بررسی مزایای استفاده از یوسی در بازی پابجی موبایل + معرفی کاربرد های آن

بامزایای یوسی بیشتر آشنا شوید! از جمله ویژگی های جذاب و منحصر به فرد پابجی که باعث محبوبیت آن شده می توان به

توسط NEWSCENTERALS در 9 اردیبهشت 1400

بامزایای یوسی بیشتر آشنا شوید!

از جمله ویژگی های جذاب و منحصر به فرد پابجی که باعث محبوبیت آن شده می توان به گرافیک عالی و توجه ویژه به جزئیات، قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین در مپ 100 نفره، وجود مجموعه متنوعی از سلاح ‎های جنگی، قابلیت استفاده از انواع وسایل نقلیه در بازی، پشتیبانی از موتور گرافیکی قدرتمند، افکت های صوتی خاص سه بعدی، گیم پلی جذاب و امکان انجام بازی به صورت تیمی اشاره کرد.

این بازی همانند بسیاری از بازی های آنلاین دارای قابلیت هایی است که بازیکنان تنها با کسب امتیازات لازم قادر به دسترسی به این قابلیت ها هستند. 

چرا یوسی بخریم؟!

شما می توانید با خرید یوسی، پابجی خودتان را به انواع امکانات و اسلحه های مختلف مجهز کرده و احتمال موفقیت خود را در بازی بالا ببرید . البته مزایای خرید یوسی پابجی فقط به همین موارد محدود نمی شود بلکه با خرید uc پابجی می توانید با پناه گرفتن در اماکن مختلف از خود دفاع کنید و همچنین برای حمل و نقل از انواع مختلف خودرو بهره بگیرید .

 

 

استفاده از کاراکترهای جذاب در یوسی

در کنار تمامی موارد ذکر شده حتی می توانید مراحل جدیدی را از حالت غیر فعال به فعال تبدیل کنید و اقدام به بازی کنید. جالب است بدانید حتی می توانید شخصیت های موردنظر خود را نیز در بازی خریداری کنید ! یکی از مهمترین بخش های بازی، استفاده از شخصیت ها و کاراکتر ها می باشد که کاربران عالقه بسیار زیادی به این موضوع دارند تا بتوانند با کاراکتر و شخصیت محبوب خود بازی کنند.

کاربرد های یوسی را بشناسید!

پول یوسی که با نام دلار پابجی هم شناخته می شود، در واقع یک نوع  ارز رایج در این بازی است و با داشتن آن گیمرها می‌توانند هرآنچه را که در فروشگاه بازی موجود است خریداری کنند. به همین خاطر هم خرید یوسی برای بسیاری از گیمرها دارای اهمیت ویژه ای است.

برای توضیح روشن تر و دقیق تر این ارز باید گفت که یوسی  مخفف عبارت unknown cash   است و به پولی اطلاق می شود که برای پرداخت داخل بازی طراحی شده است. شما با کمک آن می توانید از امکانات بازی به بهترین وجه لذت ببرید.

دیگر مزیت یوسی

از دیگر مزایای خرید یوسی میتوانیم به بازی بهتر و جنگ آسان تر اشاره کنیم که به بازیکن کمک زیادی میکند و باعث پیشرفت در بازی میشود چون با خرید یوسی قابلیت گرفتن اسلحه های بهتر برای گیمر مهیا می شود.

 

منبع:

https://rooziato.com/1399307431/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8/

 

 

 

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن