از شما خواسته کانن ارائه می شود: EOS وب کم, ابزار, نرم افزار بتا* در حال حاضر در دسترس برای macOS1 کاربران

پس از ده ها هزار نفر از محبوبیت و نظرات از کانن با نام تجاری وفاداران به EOS وب کم, ابزار Beta نرم افزار* گستر

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

پس از ده ها هزار نفر از محبوبیت و نظرات از کانن با نام تجاری وفاداران به EOS وب کم, ابزار Beta نرم افزار* گسترش یافته است و در حال حاضر در دسترس برای macOS کاربران است. رونمایی از امروز توسط Canon U. S. A., Inc., یک رهبر در تصویربرداری دیجیتال راه حل برای انتخاب EOS تعویض لنز دوربین (ILC) و PowerShot دوربین این نسخه بتا راه حل تبدیل سازگار کانن دوربین را به یک وب کم از طریق یک روش ساده اتصال USB. کاربران شنیده می شد از طریق چند کانن کانال های رسانه های اجتماعی مشتری نظرات و سوالات رسانه ای.

شبیه به سیستم عامل ویندوز نسخه منتشر شد مارس 28, جدید macOS سازگار با نرم افزار راه حل نیاز به یک USB وصل (که ممکن است نیاز به توان به طور جداگانه خریداری) برای اتصال سازگار با دوربین به کامپیوتر. هنگامی که نرم افزار دانلود شده است و دوربین پیکربندی شده است در یک ویدئو کنفرانس نرم افزار کاربر را بهبود تصویری ظاهر در حالی که شرکت در ویدئو کنفرانس و جلسات مجازی.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله این که آیا شما Canon EOS ILC یا دوربین پاورشات سازگار است و برای دانلود EOS وب کم, ابزار, نرم افزار بتا برای هر دو macOS و ویندوز, بازدید کانن.ما/eoswebcamutility.

اگر شما می خواهم به سوال بپرسید و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات مربوط به EOS وب کم, ابزار, نرم افزار بتا برای macOS, لطفا از سایت ما در فروم Canon.ما/forum-eoswebcamutilitymac.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss و به دنبال ما در توییتر @CanonUSA.

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.

* EOS وب کم, ابزار, نرم افزار بتا است یک نسخه بتا است و ممکن است خطا باشد. این نرم افزار برای استفاده در ایالات متحده آمریکا تنها و پشتیبانی نمی شود در خارج از آن منطقه است.

1 زیر macOS نسخه پشتیبانی می شوند: macOS 10.15 کاتالینا macOS 10.14 موهاوی macOS 10.13 سیرا بالا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن