بهترین چربی سوز کدام است؟ معرفی چربی سوزهای قوی دکتر کرمانی

از آن‌طرف میزان کالری دریافتی‌تان کمتر از آن چیزی هست که از دست داده‌اید. زمانی چربی‌های بدن‌تان را کاهش می‌ده

توسط NEWSCENTERALS در 1 مهر 1401
از آن‌طرف میزان کالری دریافتی‌تان کمتر از آن چیزی هست که از دست داده‌اید. زمانی چربی‌های بدن‌تان را کاهش می‌دهید، عضله‌تان هم آغاز به رشد می‌کنند. علاوه بر این مصرف پروتئین سبب میگردد تا در حین فرآیند چربی سوزی شما عضلات خود را از دست ندهید. به جهت چربی سوزی شما نیازی به تمرینات هوازی ندارید.گرچه تمرینات هوازی به جهت سلامت کلی تن مفید میباشند ولی تا هنگامی که شما به میزان مطلوب کالری مصرف نمایید به جهت چربی سوزی نیازی به تمرینات هوازی نخواهید داشت. اول همین که جریان خون در افراد باعث می شود تا میزان کمتری از کاتکولامین ها وارد چربی ها شوند و تعداد گیرنده های آلفا در آن منطقه بیشتر شوند. اما در این قسمت تصمیم داریم تا در مورد این موضوع که چرا چربی بعضی از سلول های چربی لجوج هستند، به رخ مفصل برای شما توضیح دهیم. چنانچه به این موضوع عشق و علاقه مند هستید، پیشنهاد می نماییم تا انتهای این بخش نیز ما را ملازمت و همراهی کنید.
  • کاتچین موجود در چای سبز می‌تواند موجب ارتقا سوخت و ساز بدن شود.
  • برای مشاهده و خرید قرص چربی سوز و لاغری بر روی لینک و پیوند آبی کلیک کنید.
  • برای اینکه انجام این ورزش مناسب‌ترین اثر را داشته باشد شما بایستی برنامه منظم، مداوم و مهم شدت مطلوب برای چربی سوزی با ورزش هوازی داشته باشید.
موارد ذیل قرص‌های چربی سوزی میباشند که داعیه می نمایند مصرف آن ها سبب ساز به چربی سوزی و لاغری می‌شود. قرار دادن پروتین بسیار در رژیم غذایی، یک روش مفید به جهت کمتر اشتها و سوزاندن چربی های است خوردن پروتئین حیاتی کمتر چربی شکم ملازم است. افزایش مصرف پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد، کالری کمتری را وارد نماید و عضلات را مراقبت کند. یک بررسی نشان داد که مردان جوانی که به مدت 20 دقیقه و در هفته سه توشه HIIT انجام می دهند، به طور میانگین 2 کیلوگرم چربی تن در طی یک زمان 12 هفته را حتی فارغ از تغییر‌و تحول دیگری در رژیم غذایی یا این که سبک زندگی آن‌ها از دست دادند. آزمایشات متعددی نشان داده‌اند که شما حساس جایگزینی کربوهیدرات‌های تصفیه نشده می‌توانید تا حدود 17 % عده چربی تن خود را کمتر دهید.همچنین مصرف مکملهای حاوی کربوهیدرات می تواند شما را به جهت داشتن توده عضلانی خوبتر امداد کند. آنگاه از هر یک ساعت تماشای تلوزیون ۵ دقیقه را به انجام ورزش اختصاص دهید مانند دراز و نشست یا این که تردمیل.این عمل سبب می شود که در هفته شما ۲-۳ جلسه تمرینات هوازی انجام دهید. استعمال از مکمل را مد نظر قرار دهید.تحقیقات نشان دیتا است که همین مکمل در چربی‌ سوزی و سلامت کلی‌ بدن اثرگذار می‌باشد. توت فرنگی‌ و زغال اخته به مقدار مضاعف کمی کالری دارند.شما می توانید که تیتر میان وعده از همین مواد غذایی فارغ از نگرانی از ارتقا وزن استفاده کنید. چربی باطن غذا سبب ساز چاقی شما نمی‌شود بلکه میزان مازاد کالری می‌باشد که شما را چاق می‌کند.حتما اطمینان حاصل کنید که ۲۰% کالری دریافتی شما در روز از چربی های سلامت تامین شود. موادی مثل اشکال گوشت‌ها، مرغ، بوقلمون، ماهی، تخم‌مرغ، حبوبات، لبنیات و آجیل‌ها غنی از پروتئین هستند. ارتقا چربی می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت دسته دو را ارتقا دهد. می‌دانید که شایع‌ترین دلایل مرگ و میر در دنیا به استدلال ابتلای اشخاص به بیماری‌های قلبی و عروقی است. می‌دانید که سوزاندن چربی علی الخصوص چربی‌های حوزه‌ شکم بسیار مشقت بار است. آهن یک ماده معدنی مهم می باشد که عملکردهای با اکثری در بدن دارد.

قهوه بنوشید.

بهتر هست از رژیم های تغدیه که دارای مقدارهای نسبتا بالایی از مواد پروتئینی می باشند، استفاده نماییم. مهم توجه به نکته ها گفته شده می اقتدار به این شکل نتیجه گرفت که جریان یافتن کاهش خون سبب ساز کاهش بودن دسترسی کاتکولامین ها به سلول های چربی لجوج شده و همین مورد قضیه نیز برابر میباشد اهمیت کند شدن روال سوختن چربی. اما بایستی این نکته را نیز ابلاغ نماییم که متاسفانه مردها در قسمت شکم هم در گیر چربی اضافه هستند. حتما می‌دانید که علاوه بر چربی عده شده پایین پوست، یک دسته دیگر چربی در داخل شکم و به به دور اعضای درونی وجود داراست که به آن چربی بطنی یا احشایی می‌گویند که خطرناک‌ترین جور چربی است. شیر فاقد چربی، پروتئین، کلسیم و ویتامین D فراوانی در اختیار شما قرار می دهد و چربی شیر بی آلایش را نیز ندارد. اهمیت وجود نداشتن چربی، همین شیر می‌‎تواند شما را تماما سیر نماید و به علت هضم دیرتر پروتئین، زمان بیشتری در معده باقی می‌ماند. سه فنجان پاپ‌کورن ممکن است در ظاهر بسیار به حیث برسد؛ ولی کالری دوچندان یه خرده دارد. درصورتی‌که آن را فارغ از چربی یا شکر تهیه و تنظیم کنید، دارای وجود حجم زیاد، کم‌کالری خواهد بود. انواع چای را از یک گیاه تهیه و تنظیم می‌کنند و به استدلال روش‌های متفاوت فرآوری آن‌ها، خاصیت ... عمومی یکی دیگر از عوارض کمتر وزن در خارج از فصل مسابقه همین است که تن شما به جهت وصال به هدف چربی سوزی، زمانه بیشتری دارد. کاهش وزن در خارج از فصل مسابقه اهمیت میزان 0.5 کیلو گرم در هفته یا کمتر خوب است. بیشتر تحقیقات موافق‌اند که کمتر وزن 0.5 کیلوگرم در هفته ایده‌آل است. اگر این امکان نباشد، بهترین آیتم همین است که در ارتفاع دوره‌های تمرینی به آرامی چربی از دست بدهید (کاهش وزن) و شتاب به جهت چربی سوزی نداشته باشید. فیبر آب را جذب و به آرامی در دستگاه گوارش حرکت می کند و سبب احساس سیری می شود.

چربی سوزی اهمیت کربوهیدرات

ورزش های هوازی مثل دویدن، شنا، دوچرخه سواری، پیاده بر روی سرعتی و ایروبیک باعث کاهش دورکمر، کاهش چربی بدن و افزایش عده های عضلانی می شود. چیزهای متعددی به کمتر وزن و چربی‌سوزی شکم کمک می‌کنند، اما مصرف کالری کاهش از نیاز بدن‌تان، کلید موفقیت در این شیوه است. تمرین هوازی اساسی شدت مضاعف ، نوعی تمرین می باشد که شما در آن یک‌سری دقیقه (یا چند ثانیه) اهمیت شدت تمرین می‌کنید. مطالعات نشان دیتا که تمرینات HIIT می‌تواند به روش باورنکردنی‌ای در افزایش چربی سوزی و کمتر وزن موءثر باشد. ماهی به عامل این که غنی از امگا 3 است، ماده مناسب به جهت چربی سوزی به حساب می‌آید.

کاردیو خود را افزایش دهید.

که در ادامه ی مشاجره خود هر کدام از همین راهکارها را به اختصار تفسیر می دهیم. از مصرف سر خود مکمل آهن (بدون آزمایش و مشورت دارای متخصص) خودداری کنید. یک شیوه دوچندان ساده به جهت اجرای هییت، سی ثانیه دویدن حیاتی شتاب خیلی زیاد، یک‌سری دقیقه دویدن قابل انعطاف و دوباره سی ثانیه دویدن دارای شتاب خیلی بسیار و گشوده دویدن نرم است.

مصرف سرکه

این به این معنی که بدن کلیه کالری‌ غذایی که می‌خورید را اخذ نمیکند و قسمتی از غذا به رخ هضم نشده دفع می‌شود؛ به خصوص درصورتیکه آن خوراک حاوی فیبر یا پروتئین باشد. آیتم های متعددی موجود میباشد که به شما یاری می کند چربی متعددی شما را از فی مابین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر و تحول رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در روش زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد.

انجام تمرینات قدرتی

رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات تصفیه شده ممکن هست حیاتی ارتقاء چربی شکم ملازم باشد. برعکس، یک رژیم غذایی غنی از غلات تام حیاتی شاخص عده تن ذیل تر و وزن بدن همپا اساسی دور کمر کمتر همراه است. به جهت کاهش چربی شکم درجهت امداد به سلامتی‌تان، برچسب ترکیبات تشکیل‌دهنده‌ی روی موادغذایی را به‌دقت بخوانید و از محصولاتی که محتوی چربی‌های ترانس هستند، پرهیز کنید. از مصرف محصولاتی که محتوی روغن‌های هیدروژنه هستند، پرهیز کنید. در این قسمت، مجموعه توضیحات ما در زمینه ی این مسئله اهمیت که چربی سوزی از کجای تن آغاز می شود به انتها رسید. امید داریم که موارد مطرح شده در قسمت های متفاوت نوشته در مورد چربی سوزی و موضوعات مربوط به آن به جهت شما همراهان گرامی اثرگذار بوده باشند و از مجموعه مطالب بیان شده در قسمت های متعدد مقاله غایت لذت و استفاده را برده باشید. محدود کردن مصرف همین نوشیدنی ها می تواند به کاهش کالری دریافتی شما امداد کند. در عوض، نوشیدنی های فارغ از کالری مثل آب یا چای سبز را تعیین کنید. یک باز‌نگری بر روی 12 بزرگسال نشان بخشید که عصاره چای سبز در مقایسه اساسی دارونما 12٪ سبب ساز ارتقاء به گزارش این سایت می شود. رژیم‌های حاوی پروتئین بالا اصلی افزایش پروتئین، احساس سیری را ارتقاء دیتا و باعث میشود کالری بیشتری مصرف کنید. چربی سوزی فوری چربی های اضافی بدن، حیاتی هر اهداف و روشی می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، راهکارهای بی آلایش زیادی به جهت چربی سوزی فوری تن وجود دارد. شما می توانید به جهت کمتر فوری چربی خود، آنان را به شتاب و به راحتی انجام دهید.

رژیم غذایی پروتئینی داشته باشید.

چربی های لجباز در حوزه‌ ی شکم مردهاخواهشمند میباشد بخش های آتی از همین نوشتار علمی در گزینه این که چربی سوزی از کجای تن آغاز می شود را از دست ندهید و دارای ما همراه باشید. در ادامه ی همین متن، قصد داریم که موارد مهمی را به جهت شما عزیزان توضیح دهیم. ولی در این نصیب بر آن هستیم تا در مورد این مورد قضیه که تن مردها از کدام قسمت چربی سوزی و کمتر وزن را شروع می کند، اطلاعات ارزنده ای را به جهت شما همراهان گرامی عرضه کنیم. به عبارتی طور که ملاحظه کردید، در قسمت پیشین از نوشتار گزینه لحاظ کلیدی عنوان چربی سوزی از کجای بدن آغاز می شود، در آیتم نصیب های بدن خانم ها که شروع چربی سوزی شان از آنجا شروع می شود، به شکل مفصل تفسیر دادیم. اجرای صحیح تمرین متناوب می‌تواند اثر گذاری متعددی بر چربی سوزی پر سرعت داشته باشد. این تصور که چربی شکم دقیقا از همان چربی طعام می‌آید، صحیح نیست. علاوه بر آن که یک بطری نوشابه کالری بسیار دوچندان و قیمت غذایی مضاعف اندک دارد. تمرین قدرتی به تمرینی می‌گویند که در آن ماهیچه‌ها خویش را در برعلیه یک نیروی مقاومتی قرار می‌دهید. همین نیروی می‌تواند گیرایی زمین در برعلیه وزنه، یا این که نیرویی باشد که در مقابل فنر، کش یا دستگاه‌های ورزشی تحمل می‌کنید. ماهی‌ها اکثر وقت ها چربی فراوان یه خرده دارند و در موارد استثنا نیز، اهمیت چربی‌های سالم مثل امگا ۳ هستند. وقتی سبک زندگی سالمی را دنبال نمایید و از غذاهای تندرست و فرآوری‌نشده به کار گیری کنید، چربی‌ سوزی شکم نتیجه‌ی اجتناب‌ناپذیر این عادات خواهد بود. در یک مطالعه‌ی کنترل‌شده برروی مردان چاق، آنهایی‌که به‌مدت ۱۲ هفته روزانه ۱ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب مصرف کردند، توانستند نزدیک به ۱٫۴ سانتی‌متر از اندازه‌ی دور کمرشان بکاهند. بااینکه در همین زمینه مطالعات مضاعف دیگری شکل نگرفته، ولی مصرف روزمره ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری سرکه‌‌ی سیب به جهت بخش اعظم افراد بی‌خطر میباشد و می‌تواند به‌کاهش آهسته چربی‌ها یاری کند. به این خاطر و برای همین که دوچندان گرسنه نباشید و با همین معضل روبرو نشوید، به شما پیشنهاد می دهیم که در کنار کاهش ملایم مقدار کالری های دریافتی تن خویش از برنامه های ورزشی و تمرین های همین راستا امداد بگیرید. ماهی‌های سالمون، شاه‌ماهی، ساردین، ماکرل و کولی ماهی‌های سرشار از اسیدهای چرب امگا-۳ هستند و به جهت کاهش چربی‌های شکم مفیدند. تمرینات قدرتی یا استقامتی برای مراقبت و ارتقا توده‌ی عضلانی حتمی است. براساس مطالعات صورت‌گرفته برروی اشخاص دچار به پیش‌دیابت، دیابت گونه ۲ و کبدچرب، تمرینات قدرتی به چربی‌سوزی شکم امداد می‌کند. همین ها اصلی ترین نشانه ها و آرم های مربوط به چربی سوزی بنیادین بودند که حضور شما دوستان عزیز ارائه نمودیم. به شما همراهان گرامی سفارش می نماییم تا به جهت برنامه های ورزشی و رژیم های غذایی مناسب چربی سوزی نیز به کسانی که در همین حوزه ها از تخصص به اندازه برخوردار هستند، مراجعه نموده و برنامه های مورد نیاز را از ایشان کسب نمایید. درسته که سپس مصرف وعده غذایی ترشح انسولین ارتقا میابد به این ادله تقسیم نمودن کربوهیدرات و پروتئین در وعده های غذایی متفاوت سبب ارتقا مقدار میانگین انسولین در تن میشه نه افزایش شدیدش. که این مورد قضیه سبب چاقی نخواهد شد البته دقت شود که میزان کالری دریافتی نباید بخش اعظم از مقدار آیتم نیاز بدن باشه.علاوه بر اون وعده های غذایی گوناگون سبب ساز احساس سیری بیشتری در بدن میشود. در یک باز‌نگری شکل گرفته، تمرینات قدرتی باعث کاهش چربی احشایی در 78 نفر مبتلا به سندرم متابولیک شد. چربی احشایی نوعی چربی خطرناک میباشد که اندام های شکم را احاطه می کند. تحلیل دیگری نشان بخشید که 12 هفته تمرین قدرتی یار کلیدی ورزش هوازی در کمتر چربی تن و چربی شکم موثرتر از ورزش هوازی است. در حقیقت تلاش ما بر این مورد قضیه می باشد که همین تمرین ها کلیدی هم تداخلی نداشته باشند. اما در اینجا یک سوال در ذهن افراد پیش می آید که میزان مناسب و کافی از پروتئین ها، کدام میزان می باشد. در حقیقت اشخاص باید چه مقدار از این ماده را برای اخذ مزیت های تام آن، دریافت و مصرف نمایند. بعضا از اشخاص به نادرست عقیده دارند که کلیه ی آن چه مصرف می نمایند و به صورت کالری دریافت می کنند، به قسمت خاصی از تن آن ها، به عنوان مثال ران های ایشان رفته و موجب چاقی آن نصیب می شوند. همین حادثه هنگامی صورت می دهد که افراد حیاتی بیش تر وزن های نسبتا شدیدی باشد. انواع آجیل‌ها و دانه‌ها (بادام و گردو)، روغن زیتون و روغن نارگیل حساس چربی‌های سالم هستند. بهترین روزگار مصرف سی ال ای ، بهترین نتیجه های از گذر بهترین زمانه مصرف مکمل‌ها حاصل می‌شود. میزان وزن شما به عارضه ها مختلف ممکن می باشد با تغییراتی‌ شود.تا وقتی‌ که شما از رژیم خود پیروی می‌کنید از همین تغییرات موقتی وحشت نکنید. پختن سوپ سبزیجات را بیاموزید.اکثر سوپ‌های سبزیجات اصلی کالری اندک هستند که همین اذن را به شما خواهند اعطا کرد که میزان بیشتری از آن‌ها مصرف کنید. به جای استعمال از ماست معمولی‌ از ماست یونانی استفاده کنید.این ماست اساسی پروتئین بیشتر و در تمام تعیین مناسب تری می‌باشد. سعی‌ کنید که مصرف چاشنی‌‌ها و ادویجات را یاد بگیرید.تعداد متعددی از ادویه‌جات وجود دارند که نیز سلامت و هم خوش طعم هستند. خوردن میان وعده حاوی 40 گرم پروتئین فورا قبل از خواب، همچنین می‌تواند باعث افزایش سنتز پروتئین عضلانی در ارتفاع شب شود. برای تهیه و تنظیم مکمل های غذایی و دارویی از جمله قرص های لاغری و کمتر وزن و قرص چربی سوز به داروخانه آنلاین دارودراگ مراجعه کنید. برای یاری به چربی‌سوزی شکم بهتر هست روزانه ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ گرم) روغن نارگیل مصرف کنید. همانطور که می دانید عمده‌ترین استدلال برای بیش تر وزن و ارتقا توده‌ی چربی بدن، سبک ناسالم زندگی و تغذیه نامناسب است. به همین دلیل، در قدم نخستین به جهت لاغری شکم و پهلو در طب سنتی می بایست به اصلاح سبک زندگی و شیوه تغذیه بپردازید. رژیم‌های غذایی حاوی پروتئین نیز در خودداری از کاهش ماهیچه‌ها در برهه زمانی کمتر وزن کمک می‌کنند، من جمله در ورزشکارانی که حرفه‌ای تمرین می‌کنند. درواقع، مطالعات متعدد نشان می دهد که خوردن دو تا سه برابر از حد مشخص و معلوم شده پروتئین در روز می‌تواند به ورزشکاران کمک کند تا ماهیچه ها بیشتری را حفظ نمایند و چربی بیشتری از دست بدهند. گریپ‌فروت خاصیت چربی‌سوزی خاصی ندارد؛ البته فیبر محلول موجود در آن دیرتر هضم می شود و مصرف آن در عین کالری کمتر، احساس سیری را افزایش می‌دهد. یک مطالعه خیلی جالب تاثیر شگفت ‌انگیز تمرینات پُر فشار را نشان داد. در این تحقیق تعدادی مرد جوان سه بار در هفته جلسه ای 20 دقیقه‌ای تمرین هیت داشتند. پس از یک عصر 12 ماهه هر شخص به طور متوسط 3 کیلوگرم چربی قلیل کرده بود.
آخرین مطالب