جهان در حال پیشرفت: داستان این موضوع را از سراسر جهان

جهان در حال پیشرفت است و 30 دقیقه از رادیو نمایش است که نقطه وصل می شود جهانی در یک عصر. به عنوان جهان ما همچن

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

جهان در حال پیشرفت است و 30 دقیقه از رادیو نمایش است که نقطه وصل می شود جهانی در یک عصر.

به عنوان جهان ما همچنان به رشد آن را تغییر. اغلب در راه است که نه بلافاصله محسوس و نه منطقی است.

در جهان در حال پیشرفت ما در ارائه بینش و متن. از طریق مصاحبه و امکانات تیم ما به بررسی گسترده و به هم پیوسته پیامدهای جهانی اقتصاد است.

از حقوق بشر به آزادی بیان و حرکات است که شنا کردن در برابر جزر و مد به شمار تفاسیر توسعه پایدار جهان در حال پیشرفت می درخشد نور را در ناراحت کننده و اغلب underreported مسائل است که جامعه جهانی نمی تواند نادیده بگیرد.

تولید شده در شهر بن آلمان نشان می دهد در دسترس است در رادیو, SoundCloud, در DW مرکز رسانه و یا از طریق پادکست در آیتونز و یا خوراک RSS. ما ضمن استقبال از انتقادات و پیشنهادات خود را در ما DW جامعه جهانی Facebook صفحه.


دیدار تیم

DW Mitarbeiterin - Anke Rasper for World in Progress (DW/B. Bathke)

مجری و تهیه کننده آنکه Rasper

آنکه Rasper

آنکه Rasper یک سردبیر ارشد محیط زیست و جهانی شدن در دویچه وله در بخش کسب و کار. او میزبان و تولید هفتگی رادیو انگلیسی نشان می دهد جهان در حال پیشرفت است.

او مناطق از تجربه و تخصص شامل همکاری های بین المللی مهاجرت, حقوق بشر, تغییر آب و هوا و مسائل توسعه. آنکه تجربه سردبیر, خبرنگار و مدیر و در روزنامه نگاری و رسانه های آموزشی.

سارا Steffen

DW Mitarbeiterin - Sarah Steffen for World in Progress (DW/B. Bathke)

مجری و تهیه کننده سارا Steffen

سارا Steffen شده است با دویچه وله از سال 2009. پس از اتمام DW را traineeship برنامه و مطالعات خود را در رشته روزنامه نگاری و علوم سیاسی او به عنوان تهیه کننده و میزبان, نویسنده و ویرایشگر در بخش های مختلف با تمرکز بر رادیو و روزنامه نگاری آنلاین.

او طول می کشد یک علاقه ویژه ای در آسیا است و اخیرا گزارش شده از میانمار و اندونزی است.

سارا را دوست دارد به سفر خواندن و موسیقی الکترونیک. او همچنین در تلاش برای به دست آوردن او ماندارین اساسی مهارت های به سرعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب