Zain را الهام بخش, رمضان, تلویزیون, تجاری بیش از 12 میلیون بازدید

• قریب به اتفاق مثبت جهانی در واکنش به Zain پیام از امید در میان COVID-19 بحران• TVC تحت عنوان " خدا نمی خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

• قریب به اتفاق مثبت جهانی در واکنش به Zain پیام از امید در میان COVID-19 بحران
• TVC تحت عنوان " خدا نمی خواهد رها آمریکا soundtrack آغاز با "تا زمانی که یک واکسن آماده است بیایید تزریق جهان با بشریت است."

Zain گروه پیشرو مخابراتی تلفن همراه مبتکر در هشت بازار در سراسر خاورمیانه و آفریقا به تازگی راه اندازی آن جدیدترین تلویزیون تجاری (TVC) به مناسبت آغاز ماه رمضان. مطالب بلافاصله انباشته قابل توجهی بهره در سیستم عامل رسانه های اجتماعی با 2.35 دقیقه طولانی تجاری در حال جستجو و مشاهده عربی محتوا در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی بیش از 12 میلیون بازدید در یوتیوب (https://www.youtube.com/watch?v=0bF16Ph3uEI) در عرض یک هفته. TVC نیز در پخش منطقه ای و محلی شبکه های تلویزیونی در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا.

مفهوم پشت زین آخرین TVC است که تحت عنوان"Zain را تسلی'که همچنین تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان"خدا نمی خواهد رها آمریکااست بر اساس ارائه یک پیام از امید در میان زمان شرایط استثنایی در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس. تکان دهنده اثرات این ویروس در سراسر جهان ساخته شده TVC آرامش کلمات به طنین حتی عمیق تر با بسیار سپاسگزار بینندگان. کلمات مانند "خدا نمی خواهد رها ما" و "او ما را غنی تر نسبت به چیزی نیاز" در داخل همراه با موسیقی متن فیلم تجاری ارائه شده هوا از امید و خوشبینی برای مردم تحمل سختی ها در طول این زمان دشوار است.

TVC شروع می شود با تصاویر جهان ایستاده متحیر در هشدار دهنده گسترش این ویروس و با توجه به راه هایی برای کنترل آن با موسیقی متن فیلم بیان "تا زمانی که یک واکسن آماده است بیایید تزریق جهان با بشریت است."

Zain متمرکز تجاری در اثر Coronavirus در همه مهمترین افراد در پزشکی و امنیتی مقدم و نمایش همه گیر است اثر مخربی در جدا کردن خانواده ها و اعمال اجتماعی فاصله. این انعکاس در شعر "من مادر من این موضوع چیست ؟ که در آن همه مردم رفته است؟"

Zain همچنین مصرانه خواست تا احساسات عاطفی مردم تکیه می کنند در زمان دشواری از جمله صحنه ای که در آن کودکان نگاهی به کعبه در مسجد بزرگ مکه و تعجب می کنم که چرا آن خالی است و زمانی که آن را بازگشت به حالت عادی; thronging با مؤمنان.

در این سال TVC یک کار انسان دوستانه از هنر تلاش را به راحتی نهایی رفاه و اميد است که خدا را بالا بردن این رنج و این که خانه از عبادت باز خواهد شد یک بار دیگر و عزیزان دوباره دیدار خواهد کرد.

هر ماه رمضان Zain به دنبال ارائه یک پیام جدید در آن TVCs که لمس بر مناسب ترین مسائل در زندگی و در این سال بود هیچ تفاوتی ندارد. قبلی TVCs زین خطاب صلح و تحمل و برجسته رنج پناهندگان و اثرات ناشی از اختلافات و درگیری های مردم در منطقه ای. این شرکت با همکاری با نهادهای جهانی از جمله سازمان ملل متحد برای رسیدن به آن پایداری و اهداف بشردوستانه و ابلاغ از جمله در آن ماه رمضان TVCs.

آن است که مرکزی برای Zain که آن تبلیغات منعکس کننده ارزش های خود را با نام تجاری است که بر اساس سنگ بنای هر جامعه و کشور است که در آن خدمت می کند. Zain انداز خود را به عنوان یک تسهیل کننده است که مردم را قادر می سازد برای لذت بردن از جنبه های زندگی خود را به اشتراک گذاری موارد با دوستان و خانواده یکپارچه.

'Zain را تسلی" آیا در صورت چالش های فنی که در حال تولید است. عمده ملی مستندات در سراسر جهان ساخته شده است آن را دشوار برای اعضای خدمه به برقراری ارتباط, سفر, فیلم و فیلم. خدمه بود به بهانه ای خود را برای این پروژه هر چند Zain تیم غلبه بر این چالش ها به اطمینان حاصل شود که پروژه به پایان رسید و پیام امید به اشتراک گذاشته بود.

TVC را ایده اصلی ایجاد شد Zain تیم در کویت در حالی که ویدئوگرافی خدمه نشات گرفته از مصر است. TVC تولید شد توسط شادی محصولات در کویت و کارگردانی سمیر عبود از لبنان. شعر نوشته شده بود هبا حمدا و موسیقی تشکیل شده توسط کویت بشار shatti را از دست ندهید در حالی که TVC را تنظیم موسیقی انجام شد و توسط Michel Fadel میکس و مستر توسط Rabea Saydawi با صدای خواننده توسط راما Rabbat.

قابل توجه واکنش های مثبت به TVC در یوتیوب و دیگر در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی گنجانده شده است: "Zain را TVCs همیشه برنده آنها ما را احساس طعم ویژه ماه مبارک رمضان, عید و موارد دیگر." یکی دیگر از بیننده اظهار داشت:"این غیر معمول نیست. هر سال Zain mesmerizes ما با TVC من می تواند به توقف تماشای!" بیشتر بیننده اظهار داشت: "من می خواهم این بازی را یک میلیون بار به دلیل آن را واقعا لمس احساسات" در حالی که دیگر راضی بیننده نظر "پس از ماه از این بحران من امیدوارم که جهان است پر از عشق و صلح است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب