اولین بازی مرورگر Opera GX می شود ساخته شده است در Instagram پشتیبانی و منحصر به فرد Opera browser ویژگی های

Opera GX است که برای اولین بار در جهان بازی مرورگر طراحی شده برای کسانی که عشق را به بازی بازی های رایانه ای.

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Opera GX است که برای اولین بار در جهان بازی مرورگر طراحی شده برای کسانی که عشق را به بازی بازی های رایانه ای. مرورگر دوست داشتنی و مورد استفاده توسط 3.4 میلیون گیمر در حال حاضر ساخته شده است در Instagram پشتیبانی و دیگر ویژگی های منحصر به فرد به تازگی معرفی شده به اصلی اپرا (NASDAQ: OPRA) مرورگرها از جمله فضاهای کاری است که به کاربران اجازه زبانه گروه با توجه به بافت آنها استفاده از آنها در.

Opera GX است که بسیاری از خود ویژگی های منحصر به فرد مانند مادری کشش ادغام و همچنین RAM, CPU و شبکه محدود است که این مرورگر کمتر منابع گرسنه. آن است که در حال حاضر نیز گرفتن جلوه های صوتی جدید با گسترش تنظیمات صدا.

بومی Instagram پشتیبانی

ساخته شده در Instagram یکی از محبوب ترین ویژگی های به تازگی معرفی شده به اصلی Opera مرورگر دسکتاپ و چیزی Opera GX کاربران درخواست شده است. با مقدار زیادی از زمان را صرف آنلاین یا بازی کردن بازی ها و یا تماشای جریان این مهم است که علاقهمندان همچنین دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی خود را. Opera GX در حال حاضر ویژگی های متعدد ساخته شده است در رسولان مانند تلگراف Facebook Messenger and WhatsApp [VKontakte در RU]. بومی کشش پشتیبانی به کاربران امکان می دهد ببینید که چه کسی آنلاین و نگه دارید تا با مشغول تخته سنگ از جریان زندگی می کنند. اضافه کردن Instagram به این فهرست قرار می دهد آن را به طور فزاینده ای محبوب پیام های مستقیم فقط با یک کلیک دور.

Opera GX کاربران می توانند دسترسی اصلی خود را Instagram خوراک همراه با Instastories به کشف عملکرد و DMs. از ویژگی های ساخته شده را در مرورگر, نوار کناری, که بدان معنی است که کاربران لازم نیست برای باز کردن یک تب جدید برای دسترسی به شبکه های اجتماعی و یا استفاده از تلفن خود را برای بررسی اخیر DMs. آنها همچنین به راحتی از دسترسی Instagram از یک صفحه نمایش بزرگتر و با یک صفحه کلید بزرگ است.

"ما've هر کس با توجه به یک دلیل کمتر به نگاه به دور از خود را زیبا بازی های تنظیم" گفت: Maciej Kocemba, محصول, مدیر در اپرا.

مرورگر انتخاب برای بیش از 3 میلیون پارسه

Opera GX در دسترس است در هر دو ویندوز و Mac و تبدیل شدن به مرورگر برای کسانی که عشق بازی های رایانه ای. پس از راه اندازی آن در طول E3 بازی کنوانسیون در ژوئن 2019 در GX جامعه رشد کرده است به 3.4 میلیون نفر به عنوان از آوریل سال 2020 است. "ما هیجان زده است که میلیون ها نفر از علاقهمندان به بازی تصمیم گرفته اند برای رفتن به اپرا GX یک مرورگر ما به طور خاص طراحی شده را به تناسب رویاهای خود را و نیازهای خود را. به مطمئن شوید که تمام ویژگی های ما مربوط به اقامت ما را پر کرده اند این مرورگر با دکمه بازخورد اجازه می دهد که هر کس برای رای دادن به هر یک از ویژگی. متوسط امتیاز در حال حاضر 4.7 از 5 که فوق العاده است" اضافه شده Kocemba.

به مناسبت سالگرد یک سال از Opera GX در ماه ژوئن اپرا عرضه خواهد شد از ویژگی های جدید هیجان انگیز.

Opera GX یک مرورگر ساخته شده است به طور خاص برای علاقهمندان به بازی

Opera GX است که نسخه ویژه ای از مرورگر اپرا ساخته شده است به طور خاص برای علاقهمندان به بازی. این یک تازه بازی الهام گرفته از طراحی است که با اهدا شد دو جهان معتبرترین جایزه طراحی: این جایزه نقطه قرمز و اگر جایزه طراحی سال 2020 است.

این مرورگر شامل GX کنترل: یک ویژگی که اجازه می دهد تا کاربران را تعریف کنیم چقدر از کامپیوتر خود CPU یا RAM آنها مایل به اجازه خود مرورگر استفاده می روم بیشتر از منابع رایانه برای بازی. آن را نیز اجازه می دهد تا مردم را محدود سهم از پهنای باند شبکه استفاده شده توسط مرورگر خود و همچنین به عنوان تنظیم مرورگر تم های رنگی (Razer Chroma ادغام).

Opera GX نیز تنها در حال حاضر در دسترس مرورگر با جلوه های صوتی طراحی شده توسط برنده جایزه آهنگساز Rubén رینکن و گروه Berlinist. این نسخه شامل حتی بیشتر جلوه های صوتی و تمدید گزینه های پیکربندی: هر صدا را می توان فعال/غیر فعال و حجم آن را می توان تنظیم کرد. در حالی که آنها بزرگ به صدا در بلندگو Opera GX در حال حاضر پیوست "بهتر با هدفون" باشگاه است.

GX در حال حاضر اجازه می دهد تا شما به راحتی پیدا کردن زبانه های باز, گروه آنها را به فضاهای کاری و تکراری آنهایی که

با این نسخه اپرا GX نیز اتخاذ مفید نوار مدیریت از ویژگی های اصلی مرورگر اپرا. Opera GX در حال حاضر شامل محبوب فضاهای کاری از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را به گروه زبانه در پنج جداگانه فضاهای کاری و نگه داشتن مرورگر کمی مرتب تر. این مرورگر همچنین اجازه می دهد تا شما خود را سفارشی آیکون ها و نام های.

بیشتر از ویژگی های که باعث بهبود تجربه مرور برای کسانی که دوست دارند بسیاری از زبانه ها باز است جستجو در زبانه ویژگی های. شما می توانید با کلیک بر روی نماد ذره بین در گوشه بالا سمت راست مرورگر و یا با استفاده از Ctrl+space صفحه کلید میانبر برای به دست آوردن یک پنجره لیست تمام خود را به باز کردن زبانه (شما ممکن است نیاز به حرکت اگر شما تعداد زیادی از زبانه). وجود دارد شما می توانید پیدا کردن یک خاص tab با تایپ کردن کلمات کلیدی در قسمت جستجو.

Opera GX در حال حاضر نیز برجسته تکراری زبانه هنگامی که ماوس است نورانی آنها و اجازه می دهد تا مردم به راحتی به آنها نزدیک است.

در مورد Opera

Opera جهانی وب مبتکر. اپرا مرورگر, اخبار و محصولات fintech راه حل های قابل اعتماد و انتخاب از بیش از 360 میلیون نفر در سراسر جهان است. Opera است که مقر آن در شهر اسلو نروژ و فهرست شده در بورس سهام NASDAQ (OPRA). در 2019, اپرا کامپیوتر کاربر پایه رشد 11 درصد است و در ادامه به دیدن افزایش تعامل با 73 میلیون مائو ((به طور متوسط ماهانه کاربران "مائو") در ماه مارس سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب