سرویس قابلمه برند mgs

سردرگم هستید که برای تهیه غذای مورد علاقه خود چه نوع ظروف آشپزی را بخرید؟ قیمت سرویس قابلمه کلیک کنید تو تنها

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1400

سردرگم هستید که برای تهیه غذای مورد علاقه خود چه نوع ظروف آشپزی را بخرید؟ قیمت سرویس قابلمه کلیک کنید تو تنها نیستی. انواع مختلف قابلمه و ماهی تابه برای تهیه انواع خاصی از وعده های غذایی ایده آل است. موادی که هر قابلمه یا تابه از آنها ساخته شده در پختن غذاهای خاصی نیز تأثیر دارد. درک برخی اصطلاحات رایج آشپزخانه و همچنین آنچه در موجودی موجود شماست ، می تواند به شما کمک کند آنچه را که برای تهیه هر غذایی که دوست دارید بخرید ، تشخیص دهید!
اگر غذاهای زیادی را سرخ کردید یک تابه بخرید. اسكلت نه تنها برای سرخ كردن ، بلكه برای مخلوط كردن تخم مرغ ، و همچنین تفت دادن سبزیجات و گوشت ها بسیار عالی است. اگر برای 1 یا 2 نفر غذا درست می کنید ، یک تابه 8 اینچ (20 سانتی متر) بخرید. اما اگر برای یک خانواده 4 نفره یا بیشتر سرخ می کنید ، یک تابه 12 اینچی (30 سانتی متری) بخرید. [1]

انواع خاصی از اسکله نیز می تواند در اجاق گاز استفاده شود. اگر به دنبال تفت دادن گوشت گاو یا پخت ژامبون هستید قیمت سرویس قابلمه ، یک تابه 12 اینچی (30 سانتی متری) بخرید. [2]
یک ماهی تابه با دسته پرچ شده را برای ساخت و ساز محکم در نظر بگیرید.

قابلمه ای برای برنج ، سس ها و غذاهای ماکارونی خریداری کنید. به اندازه کافی وسیع بدنبال یک جای مناسب خود باشید تا بتوانید غذا را به راحتی درون آن هم بزنید. همچنین یکی از دستگیره های بزرگ را پیدا کنید که به شما اجازه می دهد تا با دستگیره های فر روشن کنید. [3]

اندازه استاندارد 2 qt US (1.9 L) است اگرچه در صورت تهیه مقادیر زیادی سس ، سوپ یا سایر غذاهای مایع ، ممکن است بخواهید یک قطر 3 US (2.8 L) یا بزرگتر خریداری کنید.

5 ست تابه برتر GHI
بهترین محدوده تابه
مجموعه تابه 3 تکه آلومینیومی جعلی
مجموعه تابه 3 تکه آلومینیومی جعلی
زلیس
119.99 پوند
هم اکنون خریداری کنید

امتیاز: 96/100

ام جی اس این ظرف به سرعت گرم می شود ، بنابراین نیازی قیمت سرویس قابلمه به انتظار سرویس قابلمه mgs برای رسیدن آنها به دمای مناسب نیست. کسانی که از اجاق های القایی استفاده می کنند ، برای مدت طولانی تری باید غذا بپزند ، زیرا متوجه شدیم که گوشت در مقایسه با سرامیک و گاز برای قهوه ای mgs شدن و کاراملی شدن زمان بیشتری لازم دارد. این تابه ها سبک ، راحت و مانور آسان دارند. ماهیتابه - که نمره آن 91/100 است -سرویس قابلمه mgs برای خرید جداگانه در دسترس است.
نایب قهرمان
محدوده اضافی ونیز پرو
محدوده اضافی ونیز پرو
GreenPan
165.00 پوند
هم اکنون خریداری کنید

امتیاز: 95/100

این تابه ها برای پختن با آنها یک لذت است. آنها تقریباً نمره کامل را برای عملکرد به دست آوردند ام جی اس و تنها ایراد جزئی ما این است که دسته درب در حین استفاده داغ می شود. چه ما کارامل درست می کردیم و چه گوشت می پختیم ، هیچ چیز به سرویس قابلمه mgs این ماهیتابه ها نمی چسبید ، اما آنها باز هم یک جستجوی درخشان تولید می کردند. آنها سبک و مقاوم هستند و بعد از چندین بار چرخش ام جی اس در ماشین ظرفشویی هنوز هم به خوبی جدید به نظر می رسند.
مجموعه تابه 5 قطعه آنودایز شده Momentum Hard
مجموعه تابه 5 قطعه آنودایز شده Momentum Hard
Circulon very.co.uk
994.17 پوند
هم اکنون خریداری کنید

امتیاز: 93/100

این تابه ها دارای پوشش نچسب موثری هستند که اندکی به ته آن چسبیده است. برای چربی زدن به آنها به سختی به چربی یا روغن احتیاج دارید. چه پختن گوشت ، تهیه یک سس با پایه شیر ، یا پختن کارامل ، تابه های Momentum امتیازات بالایی را کسب کردند. آنها سبک و دارای تعادل بالایی هستند و پوشش سیلیکونی روی دسته ها چسباندن آنها را آسان کرده و باعث خنک شدن آنها می شود.
ست تابه نچسب 5 تکه مسی
ست تابه نچسب 5 تکه مسی
دریاچه
124.99 پوند
هم اکنون خریداری کنید

امتیاز: 91/100

این مجموعه Lakeland یک بازی همه جانبه عالی است. این تابه های کم عمق دارای پایه ای گسترده و ظاهری کلاسیک فرانسوی هستند و در تست های عملکردی ما نمره خوبی می گیرند. ماهیتابه به همان اندازه چشمگیر بود ، توزیع گرما در کل پایه و تولید پنکیک های قهوه ای یکنواخت بر روی انواع اجاق گاز. آنها سبک و راحت برای پخت و پز هستند. پس از قرار دادن آنها در فر در حداکثر دمای ظرف ، تغییری در دسته ، درب و شکل کلی آن مشاهده نشد.
ماهیتابه و قابلمه ست سراسون
ماهیتابه و قابلمه ست سراسون
برج
69.99 پوند
هم اکنون خریداری کنید

امتیاز: 90/100

این یک مجموعه قابلمه محکم است که در آزمایش سرخ کردن ، پخت و پز و جوشاندن عملکرد خوبی دارد. دریچه های بخار بسیار کارآمد هستند و در هنگام جوش آمدن قابلمه ها درب آن جغجغه نمی زند. نگه داشتن آنها راحت و نسبتاً سبک است. پوشش نچسب به خوبی کار می کند و در صورت باقی ماندن ، تمیز کردن آن با شستشوی سریع زیر شیر آسان است.
از چه نوع تابه ای می توانم روی اجاق گاز خود استفاده کنم؟

در مرحله اول ، با خواندن راهنمای سریع ما در زیر مشخص کنید که چه نوع ظروفی برای اجاق گاز یا اجاق گاز شما مناسب است. بسیاری از تولیدکنندگان برای نشان دادن اجاق گاز سازگار یا منبع حرارت آن ، در پایین ظروف آشپزی نمادهایی قرار می دهند. اگر شک دارید ، از یک دستیار فروشگاه س askال کنید یا مشخصات محصول را به صورت آنلاین بررسی کنید.
سرامیک

روی یک تخته سرامیکی می توانید از هر قابلمه به جز مس ، فولاد ضد زنگ با پایه مسی در معرض و شیشه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تابه دارای یک پایه صاف و صاف است تا بهترین تماس را با حلقه اجاق گاز داشته باشد. از قابلمه های چدنی سنتی می توان استفاده کرد ، اما مراقب باشید آنها را از سطح اجاق گاز نکشید زیرا ممکن است آسیب ببیند.
برقی

اجاق های برقی با هر نوع تابه به جز مس سازگار هستند.
گاز

می توانید از هر تشتی روی اجاق گاز استفاده کنید. یک تابه سبک انتخاب کنید - تابه هایی با پایه های نازک تر و همچنین تابه هایی با پایه ضخیم تر ، گرما را حفظ نمی کنند ، به این معنی که سریع تر از جوش سریع به جوش آمدن تبدیل می شود. شعله را تنظیم کنید تا از گسترش آن تا زیر پایه ظرف جلوگیری کند ، این امر می تواند به دسته آسیب برساند و گاز را هدر دهد.
هالوژن

در هکتار

یک ذخیره انبار برای بخارپز کردن و جوشاندن غذا تهیه کنید. مطمئن شوید که موجودی انبار شما محکم است و دستگیره های آنقدر گسترده است که بتوانید آن را با انگشتان خود محافظت کنید که توسط گودال های چوبی یا دستگیره های فر محافظت می شوند. برای استفاده معمول در خانه 8 qt (7.6 L) ایالات متحده بخرید ، اگرچه قصد دارید مقدار زیادی ماکارونی ، خورشت یا سوپ تهیه کنید ، یک قوطی 12 qt (11 L) تا 18 US Qt (17 L) ممکن است بهتر باشد . [4]

اگر قصد تهیه غذاهایی با قطعات بزرگ گوشت مانند خورشت مرغ کامل یا گوشت گاو و کلم را دارید ، از سمت بزرگتر (12 کیلوگرم ایالات متحده (11 لیتر) تا 18 کیلوگرم ایالات متحده (17 لیتر)) انتخاب کنید. [5]
اگر موجودی موجود در انبار موجود نیست ، می توانید آب پاش - که برای صاف کردن آب استفاده می شود - به عنوان درج خریداری کنید. این به شما کمک می کند تا ماکارونی پخته شده یا سبزیجات بخارپز را به راحتی از آب جوش پخته شده جدا کنید.

برای انواع وعده های غذایی یک ظرف ساتون 3 qt (2.8 لیتر) تهیه کنید. برای ظروف برنجی ، سبزیجات تفت دهنده و گوشت های ساطور شده از یک تابه ساطور استفاده کنید. یک ظرف قابلمه با پایه ضخیم پیدا کنید تا از پخت و پز غذای شما به طور مساوی اطمینان حاصل کنید و همچنین یک درپوش محکم برای گرم نگه داشتن غذا و رطوبت غذا پیدا کنید. [6]

ماهی تابه متنوع ترین مجموعه ظروف آشپزی شما است زیرا می توان از آن برای تهیه انواع وعده های غذایی استفاده کرد.
با استفاده از ماهی تابه ، یک برش گوشت گاو یا مرغ قهوه ای را برای گرفتن عطر و طعم بیشتر جستجو کنید. یا از آن برای کاسرول ، فلفل قرمز یا کاری استفاده کنید.

اگر هیچ یک از قطعات فوق را ندارید ، یک مجموعه کامل ظروف آشپزی خریداری کنید. یا اگر ظروف آشپزی موجود شما خراب است ، به جای خرید قطعات a la carte ، یک مجموعه وسایل آشپزی کامل خریداری کنید. با خرید یک مجموعه به صورت جداگانه قیمت بهتری خواهید داشت. قطعات موجود در مجموعه وسایل آشپزی نیز یکنواخت به نظر می رسند و با همان ضمانت پوشش داده می شوند. [7]

قبل از تصمیم گیری در مورد مجموعه وسایل آشپزی ، موجودی موجود خود را حسابداری کنید تا از خرید ظروف غیر ضروری جلوگیری کنید. لیوانی از قابلمه ها و قابلمه هایی که از قبل دارید تهیه کنید. تا جایی که ممکن است دقیق باشید. به اندازه و مواد گلدان یا ظرف در لیست خود و همچنین شرایط آنها توجه داشته باشید.
اگرچه اغلب به عنوان ظروف معمولی پخت و پز تصور نمی شود ، اما استفاده از این تمرین را برای بررسی وضعیت دیگر آشپزخانه خود در نظر بگیرید ، مانند ظروف ، وسایل اندازه گیری ، مخلوط کن ، توستر ، مایکروویو یا غذاساز. اگر هرکدام از این موارد دچار خرابی جدی شده و یا نیاز به ارتقا دارند ، این مورد را نیز یادداشت کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن