اولین بازی مرورگر Opera GX می افزاید: اختلاف پشتیبانی در عمده 1st birthday انتشار

Opera GX جهانی اول, بازی, مرورگر, معرفی ویژگی های جدید از جمله اختلاف پشتیبانی و داغ زبانه قاتل. آن را نیز می

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Opera GX جهانی اول, بازی, مرورگر, معرفی ویژگی های جدید از جمله اختلاف پشتیبانی و داغ زبانه قاتل. آن را نیز می تواند نیروی روشن-طراحی صفحات برای تبدیل شدن به تیره برای جلوگیری از آن شب تابش خیره کننده.

  • اپرا معتقد است که بیش از یک میلیارد PC گیمر در سراسر جهان سزاوار یک تجربه مرور و متناسب با نیازهای خود
  • Opera GX باقی می ماند تنها مرورگر وب ساخته شده به طور خاص برای کسانی که عشق بازی کردن بازی های ویدئویی و تجربه 121% رشد ماهانه پس از پایان 2019
  • Opera GX است که ارتقاء به سطح 2 با به روز رسانی عمده از جمله جدید بومی اختلاف پشتیبانی و یک "قاتل" از مهمترین منابع گرسنه زبانه. این مرورگر همچنین می توانید نیروی صفحات وب برای تبدیل شدن به تیره اگر شما می خواهید که
  • Opera GX در حال حاضر شامل CPU, RAM و شبکه محدود کننده و همچنین به عنوان حرکت یا کشش ناگهانی, Facebook Messenger, Instagram و ادغام واتساپ
  • مرورگر میزبان 1st birthday livestream در حرکت یا کشش ناگهانی با SypherPK

با 1.3 میلیارد PC گیمر در سراسر جهان و صنعت بازی فراتر فیلم و موسیقی کسب و کار در, درآمد, اپرا GX [NASDAQ: OPRA] باقی مانده است تنها مرورگر PC طراحی شده با پارسه' نیاز و سلیقه داشته باشید. این مرورگر دارای یک آرایه از ویژگی های مفید از جمله کشش ادغام و همچنین CPU و رم و پهنای باند شبکه محدود. امروز Opera GX گرفتن یک تولد عمده به روز رسانی است که به معرفی ساخته شده است در اختلاف پشتیبانی و همچنین به عنوان زبانه ها از ویژگی های قاتل است که اجازه می دهد تا پارسه ببینید که کدام زبانه در حال قریب به اتفاق کامپیوتر خود را و به راحتی به آنها نزدیک است.

چرا هر بازی باید به اپرا GX امتحان کنید

Opera GX راه اندازی شد در ماه ژوئن سال 2019 در طول E3 نمایشگاه بازی های کامپیوتری در لس آنجلس. یک سال بعد صنعت بازی رشد کرده است و حتی بیشتر مربوطه. به عنوان حوادث لغو شد و رستوران و سینما و منابع دیگر از سرگرمی های بسته تعداد فزاینده ای از مردم تبدیل به, بازی, برای شرکت در مجازی جرم حوادث مانند Travis Scott کنسرت در Fortnite – تماشای در زمان واقعی از 27 میلیون نفر است. در ضمن دیگران میزبانی جشن تولد و حتی مراسم عروسی در Animal Crossing: New Horizons. هنوز هم دیگران تبدیل به اختلاف از راه دور و آموزش. بازی و واقعیت مجازی در حال حاضر بیش از همیشه گسترش زندگی روزمره ما به آنها لازم را فراهم جلسه فضاهای که در غیر این صورت ممکن بود در دسترس نیست.

با بومی ادغام Twitch, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram و در حال حاضر اختلاف در نوار کناری, اپرا GX باعث می شود آن را آسان به ماندن در بالای از گفتگو با دوستان آنلاین و همچنین با توسعه آنلاین روند و جریان است.

ساخته شده است در اختلاف پشتیبانی

"ما کاربران درخواست شده است برای بومی اختلاف پشتیبانی در مرورگر بنابراین در اینجا آن است. هر کس هم اکنون می توانید به راحتی با اتصال جامعه خود را بر روی هر موضوع آنها خواهیدگفت:" Maciej Kocemba خالق Opera GX و محصول مدیر در اپرا.

به عنوان اکثریت از زندگی ما منتقل آنلاین, اختلاف تهیه شده از حال رفتن به محل برای بازی-مباحث مربوط به پوشش هر موضوع و حتی تبدیل به یک پلت فرم است که اجازه مدارس به میزبان کلاس های آنلاین.

با این مرحله, اپرا GX است که نه تنها یکپارچه سازی ویژگی بلکه ورود به اختلاف جامعه به بحث در مورد این مرورگر و همچنین به عنوان بازی با طرفداران خود است. برای اپرا GX اختلاف سرور اینجا کلیک کنید.

داغ زبانه قاتل

برای تب hoarders میان ما Opera GX دارای یک ویژگی مفید به نام داغ تب ها قاتل که به شما اجازه شناسایی ترین منبع-تخلیه زبانه و بریده بریده و آنها را با یک شمشیر به مطمئن شوید که مرورگر نمی بحبوحه کامپیوتر خود و یا لپ تاپ.

به نوبه خود هر گونه روشن طراحی صفحه تاریک

Opera GX طراحی شده بود تاریک و کور نیست در حالی که شما در حال دیدن سایت. با آن نیروی جدید دارک صفحات از ویژگی های آن را به ارمغان می آورد که تجربه به هر صفحه وب و حتی اگر صفحه طراحی شده بود به عنوان خودنمایی روشن است. قابلیت تزریق آن تغییرات خود را به یک سایت سبک به نوبه خود روشن, زمینه, تاریک, مطمئن شوید که کاربران نمی دم به صفحات وب است. این ویژگی در حال حاضر در مرحله بتا است و به صراحت روشن.

تنها مرورگر برای محدود کردن مقدار از CPU و رم و پهنای باند شبکه با استفاده از آن

Opera GX همراه با مجموعه ای از ویژگی های است که بهینه سازی شده است به نیازهای خاص از مردم که عاشق بازی های کامپیوتری است. مرورگر تنها به مراقبت از راه مرورگر تحت تاثیر عملکرد کل دستگاه: Opera GX اجازه می دهد تا کاربران آن را به کمتر منابع گرسنه با تنظیم یک محدودیت به مقدار CPU و RAM استفاده شده توسط مرورگر و همچنین به عنوان به پهنای باند شبکه.

کاربران همچنین می توانید تنظیم رنگ برجسته مرورگر است که یکپارچه با Razer Chroma و مطابقت با رنگ برجسته از لوازم جانبی به رنگ های مرورگر. این مرورگر همچنین شامل تصویری پاپ از یک ویژگی که اجازه می دهد تا مردم نمایش آنلاین ویدئوها در بالای صفحات وب دیگر و حتی در بالای یک بازی برای برخی از گیم پلی پشتیبانی می کند.

Opera GX کاربران می توانید عناصر مانند معلق در هوا سبک آیکون و یا مرورگر برای تلفن های موبایل طراحی شده با برنده جایزه آهنگساز Rubén رینکن و گروه Berlinist. برای تلفن های موبایل را می توان به صورت جداگانه فعال/غیر فعال و در حالی که آنها بزرگ به صدا در بلندگو Opera GX به تازگی پیوست بهتر با هدفون باشگاه.

جدا از ویژگی های منحصر به فرد Opera GX همچنین دارای تمام ویژگی های شناخته شده از اصلی مرورگر اپرا. این شامل یک رایگان ساخته شده در مرورگر VPN, ad blocker به عنوان به خوبی به عنوان فضای کاری – ابزار برای بهتر تب بندی با توجه به موضوع است.

GX گوشه: دروازه ورود به بازی رایگان, معاملات, اخبار بازی و نسخه های جدید

Opera GX شامل GX گوشه یک پورتال درون مرورگر است که یک توقف منبع خود را برای اخبار بازی. GX گوشه ای شامل یک بازی-انتشار تقویم و همچنین معاملات و رایگان پارسه خبرخوان است که اجازه می دهد تا GX کاربران می دانند که برای اولین بار در مورد GTA V که به صورت رایگان ارائه شده و سایر معاملات است. بازی های رایگان بخش است به خصوص محبوب در میان GX کاربران است.

"این که آیا شما یک گیمر هاردکور و یا گاه به گاه یکی Opera GX بزرگ است entryway به همه چیز gaming-مرتبط است. آن را به صفحه نمایش های مورد علاقه خود و اخبار بازی و معاملات. همچنین به نظر می رسد و برای تلفن های موبایل بزرگ و را در مرورگر خود با استفاده از به عنوان چند به عنوان منابع ممکن است اجازه می دهد برای بازی های خود را به اجرا هموار" اضافه شده Maciej Kocemba.

سازندگان اپرا GX ویژه از نروژی مرورگر شرکت اپرا شده است رقابت در مرورگر فضا با امثال مایکروسافت, گوگل و فایرفاکس و در حال حاضر برنده دو جایزه طراحی برای GX: اگر جایزه طراحی و جایزه نقطه قرمز.

تولد جریان آینده در ژوئن 19

به جشن تولد خود را با جامعه از 3.5 میلیون نفر که به طور فعال با استفاده از Opera GX هر ماه این مرورگر خواهد بود در حال حرکت به سطح 2 و میزبانی جشن تولد جریان در حرکت یا کشش ناگهانی در Economictimes PK کانال در 17:00 CEST (11 AM ET) در ژوئن 19. این جریان خواهد بود همراه با بحث و گفتگو در اپرا اختلاف سرور.

در اوایل ماه جولای مرورگر را نشان می دهد نتایج حاصل از آن برای اولین بار در سراسر جهان نظر سنجی که در آن 200 هزار نفر را نشان داد, اسرار در مورد بازی خود را و عادات این بازی آنها را دوست دارم و حتی نوشیدنی که آبرسانی با در حالی که بازی.

در مورد Opera

Opera جهانی وب مبتکر. اپرا مرورگر, اخبار و محصولات fintech راه حل های قابل اعتماد و انتخاب از بیش از 360 میلیون نفر در سراسر جهان است. Opera است که مقر آن در شهر اسلو نروژ و فهرست شده در بورس سهام NASDAQ (OPRA). در 2019, اپرا کامپیوتر کاربر پایه رشد 11 درصد است و در ادامه به دیدن افزایش تعامل با 73 میلیون مائو ((به طور متوسط ماهانه کاربران "مائو") در ماه مارس سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن