شما هرگز یک پرواز دوباره با این ابزار

من می خواهم به فکر می کنم من خیلی ملایم فرد است. مردم باید گفت چیزهایی در مورد من مثل "او نمی خواهد صدمه دیده

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

من می خواهم به فکر می کنم من خیلی ملایم فرد است. مردم باید گفت چیزهایی در مورد من مثل "او نمی خواهد صدمه دیده است یک پرواز است." و جایی که آنها در اشتباه هستید. دیگر شب پرواز پرواز به شیشه شراب من غرق خود و اگر من قبل از من در حال حاضر در یک ماموریت اختصاص داده شده به خلاص شدن از شر مگس از خانه من به طور دائم. و بنابراین من به برخی از تحقیقات انجام شده در مورد بهترین چیز برای نگه داشتن خانه خود را به خلاص شدن از شر مگس بنابراین ما می توانیم تمام زندگی در خانه های ما و نوشیدن شراب ما در صلح است.

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید در پرواز خود را به قتل سفر اما آن را باید بدون شک با این شروع پرواز کیسه. آن را فوق العاده آسان برای استفاده فقط چسبیدن به آن را در خارج از پر کردن آن با آب و آماده پرواز, مواد غذایی و آن شروع خواهد شد برای جذب مگس در هیچ زمان. کیسه های مات بنابراین شما می توانید ببینید همه غرق مگس بزرگ است که به دلیل وجود خواهد داشت یک تن از آنها.

نجات کیسه بزرگ Fly Trap

اگر هر مگس قادر به ایجاد آن گذشته خود را flybag این پرواز تله گرفتن آنها را در هیچ زمان. این براق تله می توانید در هر نقطه و پوشش داده شده با چسب مهم برای به دام انداختن هر پرواز در مسیر خود است. آن را بدون مواد شیمیایی مضر و می آید در یک بسته 25 به طوری که آنها بسیار آسان است به جای هنگامی که آنها کار خود را انجام داده.

Trappify تله های چسبنده

و گاهی اوقات شما فقط باید به امور را در دست خود. که در آن به درستی به نام جلاد می آید. آن را به شکل یک راکت تنیس و هیجانی. بر خلاف عادی پرواز مگس کش که در آن شما واقعا باید به ضربت سخت زدن آنها را اگر شما فقط یک پرواز در برق, رشته ها, آن را zap آنها را به فراموشی سپرده است. وجود ندارد و بهتر احساس.

جلاد

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن