تعمیر گیربکس هایما s7 با گارانتی 12 ماهه و تحویل 1 روزه

طراحی کابین چندان دلچسب به لحاظ نمی‌رسد، البته می بایست قبول کرد که امکانات اکثری در اختیار راننده و سرنشین‌ها

توسط NEWSCENTERALS در 13 آذر 1401
طراحی کابین چندان دلچسب به لحاظ نمی‌رسد، البته می بایست قبول کرد که امکانات اکثری در اختیار راننده و سرنشین‌ها قرار داده شده است. یکی از مواردی که ممکن می باشد زمان رانندگی اصلی هایما اس 7 اصلی آن خلل پیدا کنید، عدم دید به اندازه به اطراف اتومبیل هست که از ضعف طراحی بدنه همین ماشین ناشی می‌شود. مشتریان گرامی قوی خواهند بود اساسی مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از گونه های خودروها، قیمت روز و همینطور شرایط فروش اقساطی جمهوری اسلامی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.
  • آپشن‌های این اتومبیل هم، بالاتر از انتظار جامعه‌ی جهانی از یک متاع چینی به نظر می رسد چراکه، دید ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه‌ی هوا، سیستم در اختیار گرفتن پایداری الکترونیک و اکثری دیگر از امکانات همین خودرو، معمولا در یک خودروی چینی؛ عده نمی‌شود.
  • طراحی درون کابین مثل طراحی بیرون، به رخ اسپرت بوده و از مواد اول مرغوب و مهم کیفیتی ساخته شده است.
  • هایما S7 یک خودروی خانواده می باشد که بر رفاه و آسایش بخش اعظم سرنشینان تمرکز دارد.
  • کلیه حقوق و دستمزد این وب سایت متعلق به شهر آرا بوده و استعمال از مطالب آن اصلی ذکر منشا بلا مانع است.
اولین نوع در سال ۲۰۱۳، جور فیس لیفت در سال ۲۰۱۴ و دسته جدید و توربو آن در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضع گردید. ارزش های درج شده برای طرح های فروش فوری آذرماه اعمال شده و برای کسانی که همین خودروها را از قبل در طرح های پیش فروش خریداری کرده بودند حیاتی به عبارتی بها پیشین تحلیل خواهد شد. بها ارزش اسباب و اثاث یدکی هایما کارخانه به جهت گیربکس دستی این خودرو 71 میلیون و900 هزار تومان و برای فرآورده اتوماتیک 78 میلیون و 900 هزار تومان است. ترمز ها نیز کارایی متوسطی دارا‌هستند و خیلی نیز پایین میگیرند که البته به گفته نمایندگی و تائید بعضا از دارندگان این مشکلات پس از مدتی استفاده، خود به خود صحیح خواهند شد!

تشک قابل انعطاف خوبتر است یا تشک سفت، چرا؟

از عمده مشکلات اتومبیل های کوپه در ایران خدمات پس از فروش ضعیف آنها میباشد که برای چینی‌های مستهلک ضعف زیاد بزرگی محسوب می‌شود. هر چند همین خودرو در بخش فنی شرایط نسبتا بهتری در مقابل هم‌وطنان خویش دارد و امکانات رفاهی بیشتری هم در اختیار سرنشینان و راننده قرار میدهد البته از میزان مرغوب بودن ایجاد و مونتاژ مطلوب در مرحله قیمت بالای ۹۰۰ میلیون تومان بهره نمی‌برد. بازار خودرو از ابتدای بازگشایی بازارهای تجاری و مالی مرزو بوم در نصفه دوم فروردین ۹۹، مهم شوک شروع مجدد مذاکرات هستی مواجه شد. شوکی که روند کاهشی قیمت اتومبیلهای خارجی و مونتاژی را به دنبال داراست و باعث شده میباشد اکثری ماشین های بالای قریه سال ارزش خود را از دست بدهند. در اکنون حاضر ریسک خرید خودروهایی مثل هیوندای آزرا ۲۰۰۸ یا این که کیا موهاوی ۲۰۱۰ بالاست. دسته‌بندی نشده متأسفانه، پیدایش خوردگی در قطب های باتری هایما S7 و سر باتری های آن همگانی است. خوردگی بر روی قطب ها و سر باتری های باتری هایما S7 می تواند انتقال و دریافت جریان برق در باتری هایما S7 را مختل کند، به این ترتیب به جهت اطمینان از ارتفاع عمر و عملکرد مناسب باتری هایما S7 ، پاکسازی خوردگی فروش اثاثیه یدکی هایما ها و سولفاته ها فراوان دارای است. به جهت پاکسازی می توانید از آب جوش استعمال نمایید و بعد از اتمام عمل می توانید از گریس بر بر روی قطب های باتری هایما S7 به کار گیری نمایید تا از ایجاد مجدد سولفاته دوری کنید. جهت تصویب سفارش باتری صبا مطلوب خودرو ی خود حیاتی کارشناسان ما تماس بگیرید . البته در کنار همین معایب هایما S5 ، یکی از از مزایای طراحی داخلی همین ماشین نیز غربلیک امر خوش دست و خوش سایز آن می باشد که روکش آن نیز از چرم تصنعی و مصنوعی می‌باشد. هنگام خرید یا فروش ماشین فعالیت کرده زیرا فراوان از پیشینه سالم فنی اتومبیل اطلاعاتی در دست نداریم باید در گزینه آن اعتنا داشته باشید . او‌لین دسته هایما اس ۷ در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و پس از آن سه ورژن از آن منتشر شده است.

فروش فوری کشور ایران خودرو

سال‌ها گذشت و حساس مدیر خوب چینی‌ها، امروزه بیش از ۴۰ برند خودروساز در این مملکت عمل می‌کنند، درحالیکه بیش از ۲۰ کمپانی از این گروه، تیراژ تولیدی بالاتر از سایپا و کشور ایران خودرو دارند. آنطور که بعضا منابع گزارش میدهند هایما اس ۸ کشور‌ایران اتومبیل ( ۸ اس) قرار است کلیدی یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم به قدرت ۱۹۵ اسب بخار و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور به بازار کشور ایران رویکرد پیدا کند. همینطور یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک هم متصدی انتقال اقتدار موتور به سوی چرخ‌های جلو خواهد بود. بها اتومبیل صفر همواره برای خریداران و فروشندگان از دارای ویژه ای برخوردار است. چه به جهت مشتریان خودروی صفر و چه برای خریداران و فروشندگان خودروی کارکرده.

چقدر سود به جیب خریداران هایما از بورس متاع واریز شد؟

در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی نیز صرفا شاهد پاره ای بزرگ‌تر شدن نمایش‌گر مرکزی و ارتقا سیستم صوتی هستیم. همین تغییرات هایما را از شبکه ۶۰۰ میلیون تومان به کانال ۷۰۰ میلیون کشیده است. هم اکنون این که از حیث بسیاری کارشناسان هایما توربو خود بها پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان ندارد. همین ماشین اصلی یک موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه شده است.

هایما S۵ سفید

مشکل حیاتی این متاع در پیشرانه ضعیفش خلاصه میشد که آن هم در نسخه توربو تا حد مطلوبی از بین بردن شده و هم اکنون می توان از عجله و کشش ماشین ابراز رضایت کرد. مدام اتومبیلهای چینی در همین بخش فراتر از حد انتظار مخصوصاً ایرانی‌ها ظواهر می‌شوند. به همین دلیل، از هایما اس ۷ چینی، هم نمی‌توان غیر از همین انتظار داشت. خودرویی که اصلی دقت به رده قیمتی خود، تقریباً می‌توان گفت تراز خوبی از آپشن ها و امکانات را به جهت شما به ارمغان می‌آورد. هایما S7 در واقع اولی همکاری کشور ایران ماشین حساس همین کمپانی چینی بود که در ابتدا نسخه های تنفس طبیعی این ماشین وارد بازار شد و پاره ای آنگاه ورژن های توربو این نوع نیز روانه بازار شد. هایما S5 محصول جدیدتر این کمپانی هست که به شکل توربوشارژ و مهم همکاری سهیم های همین کمپانی یعنی فاو و یاری مزدا طراحی شده می باشد و توانسته در کنار اخوی بزرگتر خویش فروش مهربانی را در بازار کشور ایران تجربه کند.

عکس هایما S7 توربو

هایما S7 توربو در مقایسه اهمیت امکاناتی که دارد، ارزش دوچندان قابل قبولی را برای خرید توصیه می دهد، می توانید دارای اعتنا به میزان دارایی ی خود، همین نوع از مارک هایما را در اولویت قرار دهید. به جهت اطلاع از قیمت روز هر یک از جور های هایما کلیدی ما در تماس باشید. هایما اس 7 پلاس، به دلیل مجهز بودن به امکانات متعدد توانسته است در مقایسه اهمیت گونه های توربو کارایی بهتری داشته باشد. ولی ناگفته نماند هایما S7 مهم موتور 1.8 لیتری توربو و قدرتی بالاتر (188 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور) نیز ارائه شده که امیدواریم این پیشرانه ی جدید هرچه زودتر به جمهوری اسلامی ایران نیز برسد. البته سال 2006 کمپانی دولتی FAW Group، که FAW Car یک عدد از سه زیرمجموعه کلیدی آن است، برنده به خریداری تمام سهام مزدا در هایما شد. از آن سال تا امروز، Haima در کنار مارک Besturn دو زیرمجموعه اهمیت فاو در بازار چین میباشند و جالب‌تر این‌که بیشتر ماشین های هردو همین برندها از پلتفرم‌های مزدا بهره می‌برند. اما کلیدی این حالا لانگ رنج الیت ارزان‌تر از لانگ لایف لاکچری میباشد و در آن سو امکانات رفاهی تیپ لاکچری عمده است. در مورد مصرف سوخت هم هایما مدعی هست که 6P هیبریدی در هر ۱۰۰ km ۱.۳۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. اما کارشناسان اتومبیل معتقدند که همین عدد در آزمایشگاه به دست آمده و با کارایی ماشین در شهر و جاده تطابق ندارد. سیستم تهویه هایما S5 هم نظیر ماشینهای دیرین دارای دکمه‌های چرخان و نمایشگری ریز فعالیت مینماید که نمای زیبایی را در کابین این خودرو تولید نکرده است. نظیر سوراخ ورودی CD بر بر روی کنسول میانی، که متاسفانه طراحی آن هم در به عبارتی نگاه نخستین توی ذوق بیننده خواهد زد.

حکمت کارت

توصیه می شود به جهت رفع این نقص‌ به یک کارشناس و یا این که کارشناس مراجعه نمائید. افت ولتاژ در زمانه پر‌نور بودن اتومبیل به هر عاملی مربوط به فساد یا این که فرسودگی دینام است. آن‌گاه از باتری به باتری بایستی خودرو دو ساعت واضح باشد تا باتری را دوباره فول شارژ کند. درود خلل برق نیومدن پشت امپر ما چی هستش ؟اگر از باتری هستش خوبی نمایید راهنمایی کنید. توصیه ما به شما در در آغاز شارژ باتری می باشد و در صورتی که دسترسی نداشتید استارت زدن به وسیله جابه جایی باتری و در غایت باتری به باتری می باشد. اما در صورتی که مطمئن می باشید که همین صدا مربوط به دینام می باشد مطلقا به یک کارشناس مراجعه نموده تا خودروی شما را باز‌نگری و عیب یابی نمائید.

آپشن ها  امکان های تیپ های مختلف هایما S7

رفع نقص‌ در حالا حاضر در همین برنامه فروش ظرفیتی موجود نمی باشد،لطفا مجددا عملکرد نمایید. رفع اختلال در هم اکنون حاضر مجاز به خواهش نيستيد لطفا از طريق اين لينك مجددا مبادرت نماييد. مجله حوادث خبری لطفا چند ثانیه تحمل نموده و مجددا کلید پرداخت الکترونیک را کلیک نمایید. برای رابطه اهمیت ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. جدیدترین ارزش هایما S7 توربو جهت تسویه حساب مشتریان از سوی ایران اتومبیل اعلام گردید. گفته می شود قیمت اعلام شده جهت تسویه حساب مشتریان بوده و مهم بها فروش فوری متفاوت است. در واقع قیمت تسویه حساب تصویب نام های پیشین به وسیله ایران خودرو 156 میلیون تومان اعلام شده هست که از ارتقا قیمت 52 میلیونی نسبت به قبل حکایت می کند، البته قیمت فروش نقدی هایما s7 توربو در محدوده 200 میلیون تومان خواهد بود. در قلب هایما s7 توربو یک پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری در حال تپیدن است. موتور 4 سیلندر این خودرو قدرتی برابر اساسی 148 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متری را تولید می‌کند. به کمک سیستم انتقال اقتدار دیفرانسیل جلو و گیربکس پنج دنده اتوماتیک، تجربه شتاب‌گیری 13 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 165 کیلومتر بر ساعت را برای شما رقم خواهد زد. با همین حال، فضای به اندازه برای چهار سرنشین وجود دارد و با توجه به عرض ناچیز خودرو، نفر پنجم در صندلی عقب، راحتی قابل قبولی نخواهد داشت. صندوق توشه هایما S5، فقط ۳۲۰ لیتر می باشد که در مقایسه اهمیت فضای ۴۰۰ لیتری ۲۰۶ صندوقدار و ۵۰۰ لیتر حجم موءثر در تندر ۹۰، ناکافی به حیث می‌رسد، ولی می‌توان از قابلیت جمع‌شدن صندلی‌های عقب استفاده کرد و فضای توشه هایما S5 را ارتقا داد. تقریبا نیمی از سپر جلوی S5 را پلاستیک سیاه‌رنگ تشکیل میدهد که البته در کراس‌اورهای اقتصادی دنیا، امری طبیعی است، البته تعدد چراغ‌ها در این قسمت، تعجب آور به لحاظ می‌رسد و به نوعی سردرگمی طراح هایما را نشان می‌دهد. معین نیست، چرا با وجود چراغ‌های پهناور اصلی، دو دسته روشنایی مربوط به روشنایی روز و مه‌شکن به صورت جداگانه و اهمیت حالتی نبستا بی‌ربط اصلی یکدیگر، در طرفین سپر قرار دیتا شده‌اند. خطوط حجم‌دهنده‌ی بر روی سپر و کاپوت جلو هم، اگر‌چه افزایش‌دهنده‌ی حساس اسپرت هایما S5 هستند، پاره ای به هم ریخته و ناهنماهنگ مهم دیگر اجزا به دیده می‌خورند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن