دنیا باید هفت سیاره به غذا خوردن مانند یک G20 ملت غذایی گزارش می یابد

حداقل هفت سیاره مورد نیاز خواهد بود برای جهان برای حفظ این سطح از مواد غذایی مصرف شده توسط کشورهای G20. آلمان

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

حداقل هفت سیاره مورد نیاز خواهد بود برای جهان برای حفظ این سطح از مواد غذایی مصرف شده توسط کشورهای G20. آلمان و ایالات متحده در میان بدترین. برش, مصرف می تواند در آینده جلوگیری بیماری های همه گیر.

در میان تمام جهان را 20 صنعتی ملل تنها هند و اندونزی حفظ یک رژیم غذایی کم به اندازه کافی در انتشار کربن برای دیدار با پاریس آب و هوا هدف با توجه به گزارش منتشر شده روز شنبه. یکrgentina, برزیل, کانادا, آلمان و ایالات متحده در میان کشورهایی است که به شدت بیش پایدار در سطوح غذایی مربوط به کربن تولید گازهای گلخانه ای تا حد زیادی به دلیل مصرف زیاد گوشت قرمز و محصولات لبنی.

"این گزارش به وضوح نشان می دهد که مصرف مواد غذایی در کشورهای G20 غیر قابل تحمل است و نیاز به 7.4 خاکی اگر در سطح جهانی به تصویب رسید گفت:" جاو Campari از صندوق جهانی حیات وحش.

کشورهای غنی و در حال مصرف بیشتر گوشت قرمز و لبنیات جای گذاشته است در کشور خود' دستورالعمل های تغذیه و بسیار بیشتر از کارشناسان می گویند که پایدار برای این سیاره است.

رژیم غذایی برای یک آینده بهتر گزارش منتشر شده توسط نروژ بر اساس غیر انتفاعی سازمان غذا خوردن متمرکز ملی دستورالعمل های غذایی و میزان مصرف از گروه 20 (G20) کشور. این گروه ساخته شده است تا 19 از قدرتمند ترین در جهان و بزرگترین کشور به علاوه اتحادیه اروپا است.

"این گزارش نشان می دهد که مواد غذایی سیستم دارای یک راه طولانی برای رفتن در ارائه رژیم های غذایی است که دستیابی به سلامت و تندرستی در درون مرزهای سیاره. در عین حال خبر خوب این است که بسیاری از دولت های کسب و کار و شهروندان هم اکنون می توانید این اتفاق می افتد را ساختمان های موجود اقدام به ارمغان بیاورد برنده-برنده برای همه" گفت: استاد کرینا هکس مدیر دانشگاه لندن مرکز سیاست مواد غذایی.

بیشتر بخوانید: زمانی که غذا می شود زباله

پایدار تولید مواد غذایی می تواند به جلوگیری از بیماری های همه گیر

پاریس مورد آب و هوا با هدف کاهش و افزایش درجه حرارت جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد است. "غذا-نسخه قابل چاپ" تولید گازهای گلخانه ای تولید شده توسط کشورهای G20 که حساب برای حدود 64 درصد از جمعیت جهان در حال حاضر ایجاد 75 درصد از مجموع جهانی مواد غذایی مربوط به تولید گازهای گلخانه ای.

مشکل از اتلاف مواد غذایی است که به ویژه مهم در میان جهان ثروتمندترین سازمان ملل گفت: این گزارش منجر نویسنده برنت Loken که اضافه شده است که کشورهای غنی و در حال حاضر زباله های مواد غذایی بیش از حد.

"در حال حاضر همه گیر نشان داده چقدر شکسته سیستم غذایی ما است," او اضافه شده است.

"غذایی که می خورید و چگونه ما تولید آن را نیز کلید رانندگان در ظهور ویروس مرگبار مانند COVID-19. یک تغییر نسبت به سالم و پایدار رژیم غذایی را کاهش می دهد خطر ابتلا به آینده بیماری های همه گیر" Loken گفت.

"همه گیر جلوه ای از شکسته ما ارتباط با طبیعت و چگونگی تولید و مصرف مواد غذایی است که در قلب این" Campari اضافه شده است.

ادامه مطلب: چه تاثیر فراموش مواد غذایی مایل را در آب و هوا?

گوشت قرمز و فراورده های لبنی به سرزنش

حدود 40 درصد از انتشار کربن از تولید غذا آمده از دام کشاورزی و ضایعات مواد غذایی با بقیه تولید به طور عمده توسط تولید برنج و کود و استفاده از زمین تبدیل و جنگل زدایی به جای محصولات تجاری.

مانند گوشت قرمز و محصولات لبنی برخی از حداقل پایدار ترین و بیش مصرف مواد غذایی در کشورهای G20.

این گزارش همچنین مشخص شده است که بسیاری از کشورها حتی ملی دستورالعمل های غذایی از گوشت قرمز و فراورده های لبنی که بیش از سیاره ای رژیم غذایی سلامت دستورالعمل. آلمان برای مثال توصیه 50 گرم گوشت قرمز در روز; واقعی میانگین مصرف تقریبا 110 گرم است. جهانی دستورالعمل های توصیه حداکثر 28 گرم است.

آرژانتین و ایالات متحده در میان حداقل پایدار مواد غذایی مصرف کنندگان در G20.

در ضمن تقریبا همه کشورها در پاییز کوتاه در مواد غذایی مصرف آجیل و حبوبات.

"ملی دستورالعمل های غذایی یک اهرم کشورها می توانید رانندگی ضروری و مورد نیاز تحول سالم و پایدار رژیم های غذایی و در نهایت بیشتر انعطاف پذیر مواد غذایی سیستم" Loken گفت.

دستورالعمل در اکثر کشورهای G20 نیز تعیین تولید مواد غذایی و مقررات ساخت آنها حیاتی برای مهار انتشار گازهای گلخانه ای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن