ارائه طرفداران آنها چه بوده است حسرت برای: کلاس جهانی زنده رویداد دو و میدانی گفت: جلسه مدیر Christoph Joho.

سه راه درگیری

نوآورانه فرمت را ببینید, جهان بهترین ورزشکاران خط تا در یک سری از سه راه درگیری میان اروپا و ایالات متحده آمریکا و بقیه جهان است. در 150متر برای مثال Bahamian المپیک 400m قهرمان و 200 متر لیگ الماس قهرمان Shaunae میلر-Uibo را بر ما ستاره و شش بار قهرمان المپیک آلیسون فلیکس و سوئیس جهان مدال برنز Mujinga Kambundi. در حالی که Kambundji را پشت سر هم خارج از بلوک در زوریخ فلیکس خواهد شد رقابت در گردو کالیفرنیا و میلر-Uibo در میرامار فلوریدا.

نوآورانه پخش

فرمت توسعه یافته در همکاری peration جهانی دو و میدانی به واندا الماس لیگ سوئیس زمان بندی و پخش SRG SSR نیز ویترین سنتی دو و میدانی از یک کاملا جدید زاویه با تشکر منحصر به فرد و ویژه طراحی شده پخش می شود تولید شده توسط SRG SSR و مخابره در سراسر جهان است.

"به طور همزمان پخش سه سالن های مختلف در هر یک از رشته ها قطعا یک چالش فنی" گفت: کارین Nussbaumer, SRG SSR ملی هماهنگ کننده. "زمان تاخیر را باید اصلاح شود به طوری که همه چیز هماهنگ برای بیننده. این است که به شدت خواهان به سازماندهی چنین پخش است."

الهام

در عین حال غلبه بر چالش ها دقیقا چیزی است که الهام بخش بازی ها مورد می گوید: جلسه مدیر Andreas Hediger. این رویداد خواهد شد در بخش دوم از Weltklasse را با 'الهام بخش سری که شروع با سراسر کشور 'OneMillionRun' رویداد مربوط 80,000 سوئیس ساکنان ممکن است.

"هر دو پروژه در حال دادن یک سیگنال مثبت و غلبه بر موانع" گفت: Hediger. "ملی و بین المللی ستاره مانند Kambundji میلر-Uibo و فلیکس مهم هستند و نقش مدل در این رابطه است. آنها نشان می دهد جوانان تا چه حد شما می توانید بروید اگر شما هرگز متوقف بهبود خواب و باور به خود."

سازمان جهانی دو و میدانی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن