شما در واقع می خواهید به انجام این کیت کمک های اولیه

قبل از هر یک از این *امواج دست در اطراف* اتفاق افتاده است مادر من در حال آماده شدن برای چیزی بزرگ است. من فکر

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

قبل از هر یک از این *امواج دست در اطراف* اتفاق افتاده است مادر من در حال آماده شدن برای چیزی بزرگ است. من فکر می کنم او ممکن است فکر می کردم بعد از زلزله بزرگ بود و بلندی اما هر آنچه که او فکر می کردم که قرار بود به اتفاق می افتد, او به پایان رسید تا خرید در آماده سازی برای آن می توانید درب بازکن و تنها می توانید از اسپاگتی O است. در نتیجه اسپاگتی O تا به حال پاپ کردن درب, ساخت درب بازکن قوطی اضافی. من فکر می کنم این درس در اینجا این است که برای برخی از, آماده شدن برای شرایط اضطراری می تواند به عنوان پر تنش به عنوان اورژانس خود را. برای من حمل در اطراف اضطراری دنده همیشه به من احساس کمی عجیب و غریب است. خوشبختانه من کشف یک کیت کمک های اولیه است که همه چیز شما نیاز به ماندن آماده شده و آن را براق به اندازه کافی است که شما حتی ممکن است آن را فراموش کرده ام وجود دارد.

برای شروع VSSL بسیار سرد به دنبال, که باعث می شود آن را راه بیشتر incentivizing آماده می شود. این یک red tube ارائه می دهد که هیچ نشانه ای از اینکه یک کیت کمک های اولیه. در عوض به نظر می رسد مانند یک چراغ قوه. به دلیل آن است که یک چراغ قوه. این چهار حالت نور چراغ که unscrews نیز به طوری که شما می توانید ببینید چه شما انجام می دهند در تاریکی اگر نیاز بود. انتهای دیگر این است که یک قطب نما است که به خوبی لمس. داخل لوله وجود دارد یک رول پر شده با تمام چهل و شش ملزومات اولیه: از Steri زخم بسته شدن نوار یکبار مصرف, دماسنج, باند دستمال مرطوب ضدعفونی کننده یک عامل هموستاتيک, دستکش, موچین و مقدار زیادی بیشتر شما آماده برای هر وضعیت. بهترین از همه, رول چین تا به راحتی بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد قراردادن آن به لوله هنگامی که شما انجام می شود با استفاده از آن.

در حالی که VSSL ندارد اسپاگتی اى در آن (با عرض پوزش مادر) آن را همه چیز شما ممکن است نیاز. با تشکر از VSSL من هرگز فراموش نکنید که به یک کیت کمک های اولیه همراه با من دوباره.

VSSL کیت کمک های اولیه

حالا که شما آماده برای بدترین در اینجا چه چیز دیگری شما نیاز به یک زمان خوب در خارج:

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب