'شما می توانید با من تماس Snitch': نگران 911 Dispatcher به نام استاد راهنما در طول جورج فلوید بازداشت

یک مینیاپولیس پلیس اعزام شده بود پس از احساس خطر در زمان واقعی فیلم از جورج فلوید را خشونت آمیز بازداشت که او

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

یک مینیاپولیس پلیس اعزام شده بود پس از احساس خطر در زمان واقعی فیلم از جورج فلوید را خشونت آمیز بازداشت که او پرچم این وضعیت به سرپرست او گفتن او را از طریق تلفن "من نمی دانم که شما می توانید با من تماس snitch اگر شما می خواهید."

"من نمی دانم اگر آنها تا به حال به استفاده از زور یا نه, اما آنها چیزی از بازگشت از تیم ملی و همه آنها نشسته بر روی این مرد" ناشناس 911 توزیع کننده گفت: در ضبط تماس روز دوشنبه منتشر شده توسط شهر مینیاپولیس.

توزیع کننده که شناسایی تماشا فلوید مرگ آن را به عنوان اتفاق می افتد در فیلم از تیم ملی-دوربین ماشین—و خیلی نگران چگونه افسران در پاسخ به او بلافاصله رسیده گفتن استاد راهنما که به پایین نگاه کرد "کمی متفاوت است."

"بنابراین من نمی دانم اگر آنها مورد نیاز شما است یا نه اما از آنها چیزی گفت به من نشده است," او اضافه شده است.

سرپرست که نیز هنوز فاش شود گفت: dispatcher که "آنها نمی گفت هر چیزی در عین حال" به حداقل رساندن در حال حاضر بدنام حادثه حاکی از آن بود که "فقط یک takedown که به حساب نمی کند" اما امیدوار کننده به "پیدا کردن."

"هیچ مشکل ما نمی تواند برای همیشه آن را ببینید به طوری که ما آن را ببینید ما فقط مثل اینه که به نظر می رسد کمی متفاوت اما..." توزیع کننده گفت. سرپرست او پاسخ داد: "برای تلفن های موبایل خوب خداحافظ."

آن است که روشن نیست که آیا پلیس ناظر در پاسخ به این صحنه.

صوتی تنها پرسش در مورد چگونگی مینیاپولیس اداره پلیس به کار گرفته دستگیری فلوید گزارشی که مشتعل است در سراسر جهان علیه خشونت پلیس.

گروه بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین افسر برگزار شد که زانو خود را در Floyd گردن, چهره چندین اتهام از جمله قتل درجه دوم برای باعث 46 ساله مرگ از طریق "مقصر غفلت" از جمله با استفاده از یک محدودیت است که پلیس در حال تدریس است "ذاتا خطرناک" با توجه به شکایت کیفری.

این سه نفر دیگر از افسران سابق درگیر—توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng—نیز متهم شده است با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و با کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری.

چهار پلیس از کار اخراج شدند مارس 26 به عنوان مواد منفجره فیلم دستگیری منجر به یک اعتراض بین المللی و خواستار تحقیقات فدرال.

دادستان ها ادعا می کنند که دو افسر خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به یک تماس در 8:08 p. m. در 25 مه که فلوید استفاده کرده تقلبی $20 bill در فروشگاه. زمانی که دو افسر در بر داشت فلوید خارج از خود آنها پرسید که او را به خارج. با توجه به شکایت کیفری پس از دو دقیقه مکالمه با افسران خارج ماشین خود فلوید سفت کردن و به زمین افتاد در حالی که گفت او از ترس آنها به عنوان تلاش برای قرار دادن او در داخل اتومبیل.

افسران چوین و Thao وارد شدند و هر چهار مردان سعی در دریافت فلوید در ماشین اما او نگه داشته در حال سقوط به پایین و گفت: او نمی تواند نفس شکایت متحده است.

زمانی که فلوید سقوط کرد دوباره Kueng برگزار شد و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار زانو در غیر مسلح را گردن. این حرکت باعث فلوید به تماس برای مادرش و گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد. "من در مورد مرگ" او هشدار داد در یک نقطه با توجه به شکایت.

پس از فلوید متوقف شد در حال حرکت در اطراف 8:24 بعد از ظهر, Lane دوباره پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت دادستان گفت.

EMTs محققان گفت که زمانی که فلوید لود شد به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس.

با توجه به بدن-دوربین فیلم چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه—از جمله نزدیک به سه ساعت است که در آن فلوید بی توجه بود.

با توجه به یکی کردن وظیفه لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا شهرستان اتفاق افتاده است که بر صحنه افسران را "نه یک پالس" و هم "نه انجام هر کاری برای نجات یک مرد."

"من پاسخ اول خودم و من به معنای واقعی کلمه باید آن را بر روی یک دوربین فیلمبرداری" آتش نشان گفت: 911 توزیع کننده در حدود 8:30 p. m. به گفته یک رونوشت از آن نیز منتشر شد دوشنبه. "من فقط به طور اتفاقی در یک پیاده روی پس این شخص, این, آنها لعنتی او را کشته است."

در حالی که آتش خواسته به صحبت می کنند به افسران سرپرستان برای توضیح بیشتر وضعیت این خط به زودی قطع شده است. اگر چه متن را نشان می دهد یک توزیع کننده در تلاش برای چند بار تماس آتش نشان نمی گردیم بر روی خط.

به روز شده گزارش از شهرستان Hennepin معاینات پزشکی نشان داد که فلوید درگذشت به علت ایست قلبی از خویشتن داری و گردن فشرده سازی. این دفتر معاینات پزشکی گزارش همچنین اشاره می کند وجود دارد نشانه فلوید بود و بیماری قلبی وجود دارد فنتانيل در سیستم خود را.

یک گزارش مستقل راه اندازی شده توسط Floyd خانواده آمده است که 46 ساله بود در سلامتی و درگذشت اختناق از فشار به کمر و گردن است. هر دو گزارش به این نتیجه رسیدند که فلوید مرگ شد, قتل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب