مخترع جوان کمک می کند تا اتیوپی COVID-19 بحران

مخترعان در اتیوپی در حال توسعه شده است دستگاه ها و ابزارها برای مبارزه با COVID-19. یکی از آنها Ezedine کمیل گ

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

مخترعان در اتیوپی در حال توسعه شده است دستگاه ها و ابزارها برای مبارزه با COVID-19. یکی از آنها Ezedine کمیل گفته است DW چگونه کمبود بودجه مانع از طرح های خود را از به طور کامل بهره جوامع محلی.

پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس, پنکه, ماسک صورت و دستکش تبدیل شده اند بسیار در پی پس از آیتم ها در سراسر جهان است. منابع پزشکی و تجهیزات حفاظت شخصی است که یک مشکل بزرگ برای کشورهای فقیر مانند اتیوپی.

این بیماری همه گیر است که موجب بر ذهن خلاق هر چند جمله که از Ezedine کمیل, 18 سال, پیر, طبیعی, علم, دانش آموز از Welkite یک شهر روستایی 160 کیلومتر از پایتخت اتیوپی آدیس آبابا.

تماس با ما-دست واشر

Ezedine 30 اختراع به اعتبار خود را تا کنون. سیزده داشته اند ثبت شده توسط سازمان SaveIdeas.

یورش ویروس ارائه یک فرصت منحصر به فرد برای Ezedine. او برای اولین بار طراحی شده یک تماس الکتریکی تلگراف صابون با ساخته شده است در سنسور آن نیز می تواند عمل با استفاده از یک پدال مکانیکی در طول قدرت خاموشی — رویدادهای عادی در اتیوپی.

Ezedine گفت: اختراع شده است در آغوش توسط جامعه محلی است. پنجاه و اسپری تولید شده توسط دانشگاه محلی و توزیع در بانک ها و بیمارستان ها در سراسر Welkite.

ادامه مطلب: 'دکتر Tedros' – مرد در راس این که

یک کمبود

هواکش که کمک به بیماران تنفس هستند و حتی بیشتر از تقاضا است. اتیوپی تنها 557 هواکش با توجه به کشور و وزارت بهداشت و درمان 214 که متعلق به بیمارستان های خصوصی. که برگ فقط 163 هواکش برای COVID-19 بيمار — بیش از حد چند برای آفریقای دوم پرجمعیت ترین کشور.

"هنگامی که من شنیده ام در مورد جهانی کمبود و قیمت بالای هواکش [$30,000, €27,613 هر] من فکر کردم در مورد ساختمان را خودم" Ezedin گفت: DW. "اتیوپی مورد استفاده برای واردات ماشین آلات آن, اما من فکر نمی کنم کشورهای خارجی کمک خواهد کرد ما در این زمان است."

داشتن هرگز ساخته ونتیلاتور او مجموعه ای با جستجوی منبع باز دفترچه راهنما آنلاین. اختراع خود را با استفاده از یک کیسه پلاستیکی شناخته شده به عنوان یک Ambu کیسه های مکانیکی ونتیلاتور و یک صفحه نمایش عمل از یک تلفن همراه.

پس از موفقیت در تست یک نمونه اولیه او شروع به تولید و ارائه دستگاه های جدید به جامعه محلی.

ادامه مطلب: شیوع کروناویروس مانع اجرای انتخابات اتیوپی

Coronavirus هشدار

بعدی مخترع جوان در مورد ساخت یک دستگاه برای یادآوری مردم به لمس خود را در چهره یکی از مرکزی ماساژ جهانی coronavirus آگاهی.

"دستگاه مانند یک ساعت مچی با یک سنسور" Ezedine گفت: DW. "هر بار که دست روش صورت, دستگاه حلقه یادآوری پوشنده لباس به لمس صورت خود."

دستگاه ساخته شده است به راحتی در دسترس دور انداخته لوازم الکتریکی و مواد پلاستیکی است که نمی پوسیدگی به راحتی. او در توصیف این ابزار به عنوان "چند منظوره."

"شما به همان اندازه می تواند درخواست واحد برای نظارت بر 1.5 متر فاصله فیزیکی مورد نیاز برای مبارزه با این ویروس با استفاده از آن بر روی کمربند خود را," او گفت:.

ادامه مطلب: چگونه تست برای coronavirus کار می کند ؟

Ezedine Kamil has also created 7 Android phone apps

Ezedine کمیل نیز ایجاد 7 Android phone apps

کمبود بودجه

با وجود بهترین تلاش های Ezedine را اختراع می کند و برای رسیدن به جامعه محلی. در میان بسیاری از نوآوری تنها یک زنگ خطر آتش سوزی و تماس با ما صابون تلگراف تا کنون اجرا شده است.

"تولید انبوه نیاز به سرمایه گذاری بزرگ. آن است که فراتر از ظرفیت من برای شروع به آن را به تنهایی. آن نیاز به یک سرمایه بزرگ, تزریق," او گفت: DW. "و بزرگترین مشکل در این کشور است که مخترعان که می خواهد به کار در ابتکار عمل خود را هرگز دریافت حمایت مالی از دولت است."

زمانی که اتیوپی وزارت علوم و نوآوری در همکاری با سازمان ملل متحد توسعه Programe (UNDP) به تازگی راه اندازی یک COVID-19 چالش Ezedine بود سریع به ارسال لیست خود را از اختراعات. سال گذشته او برنده $8,000 جایزه برای طراحی الکتریکی و خورشیدی دوچرخه.

به عنوان دانش آموز روشن بی صبرانه منتظر اختراعات خود را برای جلب حمایت های مالی از هر دولت و یا سرمایه گذاران خصوصی او چشم خود را بصورتی پایدار و محکم در مجموعه عطف شور و شوق خود را از نوآوری به یک مسیر شغلی.

هدف او این است که برای ایجاد شغل برای بیکاران.

"آرزوی بزرگ من این است که به درخواست آن دسته از اختراعات هدف آن ایجاد می شد و برای در وهله اول," او گفت: DW. "برای حل مشکلات در جوامع وجود دارد."

ادامه مطلب: نظر: Magufuli را COVID-19 بی تفاوتی دستور غذا برای فاجعه است



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن