دیجیتال خود را در آینده روشن تر به نظر می رسد با خیر™ انفصال و خانه های هوشمند دستگاه های

شکستن دور با Lenovo Yoga™ Duet 7i و رنگ جهان را به خود با Lenovo E-رنگ قلم 8 به یاد داشته باشید زمانی که دستگا

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

شکستن دور با Lenovo Yoga™ Duet 7i و رنگ جهان را به خود با Lenovo E-رنگ قلم 8

به یاد داشته باشید زمانی که دستگاه طراحی شده بودند به تنها یک چیز در یک جا و برای یک کاربر ؟ دیگر نه. جهان ما در حال تغییر سریع; با فن آوری دقیق شايع تر از همیشه در زندگی روزمره ما چند وظیفه ای است به طور فزاینده تبدیل شدن به هنجار. با گرفتن و رفتن عوامل فرم صفحه نمایش ما هستند و ما حیاتی زمانی که ما بر روی بروید و یا فقط در حال حرکت از یک اتاق به اتاق دیگر در خانه خود ما.

به عنوان ما در حال پیدا کردن از راه دور کار آنلاین, آموزش مجازی و گردهمایی های اجتماعی ندارد به میزبانی از هر محل خاص—تمام طول می کشد این است که تکنولوژی مناسب. در این زمان از اتصال Lenovo متعهد به ارائه در تمام جبهه ها با ارائه بیشتر مردم با در دسترس و چند منظوره فن آوری آنها نیاز به رشد.

طراحی شده برای کمک به همه ما حرکت را به طور کامل متصل جهان, Lenovo میشود آن آخرین مصرف کننده صف به جلو با معرفی دو LTE-پشتیبانی از ویندوز 10 detachables از جمله قابل حمل Lenovo Yoga Duet 7i1 با آن تخیلی Lenovo E-رنگ قلم و Lenovo IdeaPad™ Duet 3i1 با قلم دیجیتال, ساخت آن را یک برنده روشن با دانش آموزان و multitaskers به طور یکسان.

یکی دیگر از راه برای لذت بردن از تطبیق پذیری و ارتباط شخصی در خانه است با به روز رسانی Lenovo Smart Tab M10 HD Plus (2nd Gen) با الکسا ساخته شده دررا قادر می سازد که محبوب hands-free 'حالت نمایش تجربه از الکسا® زمانی که لنگر انداخت و شارژ در آن هوشمند حوض با سود اضافه شده بودن یک تابع Android قرص برای زمانی که شما احساس نمی مانند ماندن در یک اتاق.

تجربه آنچه در آینده در عملکرد و قابلیت حمل با جدید Lenovo دستگاه های مصرف کننده در حال آمدن به بازار است.

سبک-دیدار-ماده

برای حق بیمه و دستگاه های قابل حمل که واقعا بیشتر بدون مقدار زیادی از وزن (1.16 کیلوگرم/2.55 پوند شمارش آن برگ مورد) Lenovo Yoga Duet 7i , اولین یوگا کامپیوتر با انفصال دارای نور پس زمینه™ Bluetooth (5.0) صفحه کلید برای فعال کردن آزاد working mode به همراه یک پایه قابل تنظیم برای مشاهده آسانتر و تعویض به حالت پیش نویس. و اگر جدا شدن صفحه کلید خود را و به راحتی تایپ کردن در حالی که آن را در دامان خود چند پا دور از صفحه نمایش خود را ندارد به اندازه کافی خنک یوگا Duet 7i سازگار با Intel® Wi-Fi 6 (فرفره+)2 به صورت فوق العاده-اتصال سریع و در دسترس است با اختیاری LTE/4G پوشش3 است که اجازه می دهد تا شما را به ماندن متصل از تقریبا در هر نقطه از جمله هنگامی که شما به اشتراک گذاشته شده در خانه, Wi-Fi است نازک کشیده.

طراحی شده برای ساده کردن روز خود را با این 2-در-1 ارائه می دهد طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند مانند الکسا سرویس های صوتی4 و امن تر صورت ورود از طریق مادون قرمز (IR) دوربین با سلام ویندوز است که با این نسخهها کار 3x سریع تر از اگر شما تنها با استفاده از یک رمز عبور.5 هوشمندانه حضور-سنجش از ویژگی های از نگاه توسط Mirametrix® کمک به محافظت از صفحه نمایش خود را از شانه گشت و گذار همسایگان و مکث تصویری بازی زمانی که شما راه دور; شما همچنین می توانید انتقال محتوا از صفحه نمایش خود را به یک نمایشگر متصل شده با یک به نوبه خود سر خود را.6

شامل تا 10 Gen Intel Core™ i7 پردازنده و ویندوز 10 یوگا Duet 7i ارائه می دهد یک ترکیب قدرتمند از هوشمند عملکرد اتصال و سرگرمی. این 13 اینچی شفاف TFT 2K صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی با باریک ناهنجاری و 100 درصد کانونی برای یک رنگ خیره کننده در حیطه 450 nits روشن است. موجود در دو رنگ پیچیده از جمله تخته سنگ خاکستری و ارغوانی7 و فلزی براق پایان در پوشش خود آن را چرخش سر شیک, دستگاه.

برای توجه داشته باشید آسان گرفتن و راحت بیان خلاق, فقط کاهش قابل تنظیم پایه برای راحت تر زاویه به طرح و رسم خود را با قلم دیجیتال8و یا با استفاده از جدید اختیاری قابل شارژ Lenovo E-رنگ قلم.9,10 جدید قلم ساخته شده است در سنسور هوشمند است که اجازه می دهد تا شما انتخاب کنید تا رنگ از راهنما و یا هر زندگی واقعی شی به سادگی با لمس کردن جسم از سطح با قلم نکته حالی که با فشار دادن پایین. اعمال هر گونه اسیر رنگ خود را به آثار هنری ایجاد شده در طراحی برنامه های کاربردی مانند نرم افزار Adobe® فتوشاپAdobe InDesign و Adobe Illustrator.

دریافت صدا واضح تر با Dolby Audio™ شگفت انگیز تجربه مشاهده با Dolby Vision™ به علاوه مقدار زیادی از حافظه (تا 16 گیگابایت DDR4) و ذخیره سازی (تا 1 TB PCle SSD). یوگا Duet 7i نیز ارائه می دهد تا به 10.8 ساعت عمر باتری11, بهینه سازی توسط هوش مصنوعی به طور متوسط 20 درصد12 تمدید عمر باتری زمانی که متعادل و میانه تنظیمات را فعال کنید از طریق منحصر به فرد ما خیر Q-کنترل هوشمند سرمایش از ویژگی های.

زوج با شیک Lenovo لپ تاپ 13 اینچ چرم آستین13 برای محافظت از دستگاه شما و نگه داشتن خود را از لوازم جانبی مانند شیک و همه کاره لنوو یوگا ماوس با لیزر ارائه13 در دسترس آسان. در حال حاضر شما در حال آماده به بعد در هر کجا که آن را به شما طول می کشد.

قابل حمل و آه-تا-عملی

جدید 2-در-1 دستگاه با اختیاری LTE-اتصال14 سزاوار است که برای رفتن با شما در staycation هستید استخر است چند منظوره Lenovo IdeaPad Duet 3i. نور فوق العاده فقط در 0.86 کیلوگرم (کمتر از 2 پوند) از جمله برگ, اندازه کوچک آن باعث می شود IdeaPad Duet 3i ایده آل برای دانش آموزان و رفتن-اهل عمل که نیاز به یک تابع PC اما می خواهم به سفر نور بدون بیش از حد بسیاری از دستگاه های توزین آنها را.

سازگار با درس ملزومات Lenovo اولین IdeaPad کامپیوتر با انفصال بلوتوث (5.0) صفحه کلید و برگ kickstand پشتیبانی از خیر قلم دیجیتال8 برای بدون درز notetaking. طراحی شده توسط اینتل پنتیوم® پردازنده های و اینتل یکپارچه گرافیک IdeaPad Duet 3i می آید, با, ویندوز, Wi-Fi سازگاری و دالبی صوتی برای صدا واضح تر و بدون اعوجاج.

با یک براق فلز پایه و از راه دور کار صفحه کلید را انتخاب کنید از چهار حالت استفاده در طول روز—تبلت و نوت بوک چادر و یا ایستادن در حالت—برای به دست آوردن بیشتر و سریعتر انجام می شود بنابراین شما می توانید عقب بنشینید و استراحت به عنوان شما جریان را نشان می دهد و خود را به 10.3 اینچ Full HD IPS پنل صفحه نمایش در 330 nits روشن; بدون نیاز به کانون از تلفن خود را هنگامی که شما به صورت اختیاری مدل LTE.14

موجود در گرافیت سرد خاکستری رنگ بر روی تعداد دقیق ویژگی های IdeaPad Duet 3i به دست-رایگان ارتباط آسان تر با کورتانا دستیار دیجیتال به علاوه دو 360 درجه میکروفون در حالی که باهوش حریم خصوصی شاتر در وب کمک می کند تا به شما در حفظ و امن تر از ناخواسته تماشاچیان. هوشمند خرید برای کسانی که بر روی بروید IdeaPad Duet 3i دارای دو USB-C پورت برای افزایش اطلاعات-سرعت انتقال 15جامد حافظه (تا 8 گیگابایت) ذخیره سازی (تا 128G eMMC) و تا هفت ساعت عمر باتری.16

بهترین از هر دو جهان

برای بیش از یک سال و خانواده لذت می برد الکسا دست-رایگان 'حالت نمایش تجربه و بدون نیاز به دستگاه های مختلف به سادگی با قرار دادن کامل خود را-عملکرد هوشمند Lenovo Tab به تعریف Smart Dock به شارژ. شما ممکن است بپرسید "می توانید آن را بهتر؟" بله, آن را می توانید. خیر در زمان آنچه که مشتریان دوست داشتم در مورد خود بازی اصلی-تغییر تبلت ایجاد شده در همکاری با آمازون® و آن را حتی بهتر; معرفی Lenovo Smart Tab M10 HD Plus (2nd Gen) با الکسا ساخته شده است در.

با استفاده از بینش مشتری به شناسایی فرصت هایی برای بهبود این تازه قرص طراحی شده است که آسان تر به راه اندازی و ورزشی گسترده تر 10.3 اینچ Full HD IPS صفحه نمایش سریع تر و قدرتمند تر پردازنده های تلفن همراه و براق پلاتین خاکستری پشت فلزی است که مکمل تقریبا هر خانه دکور.

طراحی شده است که قابل حمل و سبک در 460 گرم (£1) فن آوری داخل Lenovo Smart Tab M10 HD Plus (2nd Gen) با الکسا ساخته شده در یک افزایش قابل توجهی را تا 2.3 Ghz Octa-core MediaTek Helio® P22 پردازنده های تلفن همراه برای بیشتر عملکرد چند تکلیفی به علاوه یک TDDI تراشه (لمسی و درایور صفحه نمایش ادغام) برای بهتر و کارآمد تر صفحه نمایش و لمس سنجش تا 9 ساعت عمر باتری.17

به راحتی و ایمن تر ورود به سیستم خود را, قرص, و فوری صورت باز کردن ویژگی های خود را با دوربین یکپارچه. اتصال به دوستان و اعضای خانواده هنگامی که شما تب کابین با استفاده از دقیق 'کاهش' تماس از ویژگی های است که به عنوان مدرن دو طرفه آی فون به علاوه حتی پیشرفته تر الکسا امکانات ارتباطی از جمله پیام و صدای/تماس تصویری بین دستگاه های پشتیبانی شده در بدون هیچ هزینه اضافی.18

دیگر باید برای خانواده ها در خانه ماندن است افزایش بچه های خود را ارائه می دهد که کنترل والدین, اختصاصی بچه ها و مطالب و متخصص چشم, ویژگی های حفاظت برای کاهش مضر نور آبی به علاوه 'وضعیت' و 'پر از دست انداز محیط زیست' هشدار برای تشویق سالم مشاهده ژست زمانی که دست نگه داشتن تبلت.

زمانی که قرص دستی, watching YouTube™ و بازی فقط بهتر با چهار طرفه قاب باریک با 4.6 mm (0.18 اینچ) مرز باریک در هر طرف علاوه بر دو جلوی بلندگو کوک با صدای دالبی Atmos® به صورت همهجانبه صدا.

و یا رفتن دست-رایگان و ببینید چه چیزی جدید در نخست تصویری™. مدرن پارچه پوشش در Lenovo Smart Dock در جدید گرافیت خاکستری رنگ طراحی شده است به نگاه بزرگ حتی در حالی که شارژ در pogo پین کانکتور. شما همچنین می توانید بپرسید الکسا به شما بگویم که آخرین اخبار و به روز رسانی خود را نشان می دهد تقویم جستجو برای دستور العمل های خود را کنترل خانه های هوشمند دستگاه های19 و گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه شما با آمازون موزیک و به عنوان دیده بان از آلبوم فلش در سراسر صفحه نمایش—همه فقط با صدای خود را از سراسر اتاق با تشکر از سه far-field میکروفون.20

اصلاح: نسخه قبلی این وبلاگ به اشتباه اعلام کرد که Lenovo Yoga Duet 7i اینتل Iris به علاوه گرافیک. این اتحاد پس درست شده است به عنوان یوگا Duet 7i اینتل UHD گرافیک.

EMEA قیمت گذاری و در دسترس بودن18

  • Lenovo Yoga Duet 7i (شناخته شده به عنوان یوگا Duet 2020 در چین) از جمله برگ مورد صفحه کلید و فعال pen شروع خواهد شد در €1199 از جمله مالیات بر ارزش افزوده است و انتظار می رود با شروع ماه ژوئن 2020 در Lenovo.com با خرده فروشان را انتخاب کنید و از طریق SMB کانال.18
  • Lenovo IdeaPad Duet 3i از جمله برگ مورد صفحه کلید را شروع €429 از جمله مالیات بر ارزش افزوده است و انتظار می رود با شروع ماه جولای سال 2020 در Lenovo.com با خرده فروشان را انتخاب کنید و از طریق SMB کانال.18
  • Lenovo Smart Tab M10 HD Plus (2nd Gen) با الکسا ساخته شده (که شامل Smart Dock) شروع خواهد شد در €229 از جمله مالیات بر ارزش افزوده است و انتظار می رود با شروع ماه ژوئن سال 2020 با خرده فروشان را انتخاب کنید در Lenovo.com و از طریق ارتباطات از راه دور را انتخاب کنید کانال.18, 21

بازدید از خیر StoryHub newsroom برای عکس و مشخصات کامل.

1 گنجاندن کوچک من حرف ' در Lenovo کامپیوتر نام نشان دهنده اینتل CPU.

2 نیاز به اتصال به طور جداگانه خریداری شده Wi-Fi 6 روتر.

3 اختیاری LTE و 4G در دسترس هستند در انتخاب بازار. نیاز به صورت جداگانه خریداری طرح داده تلفن همراه است که ممکن است در محل. اضافی شرایط و/یا اتهام اعمال می شود. سرعت اتصال متفاوت خواهد بود با توجه به محل, محیط, شبکه, شرایط و عوامل دیگر.

4 در دسترس است در انتخاب بازار.

5 بر اساس آزمون مایکروسافت در مقایسه با زمان سپری شده بین تایپ کردن رمز عبور در مقابل تشخیص چهره یا اثر انگشت به ماشه کامپیوتر کاربر احراز هویت موفقیت است. ببینید https://www.microsoft.com/en-is/windows/windows-hello برای اطلاعات بیشتر.

6 نگاه نرم افزار نیاز به یک کتابچه راهنمای کاربر با کلیک بر روی آیتم شما می خواهید به حرکت به مانیتور خارجی را با سر جنبش مقابل در حال حرکت با استفاده از یک سنتی ماوس یا پد لمسی.

7 گزینه های رنگ ممکن است متفاوت باشد در هر جغرافیا و در دسترس بودن.

8 Lenovo قلم دیجیتال همراه است در انتخاب بازارهای تنها به طور جداگانه به فروش می رسد در تمام بازارهای دیگر.

9 Lenovo E-رنگ قلم همراه با Lenovo Yoga Duet 7i with Intel Core i7 processor در انتخاب بازار. انتظار می رود به فروش می رسد به طور جداگانه به عنوان یک مستقل و لوازم جانبی در انتخاب بازارهای بعد.

10 یک شارژ کامل از باتری لیتیوم یون با USB-C پلاگین فراهم می کند به طور متوسط تا 63 ساعت استفاده مداوم; دیگر اگر جفت نشده Lenovo E-رنگ قلم است و در حالت کم قدرت. خیر داخلی معیار تست از قلم عمر باتری بر اساس استاندارد استفاده است. نتایج واقعی متفاوت خواهد بود و بستگی به عوامل متعددی. حداکثر ظرفیت این باتری به طور طبیعی با کاهش زمان و استفاده است.

11 همه عمر باتری ادعا تقریبی و بر اساس نتایج آزمایش با استفاده از MobileMark 2014 ver 1.5 عمر باتری معیار آزمون. نتایج واقعی متفاوت خواهد بود و بستگی به عوامل متعددی از جمله محصول پیکربندی و استفاده از نرم افزار عامل شرایط بی سیم, قابلیت, قدرت, مدیریت تنظیمات روشنایی صفحه نمایش و عوامل دیگر. حداکثر ظرفیت این باتری به طور طبیعی با کاهش زمان و استفاده است. برای جزئیات بیشتر ببینید https://bapco.com/products/mobilemark-2014/.

12 مبتنی بر اینتل تایید تست. عملکرد واقعی متفاوت خواهد بود با استفاده از تنظیمات سیستم و تنظیمات.

13 سازگار با لوازم جانبی به فروش می رسد به طور جداگانه.

14 اختیاری LTE در دسترس است در انتخاب بازار. نیاز به صورت جداگانه خریداری طرح داده تلفن همراه است که ممکن است در محل. اضافی شرایط و/یا اتهام اعمال می شود. سرعت اتصال متفاوت خواهد بود با توجه به محل, محیط, شبکه, شرایط و عوامل دیگر.

15 واقعی و سرعت انتقال از USB 3.1 Gen 1 متفاوت است و بسته به عوامل بسیاری از جمله قابلیت پردازش از میزبان و دستگاه های جانبی فایل صفات و عوامل دیگر مربوط به پیکربندی سیستم و محیط های عملیاتی خواهد شد آهسته تر از سرعت 5 Gbit/s.

16 همه عمر باتری ادعا تقریبی و بر اساس نتایج با استفاده از MobileMark 2014 عمر باتری معیار آزمون. واقعی عمر باتری متفاوت خواهد بود و بستگی به عوامل بسیاری از جمله محصول پیکربندی و استفاده از نرم افزار, استفاده از, بی سیم, قابلیت, قدرت, مدیریت تنظیمات روشنایی صفحه نمایش. حداکثر ظرفیت باتری کاهش خواهد یافت با گذشت زمان و استفاده کنید.

17 تا 9 ساعت بر اساس خیر داخلی تست مرور وب شرایط. همه عمر باتری ادعا تقریبی; واقعی عمر باتری متفاوت خواهد بود و بستگی به عوامل بسیاری از جمله محصول پیکربندی و استفاده از نرم افزار, استفاده از, بی سیم, قابلیت, قدرت, مدیریت تنظیمات روشنایی صفحه نمایش. حداکثر ظرفیت این باتری به طور طبیعی با کاهش زمان و استفاده است.

18 قیمت ممکن است شامل مالیات حمل و نقل و یا گزینه های و موضوع بدون اطلاع قبلی تغییر; شرایط و ضوابط اضافی اعمال می شود. در قفسه تاریخ ممکن است متفاوت باشد با جغرافیا و محصولات تنها ممکن است در دسترس در انتخاب بازار. همه ارائه می دهد موضوع را به در دسترس بودن. خیر این حق را برای تغییر ارائه محصول ویژگی ها و مشخصات در هر زمان بدون اطلاع قبلی.

19 سازگار خانه های هوشمند دستگاه های مورد نیاز و جداگانه به فروش می رسد.

20 میانگین فاصله از far-field میکروفون بستگی به عوامل متعدد از جمله حجم صدای خود را سر و صدای پس زمینه و تنظیم حجم. توصیه می شود به استفاده از تا 3 متر (9.8 فوت) به دور است.

21 تنها در دسترس در انگلستان و آلمان و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا.

خیر, IDEAPAD, یوگا و علائم تجاری خیر. مایکروسافت, ویندوز, ویندوز سلام و کورتانا علائم تجاری شرکت مایکروسافت نگاه توسط MIRAMETRIX یک علامت تجاری از Mirametrix Inc. بلوتوث یک علامت تجاری از Bluetooth Special Interest Group (SIG). نرم افزار Adobe Photoshop, InDesign و Illustrator علائم تجاری از نرم افزار Adobe. اندروید و یوتیوب علائم تجاری گوگل, LLC. دالبی DOLBY AUDIO, DOLBY VISION و DOLBY ATMOS علائم تجاری, Dolby Laboratories, Inc. اینتل Intel Core و Intel Pentium علائم تجاری از شرکت اینتل و یا شرکت های تابعه آن در ایالات متحده و/یا کشورهای دیگر است. آمازون, الکسا, الکسا ساخته شده در آمازون موسیقی و نخست تصویری علائم تجاری آمازون Technologies, Inc. MEDIATEK HELIO یک علامت تجاری از MediaTek, Inc. دیگر شرکت محصول و خدمات نام ممکن است علائم تجاری و یا علائم خدماتی از دیگران و اموال از صاحبان مربوطه می باشند. ©2020, Lenovo Group Limited.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب