روش استفاده زاج سفید چگونه است؟

روش استفاده از زاج سفید یا بلوک زاج اصلاح کلاسیک تر صورت  است. زاج یک سنگ طبیعی و کریستالی است که هزاران

توسط NEWSCENTERALS در 12 شهریور 1401

روش استفاده از زاج سفید یا بلوک زاج اصلاح کلاسیک تر صورت  است. زاج یک سنگ طبیعی و کریستالی است که هزاران سال است که به دلیل خاصیت درمانی آن استفاده می شود، زیرا هم قابض و هم ضد عفونی کننده است. از نظر فنی تر، این یک ترکیب شیمیایی طبیعی به نام سولفات آلومینیوم پتاسیم است که سولفات دوگانه پتاسیم و آلومینیوم است. همچنین به عنوان فقط زاج پتاسیم یا آلوم پتاس شناخته می شود. بهترین زاج سفید  از یک تکه زاج پتاسیمی ساخته می‌شوند که شکل داده شده و آماده استفاده است. آلوم را می توان سنگ زاج یا کریستال زاج نیز نامید.

زاج یک منقبض کننده  است که باعث کوچک شدن سلول ها و بافت های پوست می شود.. روش استفاده از زاج سفید و استفاده در اصلاح، به تسکین پوست تازه تراشیده شده برای مبارزه با سوختگی تیغ، موهای زیر پوستی، برآمدگی ها و قرمزی با کاهش التهاب کمک می کند. همچنین با انقباض رگ‌های خونی در جلوگیری از هرگونه خونریزی ناشی از برش و بریدگی مؤثر است.

در نهایت، منافذ را سفت و محکم  می کند و به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل می کند که باکتری های سطحی را از بین می برد، که به ضد عفونی کردن پوست تازه تراشیده شده و جلوگیری از عفونت و لکه ها کمک می کند.خارج از اصلاح، تعدادی کاربرد عملی دارد که از این خواص استفاده می کنند. مانند دئودورانت(ضد تعریق)  طبیعی، غذا، به عنوان بخشی از دباغی چرم، در منسوجات، و در تصفیه آب.دئر اکثر مطالب کاربرد دارد و روش استفاده از زاج سفید متفاوت است

اما نبوغ واقعی یک زاج سفید در نظارت بر عملکرد است و روش استفاده از زاج سفید  آن را به ابزاری ضروری برای یادگیری اصلاح با استفاده از تیغ دو لبه یا مستقیم تبدیل می کند.حتی اگر یک اصلاح راحت بدون سوختگی با تیغ انجام داده باشید، احتمالاً هنوز جای بهبودی وجود دارد. تکنیک ضعیف یا تیغه‌های کُند اغلب دلیل بریدگی‌ها و بریدگی‌های میکروسکوپی هستند که برای چشم نا مسلح  نامرئی هستند. هنگامی که بلوک آلوم را روی هر نقطه تحریکی پنهان می‌مالید، فوراً نیش می‌زند و میسوزد (شدت نیش نشان می‌دهد که تحریک چقدر بد است). شما می توانید از این نیش برای شناسایی مناطقی از صورت خود استفاده کنید که احتمالاً به اندازه کافی مراقب آنها نیستید یا می تواند سیگنالی باشد که تیغه شما نیاز به تغییر دارد.

احساس سوزش ناشی از استفاده از زاج سفید  روی پوست تحریک شده تنها چند ثانیه طول می کشد زیرا به تسکین و کاهش التهاب کمک می کند. و کارامد است. پس از استفاده، بلوک زاج سفید را با آب تمیز کنید، خشک کنید و در مکانی خشک که هوا در آن جریان دارد نگهداری کنید. اگر اجازه دهید زاج مرطوب بماند یا در معرض رطوبت باشد، به سادگی حل می شود. اگر زاج پلاستیکی دارید، قبل از اینکه آن را در جعبه نگهداری کنید، آن را خشک کنید.در روش استفاده از زاج سفید ،اگر پوست خشک یا حساسی دارید، استفاده از بلوک‌های زاج را بیش از دو یا سه بار در هفته توصیه نمی‌کنیم، زیرا مواد معدنی مورد استفاده قابض هستند، به این معنی که آنها رطوبت را از پوست می‌گیرند.

 

https://digishimi.com/index.aspx?Article=How-to-use-white-alum

 

آخرین مطالب