XPO تدارکات به رسمیت می شناسد حرفه ای LTL رانندگان برای دستیابی به سه میلیون حادثه مایل

XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از راه حل های زنجیره تامین, امروز اعلام کرد که چهار

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از راه حل های زنجیره تامین, امروز اعلام کرد که چهار XPO رانندگان به تازگی با پیشی گرفتن از سه میلیون حادثه مایل است. تری دیکسون Pierre Rousselle روی کربی و ملوین Krohn تمام حمل و نقل حمل و نقل برای XPO را کمتر از توقیف کامیونی حامل (LTL) واحد در شمال امریکا است.

یکی دیگر از 105 XPO رانندگان از 32 متحده و استان کبک به دست آورد ایمنی نقاط عطف در شش ماه اول سال 2020 است. شانزده رانندگان برتر دو میلیون حادثه مایل و 89 رانندگان رسیده یک میلیون حادثه مایل است.

Troy کوپر جمهور XPO تدارکات و گفت: "تبریک به تری, پیر, روی ملوین و برای خود قابل توجه ایمنی دستاوردهای. ما بسیار افتخار از همه رانندگان ما برای هوشیاری خود را روشن و خاموش جاده از جمله کاهش 50 ٪ در پریشان رانندگی این تیم به دست آورد در سال 2019. ما نگاه به جلو به افتخار بیشتر از رانندگان ما در این سال است."

XPO یکی از بزرگترین آمریکای شمالی ارائه دهندگان LTL حمل و نقل با یک شبکه ملی از 290 مراکز خدمات. دیکسون و Rousselle بر مراکز خدمات در می سی سی پی و کربی و Krohn مستقر در تگزاس و کارولینای شمالی بود. آنها پیوستن به 40 دیگر XPO رانندگان که به سیستم وارد شده اند سه میلیون حادثه مایل از شرکت LTL خدمات در سال 1983 شروع شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب