جهان برای اولین بار: اتوماتیک قطار بهره برداری منطقه ای مسافر قطار به آزمایش می شود در آلمان

Alstom مشترک توسط آلمان فدرال وزارت اقتصاد برای شروع اتوماتیک راه آهن منطقه ای پروژه پروژه تحقیقاتی شروع می شو

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399
  • Alstom مشترک توسط آلمان فدرال وزارت اقتصاد برای شروع اتوماتیک راه آهن منطقه ای پروژه
  • پروژه تحقیقاتی شروع می شود در سال 2021 تست عملیات صورت خودکار قطار در اوایل 2023
  • دوم نوآورانه تحرک راه حل تست شده در ایالت نیدرزاکسن در کشور پس از اولین هیدروژن قطار

آلمان فدرال وزارت اقتصاد ارائه شده Alstom با "نوآوری جایزه نظارتی برای گودال ماسه بازی"*, مرتبط با برنامه ریزی آزمون پروژه برای پیاده سازی اتوماتیک قطار بهره برداری (ATO) در روزانه مسافر بهره برداری از منطقه ای قطار. این پروژه آغاز خواهد شد در سال 2021 با انجمن های منطقه ای از منطقه بیشتر از برانشویگ آلمان هوافضا مرکز (DLR) و دانشگاه فنی برلین (TU Berlin).

پس از بررسی آهنگ های انتخاب شده و تجهیزات لازم برای عملیات خودکار تست انجام خواهد شد با Metronom Eisenbahngesellschaft یک اپراتور راه آهن در ایالت نیدرزاکسن در کشور و دو Coradia قاره منطقه ای قطار متعلق به Regionalbahnfahrzeuge Großraum Brunswick, GmbH. Alstom به مدت طولانی است که یک رهبر جهان در ATO برای سیستم های مترو اما این آزمون خواهد بود یک جهان برای اولین بار به صورت منطقه ای مسافر قطار.

"در آینده خودکار قطار را بهینه سازی راه آهن منطقه ای عملیات کاهش مصرف انرژی و افزایش راحتی سوار. در این راه بسیار خودکار رانندگی را به یک سهم تعیین کننده برای حفاظت از آب و هوا و کمک به توسعه مدرن و جذاب سیستم راه آهن. پس از توسعه و موفقیت آزمایش برای اولین بار در جهان هیدروژن قطار Coradia iLint, Alstom است یک بار دیگر ابتکاری راننده در حمل و نقل ریلی با خلبان به صورت منطقه ای قطار در عملیات خودکار می گوید:" یورگ Nikutta مدیر عامل Alstom در آلمان و اتریش

برای این پروژه دو قطار بر اساس Alstom موفق Coradia قاره پلت فرم خواهد شد و مجهز به یک اروپایی آموزش سیستم های کنترل (ETCS) و اضافی اتوماتیک قطار بهره برداری (ATO) تجهیزات. تجهیزات فعال خواهد شد و قطار به کار به طور خودکار انجام آزمایش های مختلف نمرات اتوماسیون (گوا): GoA3 در مسافر به طور منظم عملیات و GoA4 در طول شانت. GoA3 توصیف کاملا مستقل قطار سفر اما با یک اپراتور که می تواند به دخالت در عملیات در موارد اضطراری. GoA4 نشان دهنده عملیات مراقبت با کارکنان بدون سرنشین اما با امکان کنترل از راه دور.

تبریک به سراسر کشور اعطای جایزه نوآوری شد بیان نیدرزاکسن وزیر اقتصاد و حمل و نقل دکتر برند Althusmann: "پس از عملیات موفقیت آمیز سلول سوخت قطار در الب-Weser مثلث Alstom سایت در Salzgitter دوباره تنظیم استاندارد برای فردا محلی حمل و نقل با این پروژه است. این واقعیت است که ما در ایالت نیدرزاکسن در کشور در حال حاضر قادر به درایو به جلو تست و توسعه بیشتر از اتوماتیک قطار بهره برداری علاوه بر آزمون زمینه به صورت خودکار و شبکه تحرک در جاده ها است یک گام اساسی برای آینده حمل و نقل مسافر توسط راه آهن. مدل جدید پروژه وعده یک درجه بالایی از نوآوری که ما نیاز به آب و هوا پسند و کارآمد خدمات تحرک. البته من به خصوص خوشحال است که با Alstom یکی دیگر از شرکت نیدرزاکسن تاکید ما شهرت به عنوان یک منبع مهم نوآوری".

"ATO یا اتوماتیک قطار بهره برداری یکی از هیجان انگیز ترین چالش ها در صنعت راه آهن. آن را به ما می دهد این فرصت را به شکل قابل توجهی تغییر مدیریت عملیاتی از آینده است. اما بسیاری از تحقیقات است و هنوز هم مورد نیاز قبل از این مورد است و من بسیار خوشحال به کار با Alstom در این پروژه گفت:" بریجیت Milius رئیس اداره عملیات راه آهن و زیرساخت در TU Berlin. در این پروژه اعمال شده برای او را بررسی جنبه های مختلف از جمله ادغام انسان به ویژگی های سیستم.

فریتز Rössig رئیس بخش حمل و نقل منطقه ای انجمن و مدیر عامل Regionalbahnfahrzeuge Großraum براونشوایگ GmbH اضافه می کند: "هوش مصنوعی مهم تکنولوژی برای ساخت محلی برای راه آهن حمل و نقل مسافر از آینده و حتی بیشتر کارآمد و قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. در برابر این پس زمینه های منطقه ای انجمن بیشتر براونشوایگ پشتیبانی از این پژوهش نوآورانه پروژه و بسیار خوشحال است و به آن "ENNO وسایل نقلیه" برای این منظور در دسترس".

Jörn Groos گروه پیشرو در زمینه فن آوری اطلاعات کسب و بازیابی اطلاعات در موسسه حمل و نقل سیستم های فن آوری در آلمانی هوافضا مرکز DLR e. V. اضافه می کند: "آزمایشات تحت شرایط واقعی ضروری برای توسعه عملی هوش مصنوعی روش برای بهینه سازی سیستم راه آهن".

یافته های حاصل از این پروژه مهم کمک خواهد کرد قاطعانه به توسعه و چارچوب قانونی و نظارتی است که نظارت اتوماتیک قطار بهره برداری است. نیدرزاکسن را در لبه پیشرو و isconfident که منطقه ای اتوماتیک قطار مجهز به GoA3 به زودی آماده می شود برای تولید سری. در اجرای مقررات گودال ماسهبازی Alstom می توانید تکیه بر روی آن گسترده می دانید-چگونه در خودکار مترو و مختلف دیگر ATO پروژه ها. این شرکت پیشرو در اروپا ATO پروژه در Shift2Rail و درگیر در SNCF خودکار قطار حمل و نقل.

* در مورد برنامه "نوآوری جایزه نظارتی برای گودال ماسه بازی"

Alstom دریافت جایزه برای آن ایده نظارتی sandbox به صورت کاملا خودکار قطار عملیات در بخش "چشم انداز". نظارتی گودال ماسه بازی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم برای آلمان به عنوان وسیله ای برای نوآوری است. به عنوان تست محیط برای نوآوری و مقررات, آنها خدمت می کنند به جمع آوری تجربه با نوآوری های دیجیتال تحت شرایط واقعی. فن آوری های جدید و مدل های کسب و کار است که تنها بخشی سازگار با موجود و چارچوب قانونی و نظارتی در حال آزمایش می شود در محیط های تجربی برای تعریف مقدار از زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب