راهنمای دریافت رایگان گان لجندری

چگونه یک تفنگ افسانه ای رایگان دریافت کنیم؟  چگونه یک افسانه به دست آوریم و هزینه ای پرداخت نکنیم. یکی ا

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1401

چگونه یک تفنگ افسانه ای رایگان دریافت کنیم؟

 چگونه یک افسانه به دست آوریم و هزینه ای پرداخت نکنیم. یکی از چالش برانگیزترین موضوعات، خرید اکانت Call of Duty موبایل است. اسلحه‌های افسانه‌ای را معمولاً فقط می‌توان با CP خریداری کرد. اما در زمان‌های خاصی، اکتیویژن با فروش این اسلحه‌ها با سکه یا سکه در داخل بازی، تصمیمات چالش برانگیزی می‌گیرد.

این زمان ها معمولا در جشن ها و رویدادهای بین المللی رخ می دهد و سرورهای این بازی شوتر بسیار شلوغ است. علاوه بر این روش، اکتیویژن مسابقاتی را در طول سال برگزار می کند و به برندگان این مسابقات Legendary Gun را به صورت رایگان هدیه می دهد.

مراحل تهیه یک تفنگ افسانه ای

علاوه بر دانستن نحوه تهیه یک تفنگ افسانه ای، یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید این سلاح ها،

 1. نحوه خرید آنها را بدانید.

اقلام درون بازی کالاف موبایل را می توان به دو روش خریداری کرد.

2. کوین یا سکه در بازی

سکه هایی که به راحتی در دسترس هستند و با انجام حالت های مختلف بازی به دست می آیند، امکان خرید و استفاده از آیتم های مشخص را به شما می دهند.

3. CP

با خرید CP می توانید پاسخ این سوال را دریافت کنید که چگونه می توان افسانه گرفت. CP توکنی است که باید با پول واقعی خریداری و استفاده شود. این توکن معمولا در بخش فروشگاه و پیشنهادات خرج می شود. همچنین در قسمت هایی از بازی مانند Battlepost می توانید در صورت خرید بلیط این قسمت به مقدار محدودی از CP دسترسی داشته باشید.

 

نتیجه؛ چگونه یک تفنگ افسانه ای بخریم

اولین قدم برای خرید تفنگ لجندری، خرید سی پی از فروشگاه های رسمی کال آف دیوتی یا سایر فروشگاه های ارائه دهنده این خدمات مانند سایت  کالاف سنتر است.

پس از پرداخت نهایی و در نهایت واریز خرید Cp ارزان به حساب کاربری، می توانید اسلحه مورد نظر خود را از فروشگاه یا قسمت پیشنهادات ویژه خریداری کرده و در تمامی قسمت های بازی از آن استفاده کنید. اکنون با آگاهی کامل از نحوه تهیه اسلحه افسانه ای می توانید به راحتی با سفارش سی پی از تیم تاپ جم اسلحه افسانه ای مورد نظر خود را خریداری کنید.

cod-center.ir

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن