قهوه هواپیمایی: یک فنجان تلخ برای شما

جاوا، جو، آب‌میوه صبحگاهی، طلای سیاه، آخرین رذیله یک معتاد سابق - هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، ق

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1401

جاوا، جو، آب‌میوه صبحگاهی، طلای سیاه، آخرین رذیله یک معتاد سابق - هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، قهوه در روال صبحگاهی این کشور تأثیر محکمی دارد. دلیل آن در صف های طولانی در دکه های قهوه فرودگاهی هر روز صبح است.

قهوه هواپیمایی

قهوه در هواپیماها نیز سرو می‌شود، و حتی ممکن است توسط آن فروشنده آشنای قهوه لذیذ از سیاتل تهیه شود. با این حال، متأسفانه باید بگویم، وقتی شروع به نوشیدن این قهوه در هواپیما می کنید، تنها طعم خاصی که تجربه می کنید طعم یک انبوه کمپوست است. چطور ممکن است یک فنجان قهوه را اینقدر خراب کرد؟ من چندین تئوری دارم، همه زمینه‌هایی برای بررسی.

اطلاعات قهوه

1. اگر قهوه بد است، فنجان دوم نمی خواهید. من نمی گویم که همه مهمانداران به دنبال سبک کردن بار خود هستند، اما اگر هواپیما بیش از حد فروخته شود و پرسنل آن کم باشد، آخرین چیزی که مهماندار می خواهد درخواست اضافی برای قهوه است. بنابراین، ممکن است خدمه شما مراقب درست کردن قهوه خوب و تازه نگه داشتن آن نباشند. در واقع، من همیشه این نوع "غفلت خوش خیم" را می بینم.

 

2. اگر قهوه بد باشد، مردم بیشتر در فرودگاه خرید خواهند کرد. در اینجا یک تصادف جالب وجود دارد: قهوه ای که در هواپیما می نوشید اغلب توسط همان شرکتی تهیه می شود که آن را در ترمینال فرودگاه به قیمت 5 دلار در هر شات به شما می فروشد. من را یک نظریه پرداز توطئه خطاب کنید، اما اگر آنها یک ترکیب ضعیف را به خطوط هوایی بفروشند، مسافران ممکن است به جای آن یک فنجان در ترمینال بخرند. سیاتل پول را از هر دو طرف دریافت می کند. به نظر من یک مدل کسب و کار درخشان است.

 

3. همه چیز در H2O است. بسیاری از مردم بر این باورند که قهوه بد از آب بد ناشی می شود و ممکن است حق با آنها باشد. مطمئناً درست است که آب هواپیما طعم آنقدرها هم عالی نیست. بالاخره از منبع آب شهری محلی است و مدتی در مخزن آب هواپیما نشسته است. آب بطری قهوه بسیار بهتری تولید می کند. اگر باور نمی‌کنید، دفعه بعد که در هتل هستید، آب بطری‌شده را در قهوه‌ساز اتاقتان بریزید. اگر آب خوب باشد، حتی آن بسته‌های قهوه‌ی بد هتل نیز می‌توانند قهوه‌ی مناسبی داشته باشند.

 

4. شما در حال نوشیدن بدون کافئین هستید – چه بخواهید چه نخواهید. بسیاری از مهمانداران فقط قهوه بدون کافئین دم می کنند. آیا آنها نگران اعصاب به هم ریخته شما هستند؟ نه به خصوص فقط این است که آنها ترجیح می دهند هر روز مسافران خواب داشته باشند تا یک جمعیت بیش فعال. من آن را نمی پذیرم؛ من فقط می گویم این اتفاق می افتد. آیا می دانستید که قهوه خطوط هوایی در گذشته ۹۰ درصد بدون کافئین بود؟ و آیا می‌دانستید که تعداد کمی از خطوط هوایی هنوز هم قهوه بدون کافئین را به صورت طبیعی سرو می‌کنند؟

 

5. آب به اندازه کافی گرم نیست. برخی از مردم می گویند که قهوه خطوط هوایی ملایم است زیرا آب آنقدر داغ نمی شود که قهوه را به درستی خیس کند. این تئوری برای من چندان منطقی نیست، زیرا زمانی که در گالی کار می‌کردم، بارها با آب داغ داغ شده‌ام.

مشکلات قهوه هواپیمایی

به هر دلیلی، بیشتر قهوه های هواپیما بسیار افتضاح هستند. پس چه کاری میتونی در این مورد انجام بدی؟ در اینجا چند نکته وجود دارد.

 

1. از سبد خرید بگذرید. قهوه را از سبد نوشیدنی ننوشید. وقتی قهوه به دست شما می رسد، قهوه سرد یا کهنه می شود و احتمالاً به هر حال بدون کافئین است.

 

2. پرس و جو کنید. مودبانه نظر مهماندار هواپیما را در مورد قهوه بپرسید. اگر اخم کرد، اشاره را بپذیر. گاهی اوقات او بعداً با یک گلدان تازه برای شما برمی گردد.

 

3. موضع بگیرید. بلند شوید و بعد از سرویس نوشیدنی به عقب هواپیما قدم بزنید و یک فنجان قهوه بخواهید. مهمانداران وقت خواهند داشت تا آن را دم کنند و می بینید که قهوه تازه است.

4. یک فیب بگویید. اگر به دوز کافئین نیاز دارید و در مورد چیزی که سرو می‌شود شک دارید، به مهماندار بگویید که نمی‌توانید قهوه بدون کافئین بنوشید و مواد مناسب را دریافت خواهید کرد.

5. کمی سلیقه داشته باشید. اگر قهوه‌تان را سیاه نمی‌برید، ممکن است بخواهید یک خامه طعم‌دار دلخواه با خود بیاورید. بیشتر اوقات، خطوط هوایی فقط شیر یخی 2 درصدی برای ارائه دارند.

 

6. ولخرجی. قبل از سوار شدن به هواپیما یک فنجان قهوه بخرید، به خصوص اگر صبح زود است. اولین فنجان روز شما باید بهترین باشد - و دقیقاً همانطور که می خواهید.

 

7. آن را چاشنی کنید. مقداری خامه ایرلندی به قهوه خود اضافه کنید. من هرگز یک قهوه بد بیلی نخوردم. اگر می خواهید مشروب نخورید، یک خامه بیلی با طعم غیر الکلی وجود دارد.

 

8. چای بنوشید. راه های زیادی برای خنثی کردن یک فنجان چای وجود ندارد.

نکات قهوه برای مهمانداران

یک نکته دیگر وقتی مهماندار از شما می پرسد که قهوه خود را چگونه می خورید، از شوخی ها صرف نظر کنید. ما تقریباً هر یک از آنها را شنیده ایم (و اجازه دهید به شما بگویم، برخی از آنها کاملاً خام هستند).

 

در حالی که من از مسائل مربوط به قهوه شکایت دارم، چه اتفاقی برای "خط چکه" در غرفه های قهوه افتاد؟ می دانید: یک خط برای قهوه های تخصصی و خط دیگر (بسیار سریعتر) برای جاوا مستقیم. باور کنید یا نه، افرادی هستند که فقط یک فنجان قهوه ساده می خواهند و نه مقداری ماکیاتوی شعله ور دارچین بدون کافئین با فوم اضافی. من از آن آدم‌های ساده‌ای هستم، و باید برای همیشه در صف طولانی منتظر بمانم تا به «باریستا» قهوه بگویم که من یک قطره‌ای هستم، و پسر، آیا تا آن زمان احساس می‌کنم یکی هستم.

 

من قبلاً به قهوه علاقه داشتم. این چیزی بود که صبح بیشتر از همه منتظرش بودم. من نمی توانستم زندگی خود را بدون قهوه تصور کنم تا زمانی که به دلیل چیزی که در آمریکای جنوبی خورده بودم به شدت بیمار شدم. دکتر به من گفت که باید سه ماه از مصرف الکل ("آسان")، غذاهای چرب ("قطعه کیک") و کافئین ("اوه نه، منظورش از قهوه نبود!") - به خصوص قهوه

 

خوب، پس از سه روز سردرد به اندازه "ونتی"، اعتیاد به کافئین را ترک کردم و به یکی از آن عجایب بدون کافئین تبدیل شدم که قبلاً آنها را مسخره می کردم. آه، چقدر میز قهوه چرخیده است.

 

کدام شرکت هواپیمایی بهترین قهوه را دارد؟ کدام بدتر است؟ نظر خود را در نظرسنجی آنلاین قهوه Tripso به من بگویید.

 

جیمز وایسونگ در طول پانزده سال گذشته به عنوان مهماندار با دو شرکت بزرگ بین المللی کار کرده است. او نویسنده «حقیقت هواپیما: تغییر در ارتفاع 35000 فوتی» و «راهنمای بقای مسافران هوایی» است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جیمز یا کتاب های او، لطفا یا . آیا می‌خواهید درباره یکی از ستون‌های او صحبت کنید؟ سعی کنید بازدید کنید.

آخرین مطالب