Yara International ASA اعلام اندازی یادداشت ارائه

Yara International ASA امروز اعلام کرد یک پتانسیل دلار اوراق قرضه ارائه به موجب قانون 144A/قوانین و مقررات S م

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

Yara International ASA امروز اعلام کرد یک پتانسیل دلار اوراق قرضه ارائه به موجب قانون 144A/قوانین و مقررات S منوط به شرایط بازار است.

اظهارات هشدار

این آزادی مطبوعات فقط برای اطلاعات و تلقی نمی شود هر گونه پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه امنیتی در ایالات متحده و یا در هر حوزه قضایی است. یادداشت نشده است و خواهد بود ثبت شده در ایالات متحده قانون اوراق بهادار سال 1933 به عنوان اصلاح (قانون "قانون اوراق بهادار") و یا قابل دولتی یا اوراق بهادار خارجی قوانین و ممکن است ارائه شده و یا فروخته شده در ایالات متحده وجود ندارد و ثبت نام تحت فدرال یا دولت قابل اجرا اوراق بهادار قوانین و یا قابل اجرا معافیت از ثبت نام مورد نیاز است. یادداشت ها ارائه خواهد شد در ایالات متحده به واجد شرایط نهادی خریداران به موجب قانون 144A تحت قانون اوراق بهادار و خارج از ایالات متحده به موجب مقررات S تحت قانون اوراق بهادار. این آزادی مطبوعات است که صادر شده به موجب و مطابق با قانون 135c تحت قانون اوراق بهادار.

این آزادی مطبوعات شامل پیش بینی و دیگر "رو به جلو" اظهارات در معنای قوانین اوراق بهادار قابل. هر گونه پیش بینی و یا اظهارات منعکس کننده جریان بازدید از شرکت بیشتر در مورد وقایع و عملکرد مالی. هیچ اطمینان داده می شود که این گونه حوادث و یا عملکرد رخ خواهد داد که پیش بینی شده و نتایج واقعی ممکن است مادی از این پیش بینی ها.

این ارتباطات است که به کارگردانی و تنها در (من) افرادی که در خارج از انگلستان (ii) افرادی که دارای تجربه حرفه ای در امور مربوط به سرمایه گذاری های در حال سقوط در ماده 19(5) خدمات مالی و بازارهای قانون سال 2000 (مالی ارتقاء) سفارش 2005 (این "نظم") و یا (ج) بالا ارزش خالص اشخاص و افراد دیگر به چه کسی ممکن است قانونی ابلاغ خواهد شد در حال سقوط در ماده 49(2) از سفارش (همه این افراد با هم بودن به عنوان "افراد مرتبط"). هر گونه فعالیت های سرمایه گذاری که این ارتباطات مربوط تنها در دسترس خواهد بود و تنها درگیر با افراد ذیربط. هر فرد است که فرد مربوطه باید عمل نمی کند و یا تکیه بر این سند و یا هر یک از محتوای آن.

صرفا برای اهداف این محصول حکومت الزامات موجود در: (یک) رهنمود اتحادیه اروپا 2014/65/اتحادیه اروپا در بازارهای ابزارهای مالی به عنوان اصلاح ("MiFID دوم"); (ب) مقالات 9 و 10 از کمیسیون واگذار رهنمود اتحادیه اروپا (EU) 2017/593 مکمل MiFID دوم; و (ج) محلی اجرای اقدامات (با هم "MiFID II محصول حکومت الزامات") و سوأل از همه و هر گونه مسئوليت ناشی در شبه قرارداد و یا در غیر این صورت که هر "تولید کننده" (برای اهداف MiFID II محصول حکومت الزامات) ممکن است در غیر این صورت باید با توجه به آن در این یادداشت که موضوع ارائه (به "اوراق بهادار") اند شده است به عنوان یک محصول فرآیند تصویب است که منجر به این نتیجه رسیدند که: (من) بازار هدف برای اوراق بهادار است واجد شرایط پیمانکاران و حرفه ای مشتریان تنها هر یک به عنوان تعریف شده در MiFID دوم; و (ii) تمام کانال های توزیع اوراق به پیمانکاران واجد شرایط و حرفه ای مشتریان مناسب هستند. هر فرد پس از آن ارائه فروش و یا معرفی از جمله اوراق بهادار (یک "توزیع کننده" باید به در نظر گرفتن تولید کنندگان بازار هدف ارزیابی; اما یک توزیع کننده موضوع را به MiFID دوم است که مسئول انجام آن را بازار هدف ارزیابی در رابطه با اوراق بهادار (یا اتخاذ و یا پالایش تولید کنندگان بازار هدف ارزیابی) و تعیین توزیع مناسب کانال. هیچ PRIIPs اطلاعات کلیدی سند (بچه) آماده شده است که در دسترس نیست به خرده فروشی در اروپا و انگلستان است.

نه محتوای وب سایت این شرکت و نه هیچ سایت قابل دسترس توسط لینک در وب سایت این شرکت در آن گنجانیده شده است و یا بخشی از این اطلاعیه. توزیع این اطلاعیه به حوزه های قضایی خاصی ممکن است محدود شده توسط قانون است. افرادی را که در اختیار داشتن این اطلاعیه می آید باید اطلاع رسانی خود را در مورد و رعایت هیچ گونه محدودیت. هر گونه عدم تطابق با این محدودیت ها ممکن است تشکیل یک نقض قوانین اوراق بهادار از هر گونه صلاحیت. اطلاعات مندرج در این اطلاعیه به منزله داخل اطلاعات برای مقاصد بخشنامه 2003/6/EC و دستور کمیسیون 2003/124/EC.

در مورد یارا

یارا رشد دانش مسئولانه جهان را تغذیه و محافظت از این سیاره است. حمایت از چشم انداز ما از جهان بدون گرسنگی ما به دنبال یک استراتژی پایدار رشد ارزش ترویج آب و هوا-دوستانه و پرمحصول گندم, تغذیه, راه حل برای جهان جامعه کشاورزی و صنایع غذایی.

یارا جاه طلبی است که به محصول تغذیه شرکت برای آینده است. ما متعهد به ایجاد ارزش برای مشتریان و سهامداران و جامعه ما به عنوان کار برای توسعه پایدار مواد غذایی زنجیره ارزش. برای رسیدن به جاه طلبی ما به ما سرب در حال توسعه دیجیتال ابزار کشاورزی برای کشاورزی دقیق و از نزدیک با همکاران در سراسر مواد غذایی زنجیره ارزش به منظور بهبود بهره وری و توسعه پایدار کشاورزی و تولید مواد غذایی.

تاسیس در سال 1905 برای حل نوظهور قحطی در اروپا یارا تاسیس یک موقعیت منحصر به فرد به عنوان صنعت تنها محصول جهانی تغذیه شرکت. با ما یکپارچه مدل کسب و کار و در سراسر جهان حضور حدود 16,000 کارکنان و عملیات در بیش از 60 کشور ما یک پیشینه ثابت از مسئول و قابل اعتماد می گرداند. در 2019, یارا گزارش درآمد از دلار 12.9 میلیارد دلار رسید.

www.yara.com

این اطلاعات منوط به افشای الزامات به موجب بخش 5-12 نروژی معاملات اوراق بهادار عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب