رهبران جهان تعهد €7.4 میلیارد دلار برای کمیسیون اروپا را coronavirus واکسن جمع آوری کمک های مردمی کنفرانس

یک کمیسیون اروپا iniative مطرح شده است و میلیاردها دلار برای توسعه یک واکسن و درمان برای ویروس. رهبران گفت که

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

یک کمیسیون اروپا iniative مطرح شده است و میلیاردها دلار برای توسعه یک واکسن و درمان برای ویروس. رهبران گفت که هر گونه بالقوه واکسن باید "در دسترس در دسترس و مقرون به صرفه برای همه است."

رهبران جهان متعهد €7.4 میلیارد دلار ($8.07 میلیارد دلار) در یک دیجیتال برگزار شد جمع آوری کمک برای جمع آوری پول برای توسعه coronavirus واکسن و درمان تقریبا رسیدن به €7.5 میلیارد دلار هدف است.

جمع آوری کمک شد و توسط کمیسیون اروپا (EC) و وزارت امور خارجه چند کشور از جمله آلمان و نروژ و فرانسه و انگلیس و ایتالیا و ژاپن و عربستان سعودی که در حال حاضر دارای G20 صندلی.

چین — کشوری که در آن شیوع کروناویروس آغاز — با حضور جمع آوری آنلاین از طریق سفیر خود را از اتحادیه اروپا در حالی که ما نه ارسال هر نماینده.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا Ursula von der Leyen می خواهد میلیاردها دلار برای COVID-19 واکسن meds

کلید کمک های مالی:

  • EC افتتاح این رویداد توسط امیدوار کننده €1 میلیارد
  • رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی متعهد €500 میلیون
  • آنگلا مرکل صدراعظم آلمان وعده €525 میلیون
  • نروژ گفت: این امر با ارائه 1 میلیارد دلار اختصاص داده شده به این اتحاد جهانی برای واکسن و ایمن سازی (GAVI)
  • سخت-آمار ایتالیا گفت: این امر اهدای بیش از €100 میلیون
  • نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز متعهد €125 میلیون €50 میلیون رفتن گاوی و €75 میلیون دلار به ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری
  • سوئیس متعهد €378 میلیون
  • هلند وعده داده €192 میلیون

بسیار بیشتر مورد نیاز

EC جمهور Ursula von der Leyen گفت که ادغام این منابع از سوی دولت و خیرین از سراسر جهان نه تنها کمک به توسعه یک واکسن و درمان, اما همچنین اطمینان حاصل شود که این جهانی در دسترس در قیمت مقرون به صرفه.

Von der Leyen آن گفت: "کمک خواهد کرد که ضربه شروع بی سابقه همکاری جهانی" اما "خیلی بیشتر" مورد نیاز خواهد بود در ماه های آینده.

"امروز با حداکثر سرعت دویدن یک شروع عالی برای ماراتن ما," او گفت: پس از سه ساعت شانزده جلسه خواستار کمیسیون €1 میلیارد سهم یک "تیم تلاش" یادآوری میکند که این شامل کمک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus ستایش جمع آوری کمک در مجازی مطبوعاتی در ژنو است. وی با بیان قدردانی خود را از طریق توییتر به هر کشور که اهدا کرد.

"این یک قدرتمند و الهام بخش تظاهرات همبستگی جهانی" که رئیس گفت. "این ویروس آلوده خواهد شد با ما برای یک مدت زمان طولانی و ما باید دست به دست هم برای توسعه و به اشتراک گذاری این ابزار به شکست آن," او اضافه شده است.

ما نبود

نه ارائه یک توضیح رسمی برای چرا از آن صرفنظر اتحادیه اروپا به رهبری, جمع آوری کمک اما یک مقام ارشد از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: ما در حال حاضر یک "رهبر جهانی در COVID-19 خارجی کمک" و اضافه کرد که کاخ سفید استقبال EUs تلاش برای تأمین بودجه.

"بسیاری از سازمان ها و برنامه های این کنفرانس حمایت حمایت در حال حاضر دریافت خواهید کرد بسیار قابل توجه بودجه و پشتیبانی از دولت آمریکا و بخش خصوصی" آمریکا گفت: به شرط ناشناس ماندن.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و برخورد با کسانی که در هفته های اخیر تعهد به توقف کمک های مالی برای سازمان که به ما می دهد بیش از 400 میلیون دلار در سال است. او را متهم کرد که از اقدام بیش از حد به آرامی و نه به چالش کشیدن چین در مسئولیت خود را برای گسترش این بیماری همه گیر.

خصوصی, مقامات اتحادیه اروپا گفته اند که نا امید درباره ما نبود. "اتحادیه اروپا در پاسخ مثبت به فراخوان برای اقدام جهانی آمریکا خودداری کرد. آنها هستند که در حال منزوی کردن خود" یکی رسمی اتحادیه اروپا به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما تنها در شروع روند. ما امیدواریم که دولت آمریکا ملحق خواهد شد مشترک تلاش" رسمی اضافه شده است.

پیش از این رویداد نروژی نخست وزیر Erna Solberg بود ابراز تاسف از این که ما را انتخاب کرده بود به نشستن در این کنفرانس است.

آمریکا و آلمان متفاوت در جدول زمانی

در پس زمینه به ما اعلام کرد که واکسن پروژه خود را به نام "عملیات پیچ و تاب سرعت" است که با هدف سرعت بخشیدن به توسعه واکسن توسط چندین ماه و 300 میلیون دوز در دسترس ژانویه.

قبلا ایالات متحده مورد تایید اورژانس استفاده کنید از ضد ویروسی داروی Remdesivir که نشان داده است برخی از وعده اولیه به عنوان یک درمان در برابر اثرات COVID-19 بیماری است.

آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn به چالش کشیده این ادعا در روز یکشنبه گفت که آن می تواند سال به منظور توسعه یک واکسن.

Spahn گفت: ARD پخش است که اگر چه وجود داشته است تعداد امیدوار کننده تحولات تولید ایمن و موثر واکسن همچنان یکی از "ترین چالش برانگیز" وظایف در پزشکی است.

آلمان نیز شروع انسانی خود محاکمه در یک محصول چهارشنبه گذشته با یک گروه کوچک از 12 شرکت کنندگان است.

"من خوشحال خواهد بود اگر موفق شد در چند ماه او گفت:" در حالی که هشدار مردم به تبدیل شدن بیش از حد خوش بینانه است. "همچنین می تواند سال ها طول بکشد چرا که از دوره وجود دارد نیز می تواند موانع به عنوان ما را دیده اند با سایر واکسن ها تزریق کرد."

Spahn را محتاط خط تقابل با آن از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز یکشنبه که گفت: در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز که او بود که بیشتر از خوش بینانه برخی از مشاوران او اضافه کرد که "ما فکر می کنم ما در حال رفتن به یک واکسن تا پایان این سال است."

انگلستان نیز آغاز فاز انسانی آزمایش یک واکسن در ماه گذشته از طریق دانشگاه آکسفورد Jenner موسسه.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

jcg,kp,lc/aw (AFP dpa ساعت و epd)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب