لیفت شقیقه

یکی دیگر از مزایای لیفت شقیقه که طرفداران زیادی در میان زیباجویان دارد، تغییر چشمها به هدف گربهای شدن آنها است

توسط NEWSCENTERALS در 29 آذر 1400

یکی دیگر از مزایای لیفت شقیقه که طرفداران زیادی در میان زیباجویان دارد، تغییر چشمها به هدف گربهای شدن آنها است که محبوبیت زیادی در خانمهای کم سن دارد. به طور معمول لیفت شقیقه با پلکسر در یک جلسه تکمیل نخواهد شد و نیاز به 3 الی 5 جلسه درمانی دارد. تفاوت لیفت ابرو و لیفت شقیقه با چه روشهایی قابل اجرا است؟ مراقبتها و نکات بعد از لیفت شقیقه چیست؟ زخمها بعد از چند روز بهبود مییابند و پوست تحریک به کلاژن سازی میشود. ابتدا در پلک بالایی علامت برش زده میشود سپس از روی چینهای طبیعی پلک برشهای یک سانتی متری ایجاد میشود، سپس تاندون کانال پلک محکم و بخیه میشود. سپس با وارد کردن وسیله دیگری از یک زخم دیگر به داخل منطقه ابرو، بافتهای پیشانی را بالا کشیده و آنها با استفاده از بخیه، بست یا سایر تکنیکها آن را محکم میبندد. به همین دلیل می توانید در ادامه با روش انجام عمل لیفت پیشانی به صورت باز آشنا شوید. جراحی لیفت صورت در رشت را به عنوان یک جراحی دائمی در نظر می گیرند اما باید بدانید که با بالا رفتن سن و افتادگی و شل شدگی پوست احتمال اینکه چین و چروک و یا خطوطی بر روی پوست صورت ایجاد شود وجود دارد.

برای از بین بردن عوارض پیری، توصیه می شود که از جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی به همراه لیفت شقیقه استفاده شود. افتادگی ابرو و پلک ها می تواند به دلیل مختلف مانند افزایش سن، سبک زندگی، ارث، استفاده از برخی از داروها و… یکی دیگر از روشهای تهاجهی لیفت شقیقه روش MACS است که در آن لایهها و عضلات عمیق زیر پوست با سمت بالا کشیده میشود و نتیجه آن رفع چین و چروک و افتادگی پوست میباشد. در گذشته، عده زیادی پیری صورت را نتیجه شل شدگی و افتادگی پوست میدانستند. در این روش علائم پیری درمان میشود و با افزایش حجم صورت، خطوط کاهش مییابند. ابتدا ناحیه شقیقه و اطراف آن به صورت موضعی بیحس میشود. ب. ابتدا لیگامانهای لنگری را آزاد کنیم و سپس SMAS را تحت کشش قرار دهیم. بعد از لیفت، ابروها در سرجای خود قرار میگیرد و چشمها درشتتر به نظر میرسد. در صورتی که مراقبت های بعد از عمل را به درستی رعایت کنید و پمادها و داروهای تجویز شده توسط پزشک را استفاده نمایید می توانید طول عمر لیفت صورت خود را افزایش دهید.

هزینه این عمل به روش های مختلف لیفت شقیقه بستگی دارد. ماندگاری لیفت شقیقه در تمام روشها موقتی است و نمیتوانند جلوی روند پیری را بگیرند و نتایج آنها نهایت 7 الی 10 سال ماندگاری دارد و برای افزایش طول عمر آن نیاز به تمدید مجدد میباشد. البته ترکیب لیفت شقیقه با این دو لیفت و حتی لیفت چشم میتواند نتایج رضایتبخشی را برای شما ایجاد کند. البته با توجه به نوع پوست، سن افراد و نوع سبک زندگی آنها ماندگاری این روش و دیگر روشهای لیفت شقیقه متفاوت خواهد بود. با توجه به نوع پوست و بهبودی در افراد ممکن است اسکار قابل مشاهده باشد. لیفت شقیقه با آندوسکوپ یکی از زوشهای لیفت است. یکی دیگر از روش های رایج بین جوانان، تزریق ژل است. پس از اینکه برش های لازم ایجاد شد، چربی ها و پوست اضافه برداشته شده و در محل مناسب بخیه زده می شود. معمولا برش های لازم در این روش در قسمت شقیقه و گوش ها زده می شود. به طور کلی این روش جراحی کمک می کند تا بیشتر چین و چروک های اطراف چشم از بین رفته و جوانی به چهره بازگردد.

زیرا مصرف سیگار می تواند منجر به کم شدن جریان خون شده، و روند بهبودی بیمار را کند نماید. بنابراین ، زمانی که بیمار شخصاً توسط جراح معاینه می شود ، می توان رقم دقیق آن را اعلام کرد. فرآیند جراحی حدود 1 الی 2 ساعت طول میکشد و لازم است که بیمار 8 ساعت قبل از جراحی ناشتا باشد. قبل از آغاز پلکسر، محل مورد نظر تحت تاثیر بیحسی قرار میگیرد و درد یا سوزشی حین عمل پلکسر احساس نخواهد شد. لیفت شقیقه به ندرت باعث ریزش مو یا خونریزی میشود و فرد کمی احساس سردرد یا حالت تهوع میکند که در چنین حالتی بهتر است به پزشک مراجعه کنید و با مشورت او درمان را آغاز نمایید. البته ماندگاری نتیجه پلکسر به سن و سبک زندگی فرد بستگی دارد و متفاوت میباشد. چهره افراد با یکدیگر متفاوت است و هر فرد آناتومی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد. یکی از روشهای جدید و بدون جراحی، لیفت با نخهای PDO است که این نخها قابل جذب هستند. یکی از مزیتهای روشهای غیر جراحی این است که کم تهاجمی هستند و نیازی به دوره نقاهت ندارند و افراد میتوانند در همان روز فعالیتهای روزمره خود را انجام دهند. ᠎.

آخرین مطالب