اینسرت الماس تراشکاری 150612 SNMG پرامت PRAMET تکنیک ابزار نوین

به نوع ای که اصلی قابلیت و امکان به کارگیری به جهت فلزات مشقت بار همچون فولاد، استیل و چدن می باشد. براده شکن

توسط NEWSCENTERALS در 16 آبان 1401
به نوع ای که اصلی قابلیت و امکان به کارگیری به جهت فلزات مشقت بار همچون فولاد، استیل و چدن می باشد. براده شکن یا چیپ بریکر الماس تراشکاری که وابسته به شرکت ساخت کننده الماس و میزان مرغوب بودن فنی آن است، دسته تراز هندسی الماس را ابلاغ می کند یا به نوعی نشانگر گل بر روی الماس است. این بخش به جهت هر شرکت ایجاد کننده اینسرت متعدد می باشد و لازم هست به کاتالوگ آن شرکت مراجعه شود. به جهت انتخاب براده شکن باید قطعه کار و روش انجام کار را در حیث گرفت. در حین عملیات سنگ زنی، حرکت اولیه برشی می‌تواند به قطعه فعالیت یا این که به ابزار اعمال شود، که به هندسه آنها بستگی دارد. گوشه و کنار سنگ زنی شامل ذرات دشواری مثل کاربید سیلسیم یا آلومین میباشد که اهمیت یک نگه دارنده (ماتریس) به یکدیگر چسبانده شده‌اند.
  • برای کاربردهایی نظیر button mills یا این که in radius groove turning به کارگیری میشود.
  • ویژگی‌ها، مربع یا حتی هشت ضلعی برای ارتقا تعداد لبه‌های جداگانه که می‌تواند به عنوان یک کناره بعد از دیگری زمانی که فرسوده می‌شود، باشد.
  • پس از تایید لحاظ شما توسط کارشناسان کشور ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید لحاظ امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف اکران داده میشود.
  • شکل می‌تواند گرد باشد تا حداکثر اقتدار لبه، به صورت الماس باشد تا یک نقطه تیز به لطف برش داده شود.
  • به نيروهاي ايجاد شده جهت بدهد تا پايداري بيشتري حاصل گردد و نقش مهمي در جريان براده توليد شده، ايفا نمايد.
اگرچه الماس اساسی زاویه ۰ جايگاه به جهت اتومبیل کاری های سنگین استعمال می شود. استفاده از فولاد اهمیت آلیاژ قادر در تولید این الماس ها سبب شده هست که سختی خویش را در دماهای بالا به راحتی نگهداری کنند. امکان براده برداری در همین الماس 3 برابر الماس فولادی می باشد و ارتفاع قدمت متوسطی دارد. به رخ کلی الماس های قدم زنی در دو نوع داخل تراش و رو تراش وجود دارند. این امر باعث می‌شود که لبه‌های قطعات فلزی و حتی غیر فلزی برای عملیات جوشکاری صاف بوده و مرحله مناسبی را ساخت کنند. تلرانس الماس که اهمیت حروف انگلیسی مشخص می شوند، به جهت مقدار دقت الماس به عمل می فرآیند که معمولا فی مابین A برای دقیق ترین تا U به جهت کم توجه ترین آن ها استعمال می شود. برای مثال برش های شرکت کرولوی با کد MGMN و کمپانی سندویک اهمیت کد N123 به فروش می رسند. الماس های گامزنی یا این که دنده زنی که به طور معمول دارای کد IR یا ER تولید می شوند. ماده سیمانی دیگر، براساس تیتانیوم کاربید بایندر به طور معمول نیکل است. زاويه تنظيم مناسب به کناره چیره امكان مي‌دهد كه پوسته‌هاي سخت و ساينده را به جاي تكه تكه كردن برش بزند. به علت طبيعت مخرب پوسته‌ها، تعیین زاويه ورود مطلوب روي عمر ابزار تأثير مهمي خواهد داشت. در بسياري از ماشينهاي تراش جديد، سرعت اسپيندل به طور همزمان دارای حركت ابزار به سمت مركز، يا به عبارت ديگر كاهش قطر، متناسب اهمیت آن، افزايش مي‌يابد. البته براي قطرهاي خيلي كوچك و نزديك به مركز اين افزايش شتاب اسپيندل به خاطر محدوديت دو موتور، قابل اجرا نمي‌باشد. همچنين اگر يك قطعه كار داراي قطرهاي متفاوت، روي سطح های مخروطي و قوس‌دار، باشد شتاب برشي بايد در ارتفاع اين تغييرات در نظر گرفته شود.

مشخصات و ویژگی های تیغه تراشکاری SNMG زد سی سی

مثلا مارک ZCC یک عدد از همین نمونه‌ها میباشد که کیفیت بالایی نیز دارد. انواع متنوعی از الماس بوسیله همین شرکت ها تولید می‌شود. مثلا اینسرت‌های سرامیکی یکی از محصولات برای برش فلزات طاقت فرسا است. دسته‌بندی نشده فروشگاه اینترنتی فرا ابزار علاوه بر اینکه گونه های اینسرت را بصورت آنلاین بفروش میرساند میتواند مشاور بسیار مهربانی هم در خصوص گزینش بهترین نوعاینسرتباشد. به کلیک کنید اینسرت تراشکاری یا این که تیغچه تراشکاری نیز گفته می‌شود. همین الماس‌ها ابزارهایی قابل بده بستان میباشند که برای براده‌برداری و برشکاری روی فلزات استفاده می‌شود. الماس‌های تراشکاری براساس استاندارد بین المللی ISO1832.2 نام‌گذاری می‌شوند. همه تولیدکنندگان الماس در دنیا می بایست از این استاندارد به جهت نام‌گذاری استعمال کنند تا برای همه در هر کشوری فهم و شعور آن آسان باشد. ویژگی‌های مختص و موثر الماس تضمین‌کننده‌ حصول اندازه‌های یکنواخت قطعات، برش ظریف و صافی مرحله برش است.

برقو دستی قطر ۱۰ میلیمتر مارک فرا

خرید الماس تراشکاری ضروری می باشد بر حسب عمل و وظیفه آن انجام شود. همین نصیب اساسی میزان عددی می‌باشد که به ما درباره خمیدگی گوشه تیغچه تراشکاری می گوید. مشخصه و خصوصیت هر تیغچه تراشکاری شامل تعدادی بخش می‌گردد که این بخش‌ها شامل یک سری اعداد و ارقام و حروف انگلیسی می‌باشند.

الماس TNMG160408 – K3 BPC13K

هرچند می‌توان الماس سرامیکی، سرمی یا الماس به جهت کاربرد‌های درخواست کننده به کار گیری کرد. گونه های پوشش محافظ نیز به این مواد الماس برای برش سریع‌تر بزنید و استمرار بیشتر یاری می‌کند. آناتومی یک ابزار تراشکاریبیشتر چرخش اصلی استفاده از الماس قابل تعویض که در بدنه ابزار چرخش‌گیر می شود انجام می‌شود. اما هر الماس دارای کد های مشخصی اسم گذاری می شود که از این کد ها می توان کل دیتاها را استخراج کرد و الماس مطلوب را خرید.

بهترین شرکت های راستا فروش اینسرت تراشکاری

بايد اعتنا داشت كه سرعت برشي مادامي كه سرعت برهه زمانی اسپيندل و يا قطر قطعه كار سوای تغيير بمانند، ثابت خواهد بود. در عمليات پيشاني‌تراشي زماني كه ابزار به سمت مركز پيشروي مي‌كند. چنانچه شتاب بازه اسپيندل ثابت بماند، سرعت برش به طور مداوم تغيير خواهد كرد. اصولاً تراشكاري به عملياتي گفته مي‌شود كه بوسیله يك ابزار تك لبه، قطعات استوانه‌اي شكل ايجاد مي‌كند و در اكثر موردها ابزار ثابت میباشد در حالي كه قطعه كار مقطع مي‌كند.

اینسرت تی بست جور CNMG 120412-MM 1125 بسته 10 عددی

برای انتخاب ابزار تراشکاری اساسی کناره برنده، فرآورده قطعه فعالیت و شکل هندسی آن اساسی دارد. نکته ی مهمی که بایستی مد نظر قرار دهید این میباشد که فرم براده شکن هیچ ربطی به رخنه داخلی ندارد. در آیتم سایر اینسرت تراشکاری بایستی بگوییم که ارتفاع برش می بایست اساسی اندازه نشیمنگاه تیغچه بر روی قلم انطباق داده شود. مشخصه اهمیت این الماس همین است که بر اساس کالا قطعه، دشواری قطعه کار، گونه براده برداری و نوع کاربرد تقسیم بندی می شود. اما شتاب سایش الماس تراشکاری در ماشین‌کاری فولادهای آلیاژی پرکربن کمتر است. کلیدی وجود آن که ابزارهای الماسی معمولا در ماشین‌کاری چدن کلیدی درصد کربن بالا طول عمر زیادی دارا هستند البته به طور کلی ماشین‌کاری آلیاژهای آهنی و چدن توسط ابزارهای الماس پیشنهاد نمی‌شوند. برای برش دقیق گونه های فلزات از ابزاری بنام الماس تراشکاری به کار گیری میکنند. از معایب الماس تراشکاری می‌توان به سائیده شدن آن هنگام براده برداری از فولادهای قابل انعطاف و اندک کربن نام برد. شما می توانید هر مدلی را خواستید اهمیت مشاهده ویژگی ها و عملکرد های آن خریداری کنید. تلرانس در تیغچه تراشکاری اهمیت اعتنا به سایز الماس متفاوت میباشد دقیق ترین تلرانس A و کم اعتنا ترین تلرانس اهمیت کلام U سناریو دیتا می شود. الماس تراشکاریدارای اشکال هندسی متمایز هستند که شامل الماس سه گوش T، الماس لوزی ۵۵ رتبه D، الماس چهارگوش S، الماس گرد R می باشد. به جهت پوششالماس تراشکاری از موادی شامل نیترید تیتانیوم، کربنات آید تیتانیوم، نیترید آلومینیوم تیتانیوم، نیترید تیتانیوم کروم، نیترید زیرکونیوم و الماس DLC و … استفاده می شود. همین روکش ها جهت بالا بردن طول عمر و مقاومت و همینطور زیبایی کالا به عمل گرفته می شود. براي رسيدن به شتاب برشي واقعي، بايد محيط قطعه كار در قطر در اکنون برش در شتاب دوران محور ضرب شود. در فرمول مندرج در شكل7ـ3 اگر قطر بر حسب mmتعريف شود نتيجه را بايد بر 1000 تقسيم كرد تا شتاب برشي حیاتی واحد متر بر دقيقه به دست آيد. بسياري از اصولي كه براي برش فلزات با ابزارهاي تك لبه به كار مي‌رود براي ديگر روشها حتي عمليات فرزكاري كه در آن يك ابزار چند حاشیه بازه مي‌كند نيز كاربرد دارد. شما می توانید پس از اخذ سفارش، حیث خویش را در رابطه مهم کالا خریداری شده در جمهوری اسلامی ایران کالا بنویسید. زیرا اگر به درستی گزینش نشود، گوشه ذیل اینسرت ممکن است دارای قطعاتی که ماشین‌کاری را انجام میدهند برخورد داشته باشد. به گفته همین تارنما معتبر سخت‌ترین ماده شناخته شده در جهان بوده و دشواری میانگین آن ۵ برابر کاربایدهای سمانتر است. دکان ابزارماتریس مبداء تخصصیخرید اینسرت و الماس تراشو بزرگترین مرکز خرید ابزار تراشکاری و ابزار های صنعتی و تخصصی میباشد. برای یافتن جنس آیتم نظرتان از باکس کاوش به کارگیری نمایید. تراش ابزار بختیاری عرضه کننده ابزار آلات قالب سازی . اینسرت برش SANDVIK .KORLOY .WIDIA .LAMINA .WALTER .ISCAR .SECO .ARNO...

الماس تراشکاری (Insert Size)

یکی از عامل ها اهمیت در عمر ابزار آلات برشی، فرآورده ابزار است. الماس تراشکاری سخت‌ترین ماده شناخته شده در دنیا بوده و دشواری میانگین آن ۵ برابر کارباید های سمانتر است. الماس های تراشکاری (اینسرت تراشکاری – تیغچه تراشکاری ) غالبا از کاربید، کاربید میکروگرام، CBN، سرامیک، کریمت، کبالت، PCD دیاموند، فولاد مهم سرعت بالا و نیترید سیلیکون ساخته می شوند. همانطور که در بالا گفتیم اصلی ترین خصوصیت الماس تراشکاری اطمینان حاصل کردن از برش های یکنواخت قطعات و صافی تراز برش می باشد. البته ویژگی هایتیغچه تراشکاری صرفا در همین یک مورد خلاصه نمی شود و شامل ویژگی های ارزنده ی دیگری می باشد که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم. اما مهم ترین علتی که در قدمت ابزارهای برش اثر گذاری مثبت دارد، جنس خویش ابزار می باشد و مطلقا الماس تراشکاری دشوار ترین ماده ای میباشد که در دنیا شناخته شده می باشد و سختی میانگین آن 5 برابر کار بایدهای سمانته می باشد. الماس به جهت براده برداری، دنده زنی، شیارزنی، سوراخکاری، فرزکاری و اکثری مصارف دیگر آیتم به کار گیری قرار میگیرد. زاویه از برخورد دیواره الماس به قطعه پرهیز می‌کند. اگر چه الماس حیاتی زاویه 0 درجه به جهت ماشین‌کاری‌های سنگین به کارگیری می‌شود. تعیین میزان مرتبه زاویه الماس تراشکاری مناسب یک عدد از معیارهای با است. اینسرت‌های سرامیکی غالبا برای تراش فلزات دشوار مثل استیل ضد زنگ به کارگیری میشوند که بها آن ها به مراتب از اینسرت های کاربایدی معمولی بالا‌تر است. نهایی حروف نشان هنده‌ی گونه براده شکن هستند که در قسمت تحت مدل‌های متعدد آنها و کد مربوطه را مشاهده می‌کنید. چهارمین حرف نشان دهنده‌ی داشتن یا این که نداشتن براده شکن و همینطور زاویه آن را نشان می‌دهد. این ویژگی به رخ یک عدد ابلاغ و حساس سخن R معین می شود. محدوده‌ی زاویه‌ی گوشه‌ی الماس در گستره‌ی ۴۵ سکو تا ۹۰ رتبه است. Em tv آفریقای جنوبی، در نصیب تحت قاره آفریقا، برای معادن طلا و الماسش شهرت داراست .دولت آفریقای جنوبی به عنوان یک عدد از بزرگ‌ ترین. تجهیزات معدن طلا به جهت فروش در قیمت آفریقای جنوبی مه em tv آفریقای جنوبی، در قسمت تحت مجموعه کشورها آفریقا، برای معادن طلا و الماسش آوازه دارد .دولت آفریقای جنوبی به عنوان یکی از از بزرگ‌ ترین. دستگاه سنگ تخت معمولا شامل وسیله ای برای گرفتن قطعه کار است که به آن کارگیر می‌گویند. همین کارگیر می‌تواند الکترومغناطیسی بوده یا اهمیت خلاء کار کند. معمولا صنعتگران در وبسایت های خود کل دسته های اینسرت ها را اهمیت ارزش خرید درج می کنند. ارزش الماس اصلی اعتنا به پارامترهای متمایز انتخاب می شود. در همین بین مهم ترین متریال تعیین کننده ارزش سایز و رخ تیغچه تراشکاری است.معمولا سازندگان همین ابزار باید الماس تراشکاری استانداردهای جهانی را در محصولات خود رعایت کنند. به طور معمول ابزارهای وارداتی و ایجاد برندهای اعتبار و بزرگ بها بالاتری نسبت به اینسرت های داخلی دارند. وین ابزار، اعتبار ترین فروشگاه اینترنتی این بار جنس جدیدی از انواع الماس ها را عرضه می کند. برای الماس تراشکاری میتوان به الماس DNMG یا CNMG اشاره کرد. شتاب چرخش بلبرینگ در حین فعالیت یکی از از مهم‌ترین کارداران در زمان ساخت و تولید است. زیرا شتاب چرخش بلبرینگ مستقیما بر سرعت بازه زمانی ماشین آلات اثر گذاری می‌گذارد. شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده الماس‌های تراشکاری متفاوتی در مرزوبوم وجود دارند که به برخی از آن ها در تحت اشاره می‌کنیم. از حیث شیمیایی بی‌اثر و بسیار مقاوم در برابر گرما، سرامیک‌ها به طور معمول از حیث کاربردهای پرسرعت مطلوب هستند. رایج‌ترین سرامیک مواد براساس آلومینا (آلومینیوم اکسید)، نیترید سیلیکون و کاربید سیلیکون ساخته شده‌اند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن