WPP و SuperAwesome اعلام مشارکت جهانی برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و ایمنی برای کودکان و نوجوانان و خانواده ها در تبلیغات آنلاین

WPP و SuperAwesome پیشرو kidtech پلت فرم امروز اعلام همکاری برای پیشبرد استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای کودکا

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

WPP و SuperAwesome پیشرو kidtech پلت فرم امروز اعلام همکاری برای پیشبرد استانداردهای حفظ حریم خصوصی برای کودکان در جهانی دیجیتال و اکوسیستم.

در پاسخ به تغییرات مداوم در آنلاین کودکان مصرف الگوهای WPP اولین شرکت در میان همسالان خود به تعیین معیار برای بالاترین استانداردهای دیجیتال در حفظ حریم خصوصی و ایمنی برای کودکان و نوجوانان مشغول به کار در همکاری با SuperAwesome.

با کودکان ساخت تا 40 درصد از تمام کاربران اینترنت1مشارکت به دنبال آدرس این عدم تعادل از امروز اینترنت زیرساخت که برای بزرگسالان طراحی شده. این همکاری بیشتر خواهد شد پشتیبانی از مارک های در مورد نحوه تعامل مسئولانه و در انطباق با جهانی جدید حفظ حریم خصوصی قوانین تصویب شده توسط تنظیم کننده – از جمله COPPA (ما) CCPA (کالیفرنیا) GDPR-K (اروپا) و سن مناسب طراحی کد (انگلستان) – که شده است به طور خاص طراحی شده برای محافظت از کودکان آنلاین و اطمینان حاصل شود که تنها صفر-اطلاعات فن آوری دیجیتال استفاده نامزدی.

WPP سازمان و مشتریان دسترسی به جهان پیشرو kidtech تیم در SuperAwesome و آن بچه امن پلت فرم تعامل و بینش ابزار از جمله این شرکت بسیار مورد توجه KidAware گواهینامه برنامه ای است که تضمین می کند آنلاین نامزدی مطابق با آخرین قانون حفظ حریم خصوصی و تبلیغات استاندارد. مشارکت ساخت های موجود در کنترل GroupM کمک کرده است که برای ایجاد مانع و یا حداقل خطر قرار گرفتن در معرض محتوای نامناسب برای کودکان در رسانه های اجتماعی.

کودکان را در استفاده گسترده از فن آوری است که در ادامه به نقش مهم تر در خانواده های کانال های آنها را انتخاب کنید به تعامل با و تصمیمات آنها. با تقریبا نیمی از کودکان جهان در حال حاضر در خانه در طول coronavirus همه گیر و هزینه 50 درصد زمان بیشتری را بر روی صفحه نمایش2نیاز به امن و مورد اعتماد دیجیتال تجارب هرگز مهم تر بوده است.

علامت گذاری به عنوان خوانده شده, مدیر عامل شرکت WPP گفت: "ما در حال حاضر شاهد تغییرات بزرگ در زندگی خانوادگی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس و چگونه همه ما در تعامل با فن آوری است. WPP را با همکاری SuperAwesome بخشی از تعهد ما برای اطمینان از ایمنی کودکان در حالی که تعامل با محتوای آنلاین. این مجموعه اولین معیار برای رایانه های شخصی برای کودکان فراهم می کند مشتریان با دسترسی به صنعت پیشرو استراتژی و آخرین حریم خصوصی-توسط-طراحی فناوری برای زیر 16 رسانه های دیجیتال فضا است."

دیلن کالینز مدیر عامل شرکت SuperAwesome گفت: "کودکان و نوجوانان نظرات به طور فزاینده مهم در خانواده و جامعه. خرده فروشی و مراقبت های شخصی, سرگرمی و برندها در بسیاری دیگر از verticals درک تاثیر جوانان در کسب و کار خود را, اما شده اند در تلاش برای درک چگونگی تعامل مسئولانه و compliantly. این یک کسب و کار ضروری برای تکامل ما چگونه با تعامل و حمایت از زیر-16 مخاطبان به خصوص که خود را دیجیتال الگوی مصرف خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر توسط خود COVID-19 تجارب است. ما مفتخر به همکاری با WPP و مشتریان خود را به فعالانه سرب بهترین شیوه برای بچه امن دیجیتال نامزدی در همه جا."

  1. PwC 2019 کودکان و نوجوانان رسانه های دیجیتال گزارش.
  2. SuperAwesome نظر سنجی از 6 تا 16 ساله در ما و ما مارس سال 2020 خواسته 667 بچه ها چقدر بیشتر زمان صرف شده در یک دستگاه دیجیتال در حال حاضر در مقایسه با قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

در مورد WPP
WPP خلاق تحول شرکت. ما با استفاده از قدرت خلاقیت خود برای ساختن آینده بهتر برای مردم ما مشتریان و جوامع است. برای اطلاعات بیشتر www.wpp.com.

در مورد SuperAwesome
SuperAwesome قدرت اینترنت برای کودکان. این شرکت پیشگام 'kidtech بازار: تکنولوژی که ارائه می شود رسانه های دیجیتال با قابلیت "صفر-داده' طراحی برای اطمینان از ایمنی برای کودکان و نوجوانان. SuperAwesome این فن آوری مورد استفاده توسط صدها نفر از مارک ها و مطالب-صاحبان از جمله لگو, NBC Universal و Hasbro با خیال راحت به تعامل با بیش از 500 کودکان و نوجوانان هر ماه.

SuperAwesome دفاتر در لندن و نیویورک و لس آنجلس و شیکاگو است. آن را نیز دارای سرمایه گذاری در TotallyAwesome (جنوب شرقی آسیا) و کودکان و نوجوانان پارسیان (Latam). تاسیس شده توسط کارآفرین سریال Dylan کالینز شرکت حمایت از سرمایه گذاران از جمله مایکروسافت M12 سرمایه گذاری Mayfair سهام شرکای Hoxton سرمایه گذاری و هربرت اروپا رشد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه @GoSuperAwesome در توییتر و یا www.superawesome.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب