Zain Bahrain راه اندازی 5G تجاری خدمات

Zain گروه اعلام کرد که تلفن همراه خود را عملیات در بحرین راه اندازی کرده است 5G خدمات تجاری ایجاد تغییر قابل ت

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Zain گروه اعلام کرد که تلفن همراه خود را عملیات در بحرین راه اندازی کرده است 5G خدمات تجاری ایجاد تغییر قابل توجهی برای پادشاهی صنعت مخابرات پرورش جدید و نوآورانه با مدل های کسب و کار و باز کردن فرصت های شغلی برای بسیاری از بخش ها.

دولت از هنر 5G شبکه ساخته شده در مشارکت با راه حل های جهانی ارائه دهنده اریکسون را قادر می سازد مشتریان برای بهره مندی از فوق العاده با سرعت بالا اطلاعات بسیار کم پوشیدگی و فوق العاده-قابلیت اطمینان بالا و رها بسیار متصل فن آوری روند مانند واقعیت مجازی, واقعیت افزوده و اینترنت اشیاء (IoT).

به عنوان 5G می شود جریان اصلی Zain بحرین ادامه خواهد داد و تعهد خود را برای تبدیل صنایع و افزایش مردم دیجیتال زندگی و کشف جدید موارد استفاده و تصرف جریان درآمد جدید با پرداختن به صنعت دیجیتالی.

Zain نایب رئیس و مدیر عامل شرکت Bader, Al Kharafi اظهار داشت: "Zain Bahrain 5G را راه اندازی نشان می دهد ما مستمر تعهد به سرمایه گذاری در دیجیتالی و آخرین فن آوری برای بهره مندی از مشتریان ما و ما نقش کلیدی در پادشاهی اقتصادی چشم انداز 2030."

Fadi فرعون رئیس جمهور اریکسون خاورمیانه و آفریقا گفت: [من"ما همچنان به همکاری نزدیک با Zain برای گسترش همکاری استراتژیک بین شرکت ها و حمایت از تجاری rollout از 5G در سراسر بحرین. این خبر تایید ما رهبری جهانی به عنوان ما همچنان به تغییر در این دوران-تعریف تکنولوژی در سراسر جهان به درایو اینترنت اشیاء (IoT) صنعت 4.0, دیجیتالی, جامعه و باور نکردنی جدید پهن باند تلفن همراه تجربه است."[/i]

Zain Bahrain خواهد شد گسترش 5G پوشش در سراسر پادشاهی در طول سال 2020 ادامه خواهد داد به رشد شبکه 5G در سال 2021 و فراتر از آن. علاوه بر این اپراتور نیز نوسازی و گسترش شبکه 4G LTE به صورت بی سابقه ای را تجربه تلفن همراه در هر دو 5G و دستگاه های 4G.

این تجاری راه اندازی در بحرین به دنبال راه اندازی خدمات 5G در Zain کویت و Zain عربستان سعودی در طول 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب