قیمت موتور زانتیا 3000 - سایت قیمت خرید هزینه

هفت صبح : مطمئنا همه کسانی که برای خرید خودروی شخصی بودجه ای حول و حوش 15 میلیون تومان کنار می گذارند این دو خ

توسط NEWSCENTERALS در 10 شهریور 1400

هفت صبح : مطمئنا همه کسانی که برای خرید خودروی شخصی بودجه ای حول و حوش 15 میلیون تومان کنار می گذارند این دو خودروی خانوادگی را در لیست انتخاب هایشان قرار می دهند. به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین در پیرو مقالات مقایسه ای و بررسی قابلیت های 2 خودرو با یکدیگر ( که به مقالات Head To Head شهره می باشند ) ، این بار به سراغ 2 خودرویی رفته ایم که در بازار ، رقابتی شانه به شانه با یکدیگر دارند و در هر مورد با یکدیگر برابری می نمایند ، از موتور خودروها گرفته تا فضای داخلی و ابعاد ، البته از نظر قیمتی کمی با یکدیگر اختلاف داشته و برای همین در برخی از موارد انتخاب را برای علاقه مندان خرید یکی از این خودروها سخت می نماید . موتور مورد استفاده در پژو پارسهای ELX همان موتور XU۷، اما این بار با ۱۶ سوپاپ بود. این موتور بیشترین استفاده را در خط تولید کمپانی های خودروسازی ایرانی دارد.

عزیزان چند نفر در مورد تقویت موتور در سطح بالاتر از ریمپ و تغییرات نرم افزاری با من تماس گرفتن که من رو متوجه یه موضوعی کرد و لازمه که یه توضیحاتی در این مورد بنویسم. پژو پارس ELX دارای خوشه ابزار هوشمند، داشبورد چند منظوره فارسی خوانی، دزدگیر با قفل خودکار درب، دستیار پارک، صندلیهای پارچهای الکتریکی Recaro مجهز به بخاری، فن خنک کننده، داشبورد لوکس، یک موتور ۱۶ سوپاپ قدرتمند، ترمزهای ۴ دیسکی با ABS / EBD و در آخر چرخهای آلیاژی رالی است. از جمله امکانات این خورو می توان به چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ نقشه خوان، چراغ عقب دودی، چراغ خطر سوم بالا، آینههای جانبی برقی، سنسور ایمنی دنده عقب، سیستم هوشمند، قفل مرکزی با سوییچ کنترل، ز راه دور رادیویی، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، داشبورد تریم بژ دماسنج روی داشبورد اشاره کرد. موتور ۱.۸ لیتر با ۴ سوپاپ تنظیم هیدرولیکی در هر سیلندر قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۰۹.۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور است.

با نسبت تراکم ۱۰.۵ به یک نیز بهترین سوخت برای آن بنزین سوپر با اکتان ۹۵ است. ئیالاکس دارای تایر ۱۸۵/۶۵ R15 است یعنی رینگ ۱۵ اینچ دارد که خودرو بالاتر میایستد.و همچنین در مدل پارس LX نیز دارای رینگ آلمنیومی می باشد. همچنین در پایین سپرها نیز جای ۲ لامپ مه شکن وجود دارد که به کیفیت چراغها خودرو میافزاید. بابک چهارباشیان - در بازار با نام پرشیا موتور زانتیا میشناسندش و رنگ سفیدش از دیرباز آن را تا حدی در نگاه مشتریان بالا برده که بعضا خریدش را با فشارهای مالی فراوان و در حد یک خودرو روز اروپایی به جان میخرند. درب کاپوت تعویض و یه جا هم لکه رنگ ابی کبود میده 23000 تا. این پیشرانه تنفس طبیعی قادر است تا ۱۴۳ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور در ۴۵۰۰ دور در دقیقه را تولید کند و نیرو تولید شده خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته خودکار به چرخهای جلو منتقل کند. چهارما:فاصله EF با زانتیا هم بیشتر از 3ماشین بود که تو این شرایط و سرعت بالای 200تا برای اینکه مقاومت هوا تاثیر خودشو بذاره باید فاصلشون کمتراز 4متر بود!

بطوری که اگر سوار هر دو ماشینی بشی و هر دو ماشین با سرعت 200تا برن تو داخل سمند بیشتر از زانتیا احساس امنیت میکنی! مصرف ترکیبی آوانته حدود ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز بین ۹.۱ تا ۱۰.۳ ثانیه برای مدلهای دنده دستی و اتوماتیک است. ولی پایین آمدن ماکسیما از خط تولید و واکنشهای بعد از آن و امروز، بیشتر ما را به یاد مسئلهای میاندازد که بعد از فوت کسی، آن فرد بیشتر محبوب میشود و رفتن به مزارش، بیشتر از زمانی است که در خانه خود میزیست و زنده بود! خرید پارس ال ایکس به افرادی توصیه میشود که میخواهند از نسخه پر امکانات تر پارس استفاده کنند. در واقع ماشینهای میانرده معمولاً یا خیلی خشک و در عوض خوش دست هستند و یا نرم اما با هندلینگ ضعیف، و اینجاست که هنر سیتروئن در ارائه یک سیستم تعلیق پیچیده که در آن سواری نرم با هندلینگ مناسب ترکیب شده، مشخص میشود. همانطور که میدانیم اکثر قریب به اتفاق خودروهای تولیدی در کارخانههای داخلی از تکنولوژی قدیمی مربوط به دهههای گذشته بهرهمند بوده و بالطبع از ایمنی مناسب خودروهای امروزی برخوردار نیستند؛ ضمن اینکه کیفیت مونتاژ و تلورانس قطعات تولیدی نیز به مشکلات افزوده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت موتور زانتیا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن