XstreamCORE ET 8200 اترنت را قادر می سازد به اشتراک گذاری HPE StoreEver MSL نوار کتابخانه

دربه Technology, Inc., یک رهبر جهانی از شبکه سازی اتصال و زیرساخت های راه حل برای داده های فشرده محاسبات محیط

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

دربه Technology, Inc., یک رهبر جهانی از شبکه سازی اتصال و زیرساخت های راه حل برای داده های فشرده محاسبات محیط برای بیش از 30 سال است با خوشحالی به اعلام دربه XstreamCORE® ET 8200 منntelligent پل enable Ethernet های از Hewlett Packard Enterprise (HPE) StoreEver MSL SAS LTO نوار کتابخانه ها.

اتصال HPE StoreEver MSL SAS LTO نوار کتابخانه ها به اترنت هموار راه را برای معماری جدید و گردش کار با امکانات کم هزینه کل مالکیت (TCO). دربه XstreamCORE ET 8200 ذکر شده است در HPE تنها نقطه اتصال دانش (اسپاک) وب سایت به عنوان یک تایید سازگار در راه حل.

دربه XstreamCORE ET 8200 منحصر به فرد هوشمند پروتکل پل که متصل SCSI سریال پیوست شده (SAS) LTO درایوهای نواری به شبکه های اترنت از طریق iSCSI یا iSER. آن را قادر می سازد قابل اعتماد با عملکرد بالا و از راه دور اتصال اترنت به SAS نوار دستگاه های مقرون به طور موثر با استفاده از ثبت اختراع در حال بررسی فن آوری است.

"اضافه کردن اترنت به HPE را مقرون به صرفه توزیع نوار آرشیو راه حل توسعه بسیار مثبت برای مشتریان گفت:" تام Kolniak مدیر ارشد بازاریابی محصول, مدیریت و اتحاد در ATTO. "با XstreamCORE و StoreEver شما باید یک کم هزینه نوار بایگانی راه حل از احترام برندها که در آن عملکرد است در تاریخ همتراز و یا حتی بیش مراتب گران تر از راه حل است."

HPE StoreEver MSL نوار کتابخانه ها دیدار خواستار سازی الزامات کسب و کار نیاز به مراقبت نوار پشتیبان, بازیابی یا کم هزینه در دراز مدت بایگانی قابلیت. HPE StoreEver می تواند کمک به بهبود قیمت/عملکرد حرکت داده که نیاز به دسترسی سریع بر روی کمترین هزینه نوار ردیف.

"این همکاری با ATTO فراهم می کند انعطاف پذیری بیشتری را به مشتریان خود در حالی که با استقرار یک آرشیوی راه حل" گفت: جورج Tombropoulos مدیر HPE StoreEver LTO نوار راه حل. "StoreEver نوار کتابخانه با XstreamCORE هوشمند پل اجازه می دهد مدیران به طراحی منحصر به فرد و بسیار مقیاس پذیر مبتنی بر اترنت نوار آرشیوی ذخیره سازی راه حل است."

با هر دو محصولات, مشتریان دریافت بدون عارضه نسخه پشتیبان تهیه و بایگانی راه حل با نظارت پیشرفته و قابلیت های مدیریت ارائه می شود که بهتر توان عملکرد را فعال کنید توسط منحصر به فرد دربه SpeedWrite™ فن آوری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله نحوه خرید مراجعه کنید www.atto.com/solutions/hpe/hpe-storeever و یا تماس با ATTO به طور مستقیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در HPE را MSL StoreEver نوار کتابخانه بازدید www.hpe.com/storage/storeever

دیدن همه دربه گواهی Hewlett Packard راه حل در ATTO.com.

خرید دربه محصولات از طریق پیشرو ارزش افزوده نمایندگان فروش فروشندگان سیستم و دربه وب سایت فروشگاه. بیشتر بدانید: www.atto.com/howtobuy/

دنبال دربه در توییتر و LinkedIn Instagram و Facebook (@ATTOTechnology).

در مورد ATTO

برای بیش از 30 سال دربه Technology, Inc. شده است یک رهبر جهانی در سراسر آن و رسانه ای و سرگرمی بازارهای متخصص در شبکه و ذخیره سازی اتصال و زیرساخت های راه حل برای اکثر اطلاعات-فشرده محاسبات محیط. دربه کار با همکاران به ارائه پایان به پایان راه حل های بهتر, فروشگاه, مدیریت و ارائه اطلاعات. کار به عنوان یک فرمت از مشتری طراحی تیم دربه تولید کننده میزبان آداپتور شبکه آداپتور, سازی, کنترل, Thunderbolt™ آداپتور و نرم افزار. دربه راه حل های ارائه سطح بالایی از قابلیت اتصال به تمام ذخیره سازی واسط از جمله کانال فیبر SAS/SATA iSCSI اترنت NVMe, NVME بیش پارچه و صاعقه. دربه قدرت پشت ذخیره سازی.

همه علائم تجاری, نام تجاری, خدمات, علائم و آرم های اشاره شده در اینجا متعلق به شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب