صفر موارد: چگونه جزایر اقیانوس آرام نگه داشته coronavirus در خلیج

در حالی که بقیه جهان در تلاش برای کنترل cornavirus شیوع جدا شده از جزایر اقیانوس آرام موفق به حفظ جمعیت خود را

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

در حالی که بقیه جهان در تلاش برای کنترل cornavirus شیوع جدا شده از جزایر اقیانوس آرام موفق به حفظ جمعیت خود را امن – در بخش با توجه به درس های آموخته شده از قبلی بهداشت بحران.

رمان coronavirus گسترش سریع و خائنانه به تقریبا در هر گوشه از جهان این ادعا تقریبا 319,000 زندگی که از روز شنبه و وادار کردن ده ها میلیون نفر را پناه در انزوا. اما یک تعداد انگشت شماری از کشورهای اند در امان بحران – و بسیاری از آنها کوچک و نسبتا تحت توسعه پایگاه های پراکنده در سراسر اقیانوس آرام است.

فقط 15 کشور به نظر نمی رسد در سازمان بهداشت جهانی لیست کشورهای بدون هر گونه موارد گزارش شده از این ویروس است که در حال حاضر آلوده بیش از 4.6 میلیون نفر در سطح جهان است. سوالات باید در مورد صحت این گزارش از حداقل سه نفر از کسانی که در سازمان ملل به کره شمالی آذربایجان و ترکمنستان تمام مرزهای کشور با تایید موارد بالا و نرخ مرگ و میر.

فیزیکی فاصله بین جزیره کشورهای اقیانوس آرام همراه با swift پاسخ در اولین مراحل بیماری همه گیر به نظر می رسد به عایق کشورهایی مانند سومالی تووالو, the Marshall Islands, ایالات فدرال میکرونزی, نائورو نائورو این جزایر جزایر تونگا و وانواتو از بحران است.

"وجود دارد تعدادی از دلایل که چرا این کشورها شده اند قادر به جلوگیری از هر گونه عفونت و اما بزرگترین است که به سادگی که آنها برکت جغرافیایی انزوا" گفت: Sheldon Yett که نشان دهنده صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در 14 سازمان ملل در سراسر اقیانوس آرام.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

اقدام سریع

"آنها همچنین بسیار سریع برای محدود کردن و سپس اعمال یک ممنوعیت آشکار در پروازهای ورودی و کشتی ها به این معنی است که آن را بسیار دشوار است برای هر کسی که ممکن است ویروس برای رسیدن به این مکان" او گفت:, و اضافه کرد که انگیزه سلیمان' دولت بسیار ساده بود.

"آنها می تواند ببینید که چه می گذرد در دیگر نقاط جهان; آنها را دیدم در اخبار تلویزیون در خیابان های نیویورک یا لندن و آنها را درک آنچه اتفاق می افتد در فرانسه و ایتالیا و آنها را درک خطرات آنها مواجه شده اگر این بیماری رو به جوامع خود," او گفت: DW. "به طوری که آنها بسیار تهاجمی در اقدام به بستن مرزهای خود را."

نه هر کوچک اقیانوس آرام جزیره بود قادر به نگه داشتن بیماری در خلیج با یک تعداد موارد گزارش شده در فیجی که در آن Yett استوار است اما قابل توجه خوشه در گوام است که نقطه داغ برای منطقه است.

اکثریت قریب به اتفاق این موارد بودند روی عرشه ناو یو اس اس تئودور روزولت و یک ناو هواپیمابر بود که تا زمانی که به تازگی از منوی view در گوام است اپرا بندر پس از بیش از 1,150 از رگ 5,680 خدمه آزمایش مثبت برای ویروس. روز یکشنبه کشتی بود پشت در دریا و انجام تمرینات قبل از بازگشت به استقرار – اگر چه گزارش شده است از بیش از یک دوجین از عفونت های جدید روی.

Yett معتقد است که اقیانوس آرام دولت نیز عمل کرده و به سرعت به عنوان آنها هنوز هم تازه خاطرات از بیماری های دیگر است که باید ویران جوامع خود. پاپوآ گینه نو است و در سال گذشته مبارزه شیوع مالاریا مقاوم در برابر مواد مخدر سل و تب دانگ با پشه-بیماری منتقله نیز گزارش شده در تعدادی دیگر از کشورهای عربی.

ادامه مطلب: فیلیپین: چگونه زنان پرداخت قیمت همه گیر ناشی از کمبود بهداشت و درمان

Infografik - Coronavirus, What´s in the name? - EN

ساموآ سرخک

مسلما بدترین شیوع در ساموآ در ماه اوت سال گذشته زمانی که یک مسافر پا کردن یک پرواز از نیوزیلند با یک تشخیص داده نشده مورد سرخک. این بیماری به سرعت در حال گسترش بود و تنها تحت کنترل در آورد در ماه ژانویه که در آن زمان تخمین زده می شود 5,520 مردم آلوده شده است – نزدیک به 3 درصد از کل جمعیت و 83 نفر فوت کرده است. اما هفت نفر از مرگ شد و در سن زیر 15.

که تجربه خشکیده در اخیر خاطرات Samoans گفت: Yett, همراه با تصاویری از افرادی که تا به حال نشده است واکسن سرخک حلق آویز قرمز پارچه های خارج از خانه های خود. برخی از پیام های مانند "ما نمی خواهیم به مرگ" و "کمک به ما!"

"هیچ چیز تمرکز جامعه ذهن مانند شیوع است که جان بسیاری از کودکان خود را," او گفت:. "مردم تبدیل به سنگ شده بودند."

ادامه مطلب: استرالیا آهسته واکنش به بحران coronavirus

آن, آیا, اما, اثر نیاز به اجتماعی فاصله نیاز به بستن مدارس و کسب و کار تا زمانی که بدترین بود, بیش, برای مردم به ماندن در خانه خود را محدود تماس های اجتماعی با دیگران و دیگر اقدامات بهداشتی.

"ما تا به حال یک زمان واقعا سخت با سرخک, تا زمانی که من شنیده ام در مورد این ویروس جدید که به ویژه بر مردم با ریوی مزمن یا مشکلات تنفسی من می دانستم که ما تا به حال به عمل سریع گفت:" دکتر Leausa ناصری مدیر کل ساموآ است وزارت بهداشت ،

"ما شروع به صدور توصیه های سفر در اوایل ژانویه 20 و قطع تماس های ورودی پروازهای نیوزیلند و استرالیا و فیجی و همسایه American Samoa فورا" او گفت: DW. "من می ترسید که اگر این ویروس را به کشور ما پس از آن وجود خواهد داشت مقدار زیادی از انتقال و اعداد خواهد منفجر شود."

ادامه مطلب: نیوزیلند شل محدودیت هیچ مورد جدید

برنامه های آموزش و پرورش

علاوه بر محدودیت های مسافرتی را ساموآیی دولت جدید معرفی شده سلامت آموزش و پرورش برنامه ها اغلب از طریق رسانه های اجتماعی, جامعه, مراکز و کلیساها در حالی که کشتی را که کالاهای مورد نیاز در جزایر مورد نیاز برای off-load تحت سخت مقررات قرنطینه.

Yett می گوید آن است که بسیار خوش شانس است که بسیاری از جزایر اقیانوس آرام موفق به جلوگیری از coronavirus موارد به عنوان "مهم است به یاد داشته باشید که چقدر آسیب پذیر بسیاری از این جوامع هستند," او گفت:.

"دیابت بیش از حد تنش و دیگر بیماری های شایع در جزایر و آن عوامل را ساخته اند هر شیوع بسیار بدتر," او گفت:. "همچنین امکانات بهداشت و درمان در اینجا اغلب بسیار محدود تنها با بسیاری از تخت های مراقبت ويژه پنکه و پزشکان آموزش دیده برای ارائه پشتیبانی که مورد نیاز خواهد بود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن