صورت خود را در بدن و لب سزاوار انواع مختلف کرم های ضد آفتاب — در اینجا آنهایی که به

پایین رفتن از کرم های ضد آفتاب راهرو از محله خود داروخانه در بهار و تابستان می تواند یک کمی دلهره آور است. چشم

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

پایین رفتن از کرم های ضد آفتاب راهرو از محله خود داروخانه در بهار و تابستان می تواند یک کمی دلهره آور است. چشم خود را احتمالا لعاب بیش از زمان شما را انتخاب کنید یک بطری و شما ممکن است در نهایت گرفتن پوشش شما نیاز دارید. وجود دارد چند چیز به خاطر داشته باشید هنگامی که می آید به انتخاب ضد آفتاب از SPF سطح به چگونه گرفتگی منافذ آن می شود. ما کبوتر به یک زن و شوهر از پیشنهادات چگونه بهترین فروشگاه برای کرم های ضد آفتاب در تابستان امسال شروع با آنچه به دنبال در بطری (و آنچه در آن است).

بزرگترین چیزی که به نگاه کردن به این نوع از حفاظت شما در حال گرفتن. کم نیست در خواندن برچسب زیرا نه همه کرم های ضدآفتاب هستند حتی اگر آنها را به همان SPF شماره. به گفته انجمن سرطان آمریکا وب سایت شما باید "را انتخاب کنید کرم های ضد آفتاب با طیف گسترده ای' حمایت می کند. کرم های ضدآفتاب با این برچسب محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه UVA و UVB." این سایت توضیح می دهد که در حالی که تمام کرم های ضد آفتاب محافظت در برابر آفتاب سوختگی و سرطان پوست-باعث UVB تنها broad-spectrum آنهایی که محافظت در برابر UVA که می تواند منجر به خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس.

وقتی که می آید به شماره SPF آن نیست فقط خودسرانه است. "شماره SPF است که سطح حفاظت کرم های ضد آفتاب را فراهم می کند در برابر اشعه های UVB," با توجه به سایت. اما این بدان معنی نیست که 100+ است که همیشه جواب, حتی اگر آن است که بیشترین تعداد است. "SPF بالاتر اعداد به این معنی حفاظت بیشتر اما بالاتر بروید کوچکتر تفاوت می شود" ACS سایت هشدار می دهد. برای بافت این سایت توضیح می دهد که با spf15 کرم های ضد آفتاب فیلتر کردن حدود 93 درصد از اشعه UVB SPF 30 حدود 97% SPF 50 حدود 98 درصد SPF 100 حدود 99% هشدار داد که "هیچ کرم های ضد آفتاب محافظت می کند شما به طور کامل."

صورت:

EltaMD اشعه ماوراء بنفش روشن ارضا روی صورت, کرم های ضد آفتاب وسیع الطیف با SPF 46

وقتی که می آید به صورت خود کرم های ضد آفتاب است که شده است به خصوص ساخته شده به غیر comedogenic (non-گرفتگی منافذ) خوب است برای پوست های حساس. این EltaMD اشعه ماوراء بنفش روشن ارضا روی صورت, کرم های ضد آفتاب دارای 4.3-امتیاز ستاره با بیش از 3500 بررسی و نیز مشتق شده از یک ماده معدنی مبتنی بر فرمول نیاسینامید هیالورونیک اسید و لاکتیک اسید اضافه شده به نگه داشتن پوست خود را خوشحال.

Neutrogena فوق العاده محض صورت غبار اسپری ضد آفتاب SPF 55

این sheer, سبک وزن, اسپری ضد آفتاب صدق می کند به راحتی و مقاوم در برابر آب تا 40 دقیقه است. آن را مناسب برای نگه داشتن در کیسه های خود را و به راحتی درخواست مجدد بدون slathering در لوسیون های بدون آینه است.

La Roche-Posay Anthelios روشن پوست خشک را لمس کنید کرم های ضد آفتاب

اگر شما تمایل به جوش انتخاب این روغن ضد آفتاب. این پوست برای محافظت از پوست خود را از اشعه های UVA و UVB قرار گرفتن در معرض, به علاوه آن را بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها است.

بدن:

Neutrogena فوق العاده محض خشک-Touch کرم های ضد آفتاب

یکی از بزرگترین شکایت در مورد بدن کرم های ضد آفتاب است که می توان آن را چرب و ضخیم. این Neutrogena فوق العاده محض خشک-Touch کرم های ضد آفتاب هر دو مقاوم در برابر آب (تا 80 دقیقه) و غیر چرب است. با طیف گسترده ای SPF 100+ شما محافظت شده از هر سطح از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش. بیش از 1000 بررسی را ترک و آن را با 4.5 ستاره امتیاز.

Supergoop! آفتاب-هجوم روغن ضد آفتاب SPF 50

Supergoop! آفتاب-هجوم روغن ضد آفتاب SPF 50, $38: این روغن ضد آفتاب برای محافظت پوست خود را در حالی که به آن تب و تاب بودن سالم. آن را مقاوم در برابر آب تا 80 دقیقه است و دارای آنتی اکسیدان و غنی از مواد تشکیل دهنده مانند گل همیشه بهار meadowfoam, & دانه انگور عصاره.

خورشید بوم اصلی لوسیون ضد آفتاب SPF 30

خورشید ادم بیکار و تنبل است. این یکی وگان و صخره پسند بنابراین شما می توانید احساس خوبی در مورد استفاده از آن. این کرم مرطوب کننده و خواهد تا 80 دقیقه است.

لب:

Supergoop! فیوژن بالم لب با SPF 30

اکثر SPF آرایش نمی کند و انجام یک کار بزرگ در حفاظت از ما, اما یکی از آن استثنا است و ضدآفتاب مرطوب کننده لب. قبل از آن از یک مرطوب کننده لب که Supergood! فیوژن بالم لب ارائه می دهد طیف گسترده ای SPF 30 برای حفاظت از آسیب پذیرترین و حساس. با 4.4 ستاره امتیاز از 220 بررسی این مومیایی جفت حفاظت از آفتاب با کرم مرطوب کننده عصاره آفتابگردان و عسل برای نگه داشتن لب های خود را مرطوب.

خورشید ادم بیکار و تنبل مومیایی کردن لب با SPF 30

این سه ویژگی پک نارگیل موز و هندوانه از مومیایی کردن لب. آن را دارای ویتامین E و آلوئه ورا برای آبرسانی به علاوه با spf30 برای محافظت در برابر آفتاب.

Aquaphor لب محافظ و ضد آفتاب پماد

مخلوط Aquaphor را تغذیه ویتامین ها و کره درخت روغن قلم با SPF 30 و شما باید از یک مرطوب کننده لب که بیش از فقط مرطوب.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن