راهنمای خرید بهترین هود برای آشپزخانه

هود یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین تجهیزات در هر آشپزخانه است. خرید هود آشپزخانه اینجا کلیک کنید این دستگاه

توسط NEWSCENTERALS در 14 شهریور 1399
هود یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین تجهیزات در هر آشپزخانه است. خرید هود آشپزخانه اینجا کلیک کنید این دستگاه در حین پخت و پز برای از بین بردن گرما ، بو ، رطوبت و چربی از محیط آشپزخانه استفاده می شود. تأثیر و عملکرد هود بر جذب بو از مارک تا فناوری مورد استفاده متفاوت است. انتخاب بهترین هود ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. اما فقط با چند نکته ساده می توانید مدل های مناسب را شناسایی کنید. به همین منظور ، مقاله امروز را با عنوان خرید هود آشپزخانه راهنمای جامع خرید بهترین هود آشپزخانه آماده کرده ایم تا به شما در انتخاب ایمن کمک کند. با چارسو باشید.

بهترین هود آشپزخانه

  برای خرید بهترین هود چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟ هر مصرف کننده نیازها و اولویت های مختلفی دارد خرید هود آشپزخانه که نوع هود و ویژگی های مربوطه را تعیین می کند. در اینجا مهمترین موارد برای خرید بهترین هود آشپزخانه ذکر شده است: 1. اندازه اندازه فاکتور مهمی خرید هود آشپزخانه در خرید بهترین هود برای آشپزخانه شما است. بهتر است هود شما هم اندازه اجاق گاز باشد تا بتواند تمام سطح اجاق گاز خرید هود آشپزخانه را بپوشاند و تمام دود و ذرات غذا را جذب کند. البته به دلایل مختلف ممکن است نتوانید هود را دقیقاً به اندازه اجاق گاز خود انتخاب کنید اما سعی کنید هودی را انتخاب کنید که بتواند قسمت بیشتری از اجاق گاز را بپوشاند. همانطور خرید هود آشپزخانه که انتظار می رفت ، هود بزرگتر می تواند گران باشد ، اما اگر اجاق گاز بزرگ است ، دیگر چاره ای ندارید. اما توجه داشته باشید که این هزینه را یک بار پرداخت می کنید ، در عوض از تجربه خرید خود بیشتر لذت خواهید برد. خرید هود آشپزخانه کاپوت زیر کابینت باید به اندازه میزان فرو رفتگی های موجود در کابینت دیواری باشد (اگرچه برخی از مدل ها برای جلوگیری از انطباق با اندازه اجاق گاز طراحی شده اند) ، در حالی که کاپوت یک فضای محدود از نوع جزیره ای است. شما باید فضای مورد نظر خود را اندازه بگیرید تا بتوانید مناسب ترین خرید هود آشپزخانه هود مورد نظر خود را خریداری کنید.

هود کن هود وایز

  ۲. قدرت طبیعتاً هرچه هود قدرتمندتر باشد ، از کارآیی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. اگر آشپزی زیادی انجام می دهید ، مخصوصاً سرخ کردنی های خرید هود آشپزخانه سنگین (دودی) ، قطعاً باید هودهایی با قدرت بالا را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. توان هود در متر مکعب در ساعت در متر مکعب در ساعت اندازه گیری می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد ، حجم هوای تخلیه شده در ساعت بیشتر خواهد بود. بنابراین هرچه زمان پخت بیشتر یا اندازه خرید هود آشپزخانه اجاق گاز بیشتر باشد ، قدرت مکش هود بیشتر است. 3. زیبایی برخی از هودهای آشپزخانه به زیبایی فضای آشپزخانه خرید هود آشپزخانه شما نمی افزایند اما اگر به زیبایی محیط آشپزخانه خود اهمیت می دهید مطمئناً می توانید با دکوراسیون آشپزخانه خود یک هود زیبا و مناسب انتخاب کنید. بسیاری از مدل های هودهای جزیره ای خرید هود آشپزخانه یا دیواری دارای طرح های زیبایی هستند که می توانند توجه همه را به خود جلب کنند. بنابراین در هنگام خرید ، بسته به سبک آشپزخانه ، سنتی یا مدرن ، سعی کنید خرید هود آشپزخانه مناسب ترین و بهترین هود را تهیه کنید. در این بین حتی می توانید از یک طراح داخلی کمک بگیرید.

هود مخفی دیجی کالا

  4. سر و صدا همه هودها پر سر و صدا هستند. خرید هود آشپزخانه حتی بهترین هودها نیز کاملاً بی صدا نیستند. شکایت اکثر مردم نیز به دلیل سر و صدا است. زیرا در بیشتر مدل های هود با سر و صدای زیادی روبرو هستیم. با این حال ، مدل هایی وجود خرید هود آشپزخانه دارند که بسیار ساکت تر هستند. بنابراین اگر تاب تحمل صدای بلند را ندارید ، قبل از خرید به حجم تولید شده توسط هود توجه کنید. 5. نوع تهویه هودهای آشپزخانه دارای خرید هود آشپزخانه مجاری هستند که هوا را از محیط خارج می کنند و از فیلترهای موجود برای از بین بردن دود و آلودگی های غذایی استفاده می کنند. خرید هود آشپزخانه هودهایی که دارای مجرای مکش هستند بسیار کارآمدتر از آنهایی خرید هود آشپزخانه هستند که مجرای مکش ندارند اما نصب آنها پیچیده تر است و هزینه بیشتری برای شما دارد.

هود آشپزخانه به انگلیسی

  برخی از افراد آشپزخانه خرید هود آشپزخانه کوچکی نیز دارند که مجبور هستند از هود و بدون کانال استفاده کنند. به هر دلیلی ، اگر مجبور به استفاده از هود بدون کانال هستید خرید هود آشپزخانه ، باید هر از چند گاهی فیلتر دستگاه خود را تعویض یا تمیز کنید. همچنین ، هودهای داکت معمولاً با فیلترهای آلومینیوم کار می کنند که روغن را نیز به دام می اندازد ، بنابراین خرید هود آشپزخانه شما باید هود خود را به صورت دوره ای تمیز کنید.

هود مخفی سینک ظرفشویی

6. سرعت فن در بسیاری از مدل های خرید هود آشپزخانه هود موجود در بازار ، امکان تنظیم سرعت فن وجود دارد. این یک ویژگی بسیار مفید است و به شما امکان می دهد سرعت هود فن خود را با توجه به شرایط تنظیم کنید. در این حالت عمر هود شما بیشتر خواهد شد. خرید هود آشپزخانه در بیشتر موارد ، دود و به مقدار زیادی وجود ندارد ، بنابراین فن نیازی به کار با سرعت بالا ندارد. اگر غذایتان بسوزد و دود به محیط آشپزخانه وارد شود ، می توانید با تنظیم سرعت فن ، دود موجود را از محیط آشپزخانه خارج کنید. این ویژگی ارزش خرید هود را افزایش می دهد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن