شما می توانند یاد بگیرند که بسیاری از پازل جدول کلمات متقاطع حتی به عنوان فرد آنها را

مطمئن نگرانی اصلی من در هنگام نوشتن جدول است که حل یک زمان خوب است. اما من باید اعتراف که آن را سرگرم کننده بر

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

مطمئن نگرانی اصلی من در هنگام نوشتن جدول است که حل یک زمان خوب است. اما من باید اعتراف که آن را سرگرم کننده برای یادگیری چیزهای جدید از گوگل alpha چنین ترجمه بیش از حد آیا من نوشتن یک یا حل یک. در اینجا سه تا از جالب ترین چیزهایی که یاد گرفتم از نوشتن چند از روزانه وحش پازل در ماه ژوئن. (برخی از بازی های پیش رو!)

شنبه, ژوئن 9, 9-در سراسر: سرنخ [ترسناک حوادث آب و هوایی که فصل در حال حاضر با شروع در دشت بزرگ] منجر به پاسخ گردباد. من فکر کردم فصل گردباد در پاییز; من فکر می کنم من فکر می کردم که چرا از "جادوگر شهر از." می کند که حتی در تابستان است یا تابستان ؟ بسیار هنوز هم به یاد...

چهار شنبه, ژوئن 11, 14-در سراسر: سرنخ [هاوایی است "Ua ماو تو که Ea o ka 'Aina من ka Pono" اولین صحبت های 12-در سراسر نوه که ترجمه را به عنوان "زندگی از زمین است که تداوم در عدالت"] منجر به پاسخ دولت شعار. من نمی دانم که شعار نه من می دانم که آن را نیز به نظر می رسد همراه با یک تصویر از پادشاه Kamehameha من در هاوایی دولت در سه ماهه.

یکشنبه, ژوئن 14, 29-پایین: سرنخ [2019 باز استرالیایی برنده یا شهر متولد شد و در] منجر به پاسخ اوزاکا به عنوان در نائومی اوزاکا. جالب! من دنبال تنیس, اما اگر من همیشه می دانستم که این factoid من می خواهم آن را فراموش کرده.

یادگیری هر چیزی سرگرم کننده از این ؟ صدای جیر جیر آن را به #beastxword بنابراین هر کس دیگری می توانند یاد بگیرند که آن را بیش از حد!

امروز بازی پازل و ثبت نام به صورت هفتگی ما جدول کلمات متقاطع خبرنامه در پایین صفحه پازل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب